Onko teillä facebookissa exiä kavereina?
Kommentit (37)
On pari exää fb-kavereina. En muista miten päin ystäväpyynnöt meni, mutta en ole viitsinyt niitä poistaakaan. Mitä väliä jollain 20 vuoden takaisilla kuvioilla? Nykyisin perheellisiä molemmat ja oli kiva nähdä, minkä näköisiä lapsia heillä on ja miten he ovat vanhentuneet.
Ei ole enää. Eikä puolisollani. Olimme molemmat existämme niin mustasukkaisia että päätimme poistaa heidät. Elämä on sujunut rauhallisemmin sen jälkeen. Turhaa roikottaa exää jonain pseudokaverina.
Poistin kaikki eksäni Fb:stä, koska ajattelin..
- he muistuttivat menneisyydestäni
- menneisyyteni minä oli takertuva kakara
- ja halusin aloittaa puhtaalta pöydältä ilman noita sairaita ihmissuhteita
Joten, poissa ovat.
Ei välit ole heihin sellaiset, että voisi olla edes facebook kavereita.
Kaikki on kavereina paitsi kaksi. Kavereina ne joiden kanssa ero on ollut vähemmän dramaattinen tai asiat on jo käyty läpi ja osattu antaa anteeksi. Ensimmäinen poikaystäväni ei ole kavereissani, eikä koskaan tule olemaan niin ilkeän tempun jälkeen. Toinen ei ole kavereissani, koska meni yhteen hyvä ystäväni kanssa tai siis entisen hyvän ystävän kanssa vain tehdäkseni minut mustasukkaiseksi, vaikka erosta oli jo 3 vuotta. Ainut mikä asiassa ärsytti oli se miten ystäväni saattoi, varsinkin kun oli aina haukkunut tätä miestä, jopa silloin kun olin yhdessä sen kanssa. Poistuivat molemmat facebook kavereistani ja ystäväni elämästäni, kun seinä alkoi olla päivittäin täynnä oi kulta mussu rakas tekstiä kuvien kera. Varsinkin kun exäni puhui itsensä pussiin ja myönsi olevansa ystäväni kansaa vain tehdäkseen minut mustasukkaiseksi. En voinut muuta kuin nauraa, aikuiset ihmiset :D Tässä taaa esimerkki siitä, että jos joku facebookissa näyttää päällisin puolin oikein hohdokkaalta suhteelta ei se sitä ole.
Ei ole koska mulla ei ole exää, jos nyt ihan avioliitossa olleista puhutaan. Miehen ex on Fb-kaverina ja sen sisko.
Kaikki ex:t on kavereina.
Myös jopa sellainen ex jonka kanssa erottiin huonoissa merkeissä, lähti kaverini matkaan. Mitä sitä vanhoja kaunoja perässän raahaamaan.
Mulla ei yhtään exää kaverina facessa. Exällä oli tai on vieläkin koska heillä lämpeni suhde uudestaan yli 20 vuoden jälkeen facessa. Jäivät kiinni selän takana pettämisestä ja meille tuli miehen kanssa ero tuossa kolme kuukautta sitten. Vieläkin tunnen syvää vihaa molempia kohtaan ja en varmaan tule pääsemään ikinä lopullisesti tästä yli. Luottamus meni lopullisesti kaikkia ja varsinkin miehiä kohtaan enkä pysty enää suhteeseen kenenkään kanssa. Niin murskaavaa se oli itsetunnolle että en halua enää että se tapahtuu toisen kerran tai siis kolmannen kun ensimmäinenkin poikakaverini petti.
No mulla nyt ei valtaisaa määrää exiä olekaan, kun en laske yhden illan säätöjä sellaisiksi. Tämä ainoa ex on kyllä fb-kaverina sekä minulle että miehelleni. Nähdään viikoittain kummankin perheiden kanssa, ehdottomasti yksi parhaimmista ystävistä kun on. Ei mustasukkaisuutta puoleen eikä toiseen, eikä tarvetta paneskella enää ;) olen kyllä vuosia sitten säätänyt yhtäaikaa kummankin kanssa, tiesivät kyllä toisistaan mutta silloin en ollut parisuhteessa kummankaan kanssa. Nykyiseni on ehdottomasti se oikea, eli oikein valitsin aikoinaan.
No tottakai on. Miksei olisi jos kuitenkin ollaan sovussa erottu? Mun eksä käy meillä vierailuilla ja halaa mun nyksän kans aina tavatessa/erotessa. Jos joskus lasken leikkiä eksäni kustannuksella, niin nyksä heti alkaa puolustamaan tätä :D! Niin että pistäkäkää paremmaksi!
Kumpikin on, ja erot oli draamaa täynnä ja pitkään oltiin katkeria. Nyt ensimmäinen on todella hyvä ystävä ja ex aviomies fb kaveri ja joskus istutaan iltaa samassa porukassa. Ei outoa ellei ole pakkomiellettä stalkata sitä exää kokoaikaa.
On kypsyyden merkki että osaa erota siististi ja pysyä ystävinä. Kunnioitan.
On. En tiedä miksi. Ehkä haluan näyttää hänelle että katsos kun tämä sun "kuvottava läski ex" tekee mallin töitä :) Vähän lapsellista, mutta sitä saa mitä tilaa!
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:20"]On kypsyyden merkki että osaa erota siististi ja pysyä ystävinä. Kunnioitan.
[/quote]
Se eron laatu kun on molemmista kiinni. Itselleni olisi kelvannut siisti ero ja fb-kaveruus, exä taas oli toista mieltä. Sekö tekee minusta epäkypsän? Eli ei, emme ole kavereita yhtään missään muodossa.
Ei todellakaan. Kaikki exäni ovat pelimiehiä jotka yrittävät aina kaikkia naisia
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:20"]On kypsyyden merkki että osaa erota siististi ja pysyä ystävinä. Kunnioitan. [/quote] Se eron laatu kun on molemmista kiinni. Itselleni olisi kelvannut siisti ero ja fb-kaveruus, exä taas oli toista mieltä. Sekö tekee minusta epäkypsän? Eli ei, emme ole kavereita yhtään missään muodossa.
[/quote]
Joo ymmärrän ettei aina ole mahdollista erota siististi. Silti kuka lähtee pitkiin parisuhteisiin idioottien kanssa? Hetken hairahdukset ymmärrän.
Poistin jokaisen eksän fb kavereista kun uusi mies oli suhteemme alussa hiukan mustasukkainen. Tein eleen vapaasta tahdostani näyttääkseni, että hänen mielipiteensä on minulle tärkeä. Ei olisi ehkä pitänyt. Kaipaan pitkäaikaisimpia eksiäni ystävinä. Heidän kanssaan kun ystävyys onnistui. Nyt en kehtaa lisätä heitä uudelleen, se herättäisi kummastusta.
Kyllä se ottaa koville miten kauniita ja älykkäitä exiä miehellä on ystävinä, myös facessa. Mitään syytä huoleen ei kuulemma ole ja opinpahan käsittelemään mustasukkaisuuttani. En itsekään anna miehen sanella kenen kanssa voin olla kavereita, joten hyvä näin.
Laskeskelin, että entisiä hoitoja on viitisen kappaletta fb-kavereina. Yhden kanssa oli n. vuoden mittainen suhde joskus tosi nuorena, hän on eniten varsinainen eksä noista. Loput ovat lähinnä jotain säätöjä, ei varsinaisia poikaystäviä. Osa on ihan läheistä tuttavapiiriäni yhä muutenkin. Kaikki ihania miehiä.
Ihan varsinaisia eksiä nyt ei itseasiassa tuota yhtä nuoruudenaikaista lukuunottamatta oikein olekaan. Sitä seurasi säätövuodet, joita seurasi nykyinen parisuhteeni.