Mies ajoi just kännissä kotiin
Ihan tillintallin! Onneks ei sattunu mitään! Tai toivottavasti, mistäs voin tietää!
Meni suoraa nukkumaan. Aamulla löksytän sen vai mitä??
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:21"]Mulla on kolme asia, jotka sais mut välittömästi lähtemään: kännissä ajaminen, luottotietojen menetys ja väkivaltaisuus.
[/quote
Sittenhän sulle ei kelpaa kuin ehkä 0,001% suomimiehistä hehhee :-D
[/quote]
Joo. No mä oon naimisissa. Ei mun mies täydellinen oo, mutta nuo asiat vaan on sellaisia jotka ei sovi mun elämään. Vähän sama, jos sosiaalityöntekijä olis jonku juopon laitapuolenkulkijan kanssa, noin esimerkiksi.. Enkä olis ees valmis tekemään kompromisseja. Mutta toisaalta...en olis edes tutustunut mieheen, jolla esim rahaongelmia..
Mä kyllä äitinä soittaisin poliisit. Ihan sama vaikka rattijuoppo olis tulevaisuudessa oma lapseni. Helvetin tappajat. Mikään ei ole syy ajaa kännissä, mikään ei ole syy suojella rattijuoppoa.
Minä olisin aamulla jo pakannut kamani ja lähtenyt.
Minä pakkaisin aamuun mennessä sen rattijuopon kamat ja toimittaisin vätyksen ulkoruokintaan.
Mulla on kolme asia, jotka sais mut välittömästi lähtemään: kännissä ajaminen, luottotietojen menetys ja väkivaltaisuus.
Joo en todellakaan hyväksy tommosta käytöstä! Ei oo aikasemmin tapahtunu.
ap
Uhriton rikos. Jos se on autolla jonkun telonut, niin sitten asia on eri.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:28"]
Kotiinhan saa aina ajaa.
[/quote]
No ei kyl saa kännissä! Ois vaikka soittanu, että tuun hakee. Tää käy mun moraalille tosi pahasti, en ois uskonu, että hänen moraalinsa joustaa tommoseen. Asia täytyy selvittää niin, ettei tämmöstä tapahdu enää ikinä uudestaan. Mutta miten??
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:39"]
Mikä auto oli kyseessä?
[/quote]
Henkilöauto, miten niin?
Soitin exän perään poliisit pari kertaa. Sitten vasta uskoi, kun jäi kiinni.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:21"]Mulla on kolme asia, jotka sais mut välittömästi lähtemään: kännissä ajaminen, luottotietojen menetys ja väkivaltaisuus.
[/quote
Sittenhän sulle ei kelpaa kuin ehkä 0,001% suomimiehistä hehhee :-D