Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi sama ihminen riitaantuu töissä aina
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 21:42"]Koska joka paikassa on idiootteja, jotka ei tajua miten hienon ihmisen kanssa pääsevät työskentelemään. Riitautujassa ei oo koskaan mitään vikaa. Vika on niissä ihmisissä, jotka riitautuvat hänen kanssaan.
[/quote]
Jeps, tunnen tapauksen. Hän oikeasti hetken mietti seitsemännessä työpaikassaan että onko vika hänessä. Tuli toki siihen lopputulokseen että ei oo :-D:-D:-D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koska joka paikassa on idiootteja, jotka ei tajua miten hienon ihmisen kanssa pääsevät työskentelemään. Riitautujassa ei oo koskaan mitään vikaa. Vika on niissä ihmisissä, jotka riitautuvat hänen kanssaan.
Alue: Aihe vapaa
Minä yritän aina tulla toimeen, mutta päädyn muiden pilkkaamaksi hylkiöksi. Teen jotain väärin. Yritin joskus järjestää keskusteluja, joissa saisin asiallista palautetta että pärjäisin jatkossa. Kerran minulle sanottiin, että olen vain ärsyttävä ja välitän liikaa siitä, että viiden hengen työpaikassa neljä menee syömään samaan aikaan kun minut jätetään pois. Ehdotin usein että tulisin mukaan, mutta ei kuulemma käynyt.