Olisitko ylpeä itsestäsi jos olisit kiusannut jonkun työkyvyttömäksi?
Joko koulussa tai työpaikalla? Kertoisitko ylpeänä kaikille, että joo, mä aiheutin tuon luuserin työkyvyttömyyden, olen tosi ylpeä itsesäni. Hymyilisit itsellesi peilissä ja pitäisit itseäsi mahtavana tyyppinä ja manipulaattorina. Lapsillesikin kertoisit ylpeänä mitä iskä tai äiti on tehnyt ja kehottaisit samaan jo koulussa sillä haluathan olla voittajajoukkueessa. Sitten pilkkaisit luuseria kun saa yhteiskunnan tukia.
Kommentit (56)
En tunne ylpeyttä, enkä mitään muutakaan. Tiedän vain, että elämäni ainoa tarkoitus on maksimoida muiden kärsimys. Tajusin tämän yläasteella.
Tähän mennessä olen onnistunut pilaamaan 157 ihmisen elämän. Heistä 23 on tehnyt itsemurhan ja 7 tulee tekemään sen tämän vuoden loppuun mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ai se vanha työkaveri, mikäs sen nimi olikaan. En oo kuulu, en tiiä missä se nykyään on. Sillä oli jotain mielenterveysongelmia. Saikutteli ja irtisanoutui joskus vuosia sitten, en muista minä vuonna".
Näin kiusaaja muistelee kysyttäessä että mitähän entiselle työkaverille kuuluu nykyään.
Työkaverilla oli pitkään mt-ongelmia ja olin surullinen, kun hänen työsuhteensa päättyi niiden vuoksi.
Tämä saattaa yllättää teidät, mutta kukaan työpaikalla ei kiusannut häntä.
Koskaan.
Ettei kiusaaja nyt siinä yritä vähän valkopesua?
Ei. Kuten kerroin, häntä ei kiusattu.
Hän sairastui henkisesti, kuten huolestuttavan moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ai se vanha työkaveri, mikäs sen nimi olikaan. En oo kuulu, en tiiä missä se nykyään on. Sillä oli jotain mielenterveysongelmia. Saikutteli ja irtisanoutui joskus vuosia sitten, en muista minä vuonna".
Näin kiusaaja muistelee kysyttäessä että mitähän entiselle työkaverille kuuluu nykyään.
Työkaverilla oli pitkään mt-ongelmia ja olin surullinen, kun hänen työsuhteensa päättyi niiden vuoksi.
Tämä saattaa yllättää teidät, mutta kukaan työpaikalla ei kiusannut häntä.
Koskaan.
Ei. Kuten kerroin, häntä ei kiusattu.
Hän sairastui henkisesti, kuten huolestuttavan moni muukin.
Kuulostat kiusaajalta.
Toivottavasti kiusaajista tuntuu hyvältä maksaa kiusattujen eläminen.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on enemmän työpaikkakiusaamista kuin muualla Euroopassa. Siitä kärsii Työterveyslaitoksen mukaan 140 000 suomalaista. Kiusaaminen lisää sairauslomia, aikaistaa eläkkeelle siirtymistä ja heikentää työhyvinvointia — ja maksaa vuosittain 30 miljardia euroa.
https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/mieli/kiusaaminen-koskee-kaikkia-t…
Kiitos kiusaajat! <3 Kiusaaminen on ihqun kallista!
Valitettavasti kertoo kaiken suomalaisten luonteista :(
Minä olen ainakin saanut vain voimaa kaikennäköisestä ilveilystä ja naureskelusta. Aivan mahtavaa nähdä niiden urpojen naamat tuolla liikenteessä kun tiedän että menestyn heitä paremmin ja niiden pään sisällä kiehuu kun eivät onnistu edes toisen latistamisessa kaiken muun lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on enemmän työpaikkakiusaamista kuin muualla Euroopassa. Siitä kärsii Työterveyslaitoksen mukaan 140 000 suomalaista. Kiusaaminen lisää sairauslomia, aikaistaa eläkkeelle siirtymistä ja heikentää työhyvinvointia — ja maksaa vuosittain 30 miljardia euroa.
Työpaikkakiusaajat ovat yhteiskunnan kuppaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkakiusaajat ovat yhteiskunnan kuppaajia.
Nimeomaan näin! He ovat aiheuttaneet yhteiskunnalle menoja kiusaamisellaan!
Joo, vielä nettikiusaisin sitä kaltaisteni kanssa loppuiän. Ai että olen sankari.
Itse en oikein usko että kunnon kiusaajat katuu tai välittää, päin vastoin, ovat iloisia kun jollekin tulee kärsimystä. Tiedän että tämä on näin, olen nähnyt kun kiusaaja virnuilee ja myöntää että tykkää kiusata. Näillä ihmisillä on joku päässä vinksallaan ja se joku on empatiakyvyn puute ja taipumus sadismiin. Uskon että moni kiusaaja on ihan oikeasti narsisti, sosiopaatti, jotkut voi olla jopa psykopaatteja. Ne ei ole niin harvinaisia väestössä ettei niihin törmäisi silloin tällöin, katsokaa vaikka tilastoja. Ja diagnosoituja on aina vähemmän kuin oikeasti. On sitten erikseen ne kiusaajat jotka katuu ja häpeää ja pyytää anteeksi aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Itse en oikein usko että kunnon kiusaajat katuu tai välittää, päin vastoin, ovat iloisia kun jollekin tulee kärsimystä. Tiedän että tämä on näin, olen nähnyt kun kiusaaja virnuilee ja myöntää että tykkää kiusata. Näillä ihmisillä on joku päässä vinksallaan ja se joku on empatiakyvyn puute ja taipumus sadismiin. Uskon että moni kiusaaja on ihan oikeasti narsisti, sosiopaatti, jotkut voi olla jopa psykopaatteja. Ne ei ole niin harvinaisia väestössä ettei niihin törmäisi silloin tällöin, katsokaa vaikka tilastoja. Ja diagnosoituja on aina vähemmän kuin oikeasti. On sitten erikseen ne kiusaajat jotka katuu ja häpeää ja pyytää anteeksi aikuisena.
Tuo on niin totta! Tiedän yhden tapauksen, missä kiusaaja on aloittanut koulussa ja siitä jatkanut työelämään. Silmät oikein tuikki mielihyvästä kun sai ilkeillä ja aiheuttaa mielipahaa. Hyi oksetus! Loppujen lopuksi oli surkimus, jota muut tuki ja yksin oli epävarma. Somessa esiintyy suvaitsevana hyväntekijänä, totuus kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Montako vuotta olette juosseet terapiassa itkemässä ”kiusaamisesta”? 🤣
Kasvakaavittu aikuisiksi!
Kyllä se sullekin elämä opettaa jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kiusaajista tuntuu hyvältä maksaa kiusattujen eläminen.
Kyllähän ne siitä mussuttaa.