Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko ylpeä itsestäsi jos olisit kiusannut jonkun työkyvyttömäksi?

Vierailija
18.08.2021 |

Joko koulussa tai työpaikalla? Kertoisitko ylpeänä kaikille, että joo, mä aiheutin tuon luuserin työkyvyttömyyden, olen tosi ylpeä itsesäni. Hymyilisit itsellesi peilissä ja pitäisit itseäsi mahtavana tyyppinä ja manipulaattorina. Lapsillesikin kertoisit ylpeänä mitä iskä tai äiti on tehnyt ja kehottaisit samaan jo koulussa sillä haluathan olla voittajajoukkueessa. Sitten pilkkaisit luuseria kun saa yhteiskunnan tukia.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai ne ainakin itsekseen ovat tyytyväisiä tuollaiseen lopputulokseen. Sitähän he hakivatkin alun perin. Tiedä sitten, elvistelevätkö muille esim. perhepiirissä saavutustaan...

Vierailija
22/56 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan sivullisten, kiusaajien kollegoiden ja esimiesten pitäisi tehokkaasti puuttua kaikkeen alentavaan käytökseen. Jokaisen, joka sitä joutuu todistamaan. Kun sanoo, että näin ei toimita napakasti ja joka kerta, niin eiköhän lopu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tiettyä tyytyväisyyttä itseen löytyy. Tavoitteensa täyttynyt, kenties toisen piinaaminen kestänyt vuosia...

Vierailija
24/56 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan sivullisten, kiusaajien kollegoiden ja esimiesten pitäisi tehokkaasti puuttua kaikkeen alentavaan käytökseen. Jokaisen, joka sitä joutuu todistamaan. Kun sanoo, että näin ei toimita napakasti ja joka kerta, niin eiköhän lopu.

Joskus se hulluin on esimies joka saa muut mukaan. Totuus on tarua ihmeellisempi.

Vierailija
25/56 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos KiVa-koulujen kotisivuja on uskominen, kiusaaminen voi loppua riittävän usean ns. sivullisen puuttumiseen asiaan. Kiusaaja kun hakee ennen kaikkea sosiaalisen statuksensa kohottamista yhteisössään, toisen - uhrin - kustannuksella. Polkee toista noustakseen itse.

Vierailija
26/56 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joskus se hulluin on esimies joka saa muut mukaan."

Näinpä.

Vierailija
27/56 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos KiVa-koulujen kotisivuja on uskominen, kiusaaminen voi loppua riittävän usean ns. sivullisen puuttumiseen asiaan. Kiusaaja kun hakee ennen kaikkea sosiaalisen statuksensa kohottamista yhteisössään, toisen - uhrin - kustannuksella. Polkee toista noustakseen itse.

Se vaatii fiksuutta, sitähän kiusaajaringissä harvoin on. Heikkolahjaiset kiusaa. Fiksut etsiytyvät muualle töihin.

Vierailija
28/56 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Vain kiusaajat osaavat vastata esittämääsi kysymykseen. He tietävät oikean vastauksen siihen, me muut vain arvailemme.

Vierailija
29/56 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai se vanha työkaveri, mikäs sen nimi olikaan. En oo kuulu, en tiiä missä se nykyään on. Sillä oli jotain mielenterveysongelmia. Saikutteli ja irtisanoutui joskus vuosia sitten, en muista minä vuonna".

Näin kiusaaja muistelee kysyttäessä että mitähän entiselle työkaverille kuuluu nykyään.

Vierailija
30/56 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En periaatteessa pidä mistään kiusaamisesta enkä myöskään tietoisesti  ja tarkoituksella kiusaa ketään, mutta jos nyt jostain syystä joku kokisi minun jonkun sanomiseni tai käyttäytymiseni jonain  kiusaamisena niin  haluaisin kuulla suoraan häneltä itseltään mitä se sitten hänen mielestään oli  ja olisin kyllä valmis pyytämään anteeksi ja hoitamaan näin välimme taas kuntoon ja yhteisymmärrykseen asiasta.

Vierailija
31/56 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sairas paska!

Vierailija
32/56 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin kiusaaja kuin kiusattu.

Vierailija
33/56 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot sairas paska!

Kolahtiko?

Vierailija
34/56 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa noista psykopaateista ei ihan oikeasti itse edes tajua sitä. Ongelma on aina muualla tai muissa.

Vierailija
35/56 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava kirjoitus.

Vierailija
36/56 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kuvia yhden kiusaajan lapsesta ja vaikka ei saisi tuomita lapsia, niin vaikutti yhtä adhd-tapaukselta kuin isänsä. Luultavasti isä ohjeistaa poikaansa kuinka sortaa heikompaa ainesta. Näin se sukupolvelta toiselle periytyy.

Oikeesti? Eikö tämä ole jo rankemman tason kiusaamista, että lapsi diagnosoidaan valokuvien perusteella? HUH!

... kun kiusaajat ovat sokeita omalle käytökselleen...

Vierailija
37/56 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän kiusaajat maksavat veroistaan mm. kiusatun eloa!

Kiinnostaako kiusaajia työnteko?

Vierailija
38/56 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään olisi. Ikävä kyllä kiusaajat pääsevät kuin koira veräjästä koulun läpi ja sitten töihin kiusaamaan.

Vierailija
39/56 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ai se vanha työkaveri, mikäs sen nimi olikaan. En oo kuulu, en tiiä missä se nykyään on. Sillä oli jotain mielenterveysongelmia. Saikutteli ja irtisanoutui joskus vuosia sitten, en muista minä vuonna".

Näin kiusaaja muistelee kysyttäessä että mitähän entiselle työkaverille kuuluu nykyään.

Työkaverilla oli pitkään mt-ongelmia ja olin surullinen, kun hänen työsuhteensa päättyi niiden vuoksi.

Tämä saattaa yllättää teidät, mutta kukaan työpaikalla ei kiusannut häntä.

Koskaan.

Vierailija
40/56 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on enemmän työpaikkakiusaamista kuin muualla Euroopassa. Siitä kärsii Työterveyslaitoksen mukaan 140 000 suomalaista.  Kiusaaminen lisää sairauslomia, aikaistaa eläkkeelle siirtymistä ja heikentää työhyvinvointia — ja maksaa vuosittain 30 miljardia euroa.

https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/mieli/kiusaaminen-koskee-kaikkia-t…

Kiitos kiusaajat! <3 Kiusaaminen on ihqun kallista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän