Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko pyytää varattua kahville?

Vierailija
18.08.2021 |

Ollaan samassa työpaikassa ja mies selkeästi hakeutuu lähelle. Koskettaa selkään jne... Jää aina juttelemaan.
Meillä synkkaa hyvin. Samanlainen huumorintaju. Mies saa minut nauramaan.
Haluaisin katsoa tuon kortin, mutta toki vaan kahvittelun merkeissä.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkahville?

Kerman kanssa.

Vierailija
42/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "kortin katsominen" "kahvittelun merkeissä"? Mä pyydän kahville ketä haluan, mutta romanttisessa treffimielessä en halua tavata varattuja, vaikka olisinkin sinänsä kiinnostunut. Enkä halua tapailla "kaverina" varattuja, jos olen itse ihastunut.

Tätä minäkin jäin ihmettelemään. Ehkä olen tullut vanhaksi, mutta tuntuisi tyhmältä haaskata aikaa kahvitteluun, jos olisin ihastunut varattuun mieheen ja haluaisin "katsoa sen kortin". Ehdottaisin vaikka mieluummin siirtymistä siivouskomeroon tutustumaan.

Jos taas tavoitteena ei ole "katsoa sitä korttia", niin mitäpä sitä turhaan kahvittelemaan ystävyyttä tavoitellenkaan.

N48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenet vaan saa pyytää kahville, se on täysin sen varatun vastuulla pitää rajoista kiinni.

Mistä rajoista. Housut(pikku) pois niin helpottaa.

Vierailija
44/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne päiväkahvit voi juoda hyvässä seurassa. Ei se ole pettämistä.

Vierailija
45/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "kortin katsominen" "kahvittelun merkeissä"? Mä pyydän kahville ketä haluan, mutta romanttisessa treffimielessä en halua tavata varattuja, vaikka olisinkin sinänsä kiinnostunut. Enkä halua tapailla "kaverina" varattuja, jos olen itse ihastunut.

Tätä minäkin jäin ihmettelemään. Ehkä olen tullut vanhaksi, mutta tuntuisi tyhmältä haaskata aikaa kahvitteluun, jos olisin ihastunut varattuun mieheen ja haluaisin "katsoa sen kortin". Ehdottaisin vaikka mieluummin siirtymistä siivouskomeroon tutustumaan.

Jos taas tavoitteena ei ole "katsoa sitä korttia", niin mitäpä sitä turhaan kahvittelemaan ystävyyttä tavoitellenkaan.

N48

Mitä sitä salaamaan, housut pois

Vierailija
46/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama onko, housut pois 

Vierailija
47/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Vaimo odottelee autossa lasten kanssa sen aikaa?

Vierailija
48/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit pyytää. On varatun asia pitää kiinni rajoistaan.

Mutta eikö kukaan muu näe tässä ollenkaan sitä ongelmaa, että jos on synkkaavinaan, niin pyydetään kahville. Tämän moni varmasti voi ymmärtää mahdollisuutena edetä pidemmälle (vai mitä tarkoitetaan ”tämän kortin katsomisella”?). Niin eikö oo kiusantekoa vihjailla tuolla tavalla ja sit sanoa että ei vaan,kuhan testasin.

Ja kyllä, aina voi kieltäytyä, jos siltä tuntuu. Mutta miksi vihjata jos tarkoitus on lopulta antaa pakit?

Mistä tämä pakkien antaminen nyt tuli? Ap on kiinnostunut miehestä ja haluaa kokeilla onneaan, josko päätyisi yhteen tämän miehen kanssa, tai näin ainakin minä käsitin.

Vierailija
49/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulle se osoittaisi naisessa vain sen tyyppistä kevytkenkäisyyttä, että kaikki kiinnostus sammuisi. Jos olisin vakinaisessa suhteessa, miksi riskeeraisin sen jonkun työpaikkahoidon takia? Kun seuraava kiinnostava mies löytyisi, olisin kuin ilmaa taas? Ei kiitos.

Vierailija
50/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat väen väkisin ongelmia elämääsi?

ai niin ku et pelkäisi jonkun kostoa? Ei kukaan ketään omista.

Vierailija
51/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy kuntoon ja kahvittelemaan.

Vierailija
52/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat väen väkisin ongelmia elämääsi?

ai niin ku et pelkäisi jonkun kostoa? Ei kukaan ketään omista.

No ei, vaan kaikkea sitä härdelliä ja draamaa sekä mielipahaa ja sydänsuruja mitä liittyy siihen kun sotkeentuu ihmiseen jolla on jo parisuhde olemassa. Nämä tilanteet ei yleensä etene tai pääty kovin siististi.

Vierailija
53/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet sika jos yrität varattua.

Vierailija
54/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö kukaan muu näe tässä ollenkaan sitä ongelmaa, että jos on synkkaavinaan, niin pyydetään kahville. Tämän moni varmasti voi ymmärtää mahdollisuutena edetä pidemmälle (vai mitä tarkoitetaan ”tämän kortin katsomisella”?). Niin eikö oo kiusantekoa vihjailla tuolla tavalla ja sit sanoa että ei vaan,kuhan testasin.

Ja kyllä, aina voi kieltäytyä, jos siltä tuntuu. Mutta miksi vihjata jos tarkoitus on lopulta antaa pakit?

Mistä tämä pakkien antaminen nyt tuli? Ap on kiinnostunut miehestä ja haluaa kokeilla onneaan, josko päätyisi yhteen tämän miehen kanssa, tai näin ainakin minä käsitin.

Minusta AP ilmaisi alussa että kahvia pidemmälle ei kuitenkaan olisi tarkoitus mennä ja toisaalta taas ollaan korttia katsomassa. Mitä ihmettä? :D

Suora lainaus AP:lta: ” Haluaisin katsoa tuon kortin, mutta toki vaan kahvittelun merkeissä.”

Vierailija
55/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta AP ilmaisi alussa että kahvia pidemmälle ei kuitenkaan olisi tarkoitus mennä ja toisaalta taas ollaan korttia katsomassa. Mitä ihmettä? :D

Suora lainaus AP:lta: ” Haluaisin katsoa tuon kortin, mutta toki vaan kahvittelun merkeissä.”

Jos tarkoitti, että ei rupea heti ehdottelemaan mitään, vaan pyytää siveästi vain kahville ja katsoo miltä tilanne näyttää? En tiedä, tämä mulle tuli mieleen.

Vierailija
56/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy miksi en voisi asua Suomessa on tämä ihme käsitys että mies ja nainen ei voi vain olla kavereita. Miten ihmeessä voidaan olla noin vanhoillisia ja sitten julistaa miten kehittynyt maa Suomi muka on. 

Naiset syyttää miehiä pettämisestä heti jos näkee miehen jonkun toisen naisen kanssa

Vierailija
57/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että kahville... Et voi. Pyydä joku sinkku kahville.

Voi voi, sellastako se elämä varattuna sitten on, että täytyy skipata kaikki vastakkaisen sukupuolen kanssa kaveeraamiset kun on kerran kahlittu.

Olisihan se ihan mahtavaa ajatella, että kun yhteen ollaan menty, niin yhdessä ollaan koko loppuelämä, mutta kun se on vähän naiivia. Tosiasiassa kukaan ei omista ketään ja lähtee jos on lähteäkseen. Ei siinä puolisoiden estelyt auta.

Sä olet selkeästi lähtenyt kahveille jos toisillekin :)

Miksi Ap´n pitäisi antaa mielikuvaa toiselle että on sopivaa lähennellä jos kuitenkin samalla sanoo, ettei kahvittelusta kummemmasta ole kyse? Tämä "kortin katsominen" on kai se, että ihanaa tuntea itsensä halutuksi ja antaa toisen flirttailla oikein kunnolla. Mielihän Ap`nkin tekee, kun kahville himottaa varattua hiplailijaa pyytää. Kyllä kahden ihmisen välillä kiinnostuksen ja seksuaalisen jännitteen tuntee taunompikin, joten miksi lisätä tulta liekkeihin tahtomattataan? Normaalimpaa olisi vetäytyä ja sanoa toiselle ettei iholle tarvi tulla jos kiinnostusta ei olisi.

Vierailija
58/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverimielessä tottakai voi pyytää kahville ketä vaan, mutta eihän tuo siltä kuulosta, jos kerran meinaat "katsoa kortin".

Tottakai sitä voi katsoa kortin. Jos mies ei ole ap:sta kiinnostunut, niin ei mene pidemmälle. Jos on tarpeeksi kiinnostunut, niin menee pidemmälle. Silloinhan kaikki voittaa. Ap ja mies saavat toisensa ja miehen ex saa joskus mahdollisesti miehen, joka arvostaa tätä enemmän. Mikä tässä on ongelma?

Ei parisuhteita voi kontrolloida. Sehän on kamala ajatus, että puoliso täytyy pitää pois ihmisten ilmoilta, ettei vaan löydä toista. Ja jos löytää, niin ehkä parempi, että tiet erkanevat?

Ei voi kontrolloida mutta elät itse ihan siellä toisessa äärilaidassa jonka itse koen hyväksi ja toista arvostavaksi parisuhteeksi. Puhut arvostuksesta yhteydessä jossa mies/nainen parisuhteessa olevana menee p*llun-/m*nankiilto silmissä joka puolella ja avoin kaikenlaisille suhteille, jopa työkaverinsa kanssa. Miten tälläinen ihminen arvastaa millään lailla suhdettaan tai kumppaniaan? Etsimällä jatkuvasta uutta ja parempaa? Eikä kaikki voita. Jonkun ihmisen suhde tai kentien kokonaiset perheet hajoavat tälläisten vuoksi. On totta, ettei aina suhteet toimi mutta oikea tapa on erota ensin ja tehdä niitä uusia kaatoja vasta sitten.

Vierailija
59/70 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis haluaisin tutustua tämän miehen siviiliminään. Ollaan nähty vaan työpaikalla.

Samalla haluaisin varmistua siitä onko oikeasti kiinnostunut vai työpaikka flirtistäkö vaan kyse. Olen aika varma että muutakin on.

Kahville kuitenkin ensin ja sitten aika näyttää mihin suuntaan asiat rullaa.

Ap

Vierailija
60/70 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ap varatut rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi