Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko pyytää varattua kahville?

Vierailija
18.08.2021 |

Ollaan samassa työpaikassa ja mies selkeästi hakeutuu lähelle. Koskettaa selkään jne... Jää aina juttelemaan.
Meillä synkkaa hyvin. Samanlainen huumorintaju. Mies saa minut nauramaan.
Haluaisin katsoa tuon kortin, mutta toki vaan kahvittelun merkeissä.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä peräseinäjoelta nämä tämän palstan ihmiset oikein on????????? Itse olen nuori mies ja minulla on toistakymmentä naispuolista kaveria tai ystävää joista moni on parisuhteessa eikä kenelläkään ole mitään ongelmaa. 

Meillä täällä maaseudulla on katsos testot kohdillaan. Kahvit ja kermaleivokset ovat vain alkusoittoa ennen kuin emäntää viedään kammariin.

Vierailija
22/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverimielessä tottakai voi pyytää kahville ketä vaan, mutta eihän tuo siltä kuulosta, jos kerran meinaat "katsoa kortin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee se. Muuten jää vaivaamaan.

Teon jälkeen yleensä vaivaa enemmän, etenkin kun on sama työpaikka.

Vierailija
24/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä peräseinäjoelta nämä tämän palstan ihmiset oikein on????????? Itse olen nuori mies ja minulla on toistakymmentä naispuolista kaveria tai ystävää joista moni on parisuhteessa eikä kenelläkään ole mitään ongelmaa. 

Meillä täällä maaseudulla on katsos testot kohdillaan. Kahvit ja kermaleivokset ovat vain alkusoittoa ennen kuin emäntää viedään kammariin.

Kiva että on puhtia, puhuin kyllä lähinnä tuosta moraalikontrollista joka tekee parisuhteista helvettiä. 

Vierailija
25/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanon, että jos pyydät kahville työkaverisi joka käyttäytyy tuolla lailla sinua kohtaan.

- sinä vähintään alitajuisesti haluat seksiä hänen kanssaan. Ja hän voi haluta sitä tietoisesti.

Jos menette kahville, varaudu siihen, että asiat etenevät, mutta huomioi myös, että se kerta voi pilata teidän välisen työkaveruuden ja ystävyyden. Jos etenette seksiin, voi olla ihan kiva kerran pari käydä naiskentelemassa, mutta jos se jääkin siihen, kuinka suhtaudut/suhtaudutte toisiinne sen jälkeen samassa työpaikassa.

Toisaalta, se voi johtaa teidän väliseen avioliittoon. Toki sitä ennen toisen avioliiton mureneminen jne. mutta jos molemmat sitä haluaa niin anna palaa.

Jos sinä haluat sen miehen, niin kutsu kahville. Mutta voit myös kysyä tietääkö vaimonsa että menette yhdessä kahville. Hänen vastauksensa kertoo jo paljon.

Vierailija
26/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenet vaan saa pyytää kahville, se on täysin sen varatun vastuulla pitää rajoista kiinni.

Vierailija
27/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverimielessä tottakai voi pyytää kahville ketä vaan, mutta eihän tuo siltä kuulosta, jos kerran meinaat "katsoa kortin".

Tottakai sitä voi katsoa kortin. Jos mies ei ole ap:sta kiinnostunut, niin ei mene pidemmälle. Jos on tarpeeksi kiinnostunut, niin menee pidemmälle. Silloinhan kaikki voittaa. Ap ja mies saavat toisensa ja miehen ex saa joskus mahdollisesti miehen, joka arvostaa tätä enemmän. Mikä tässä on ongelma?

Ei parisuhteita voi kontrolloida. Sehän on kamala ajatus, että puoliso täytyy pitää pois ihmisten ilmoilta, ettei vaan löydä toista. Ja jos löytää, niin ehkä parempi, että tiet erkanevat?

Vierailija
28/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla avoimessa suhteessa ja ilahtuu!

Vierailija
29/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
30/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avioliitto yhdestä kahvittelusta murene. Aika tiukkaa porukkaa täällä ja ahtaat asenteet. Sitten tämä samainen porukka on tyttö tai poikaporukalla illanvietossa promillen humalassa valmiita vaikka mihin. 

Vierailija
31/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit.

Mä pyysin yöksi kihloissa olevaa miestä. On tulossa.

Vierailija
32/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "kortin katsominen" "kahvittelun merkeissä"? Mä pyydän kahville ketä haluan, mutta romanttisessa treffimielessä en halua tavata varattuja, vaikka olisinkin sinänsä kiinnostunut. Enkä halua tapailla "kaverina" varattuja, jos olen itse ihastunut.

Tätä minäkin ajattelin. Aidosti pelkkiä työtovereita voi pyytää kahville , mutta mikäli on ihastusta kummaltakaan puolelta ilmassa, säästyy monelta ikävyydeltä kun ei kaiva verta nenästään.

Vierailija
33/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa minut nauramaan.

Tarkoititko kuitenkin "kostumaan".

Vierailija
34/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä luotin naiseeni vastaavassa tilanteessa. Sinne mureni +10v liitto. Toisaalta hyvä niin jälkikäteen ajateltuna.

En nykyään pidä naisia kovin läheisinä ystävinä. Joku aina lopulta ehdottaa 'vitsillä' jotain maksuja jne. Et myöskään voi mennä keskustelemaan kiinnostavallae neidolle ilman että 'kaveri' tulee sitten sotkemaan ja repimään hihasta.

Nainen voi pitää miestä kaverina, friend zonella, mutta yleensä miehellä on muut mielessä vuoronumerolappu kourassa. Säälittävää.

Vierailija
35/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ihmeeseen sä tarvitset muiden lupaa? Jos huvittaa pyytää kahville, niin pyydä. 

Mutta jos olet vähänkin fiksu unohda koko juttu heti.Vapaita miehiä on paljon kuin naisiakin.Jos alat leikki varatun henkilön kanssa ja viellä sama duuni.Sinä jäät loppu pelissä toiseksi ja sinä se olet joka vaihtaa duunia.Sinä olet se hävijä lopulta.

Vierailija
36/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... kieltämättä voi olla haitallista pyytää varattua miestä kahville, varsinkin kun teidän välillä näyttää olevan jotain jännitettä... pahimmassa tapauksessa voit jopa sabotoida miehen liiton. ;0

Jos yksinäisyys kolkuttaa ja deittimarkkinoilla ei ole onnea, minuun voi aina olla yhteydessä. :)

Niin henkisessä kuin fyysisessä mielessä... ;)

Vierailija
37/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin odottanut tuota...

Vierailija
38/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tarkoitus pyytää kahville luoksesi vai kahvilaan? Onko sinulla taka-ajatuksia? Itse olen katsonut tuon kortin ja aluksi oli mukavaa, mutta katkera loppu tuli.

Vierailija
39/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pyytää. On varatun asia pitää kiinni rajoistaan.

Mutta eikö kukaan muu näe tässä ollenkaan sitä ongelmaa, että jos on synkkaavinaan, niin pyydetään kahville. Tämän moni varmasti voi ymmärtää mahdollisuutena edetä pidemmälle (vai mitä tarkoitetaan ”tämän kortin katsomisella”?). Niin eikö oo kiusantekoa vihjailla tuolla tavalla ja sit sanoa että ei vaan,kuhan testasin.

Ja kyllä, aina voi kieltäytyä, jos siltä tuntuu. Mutta miksi vihjata jos tarkoitus on lopulta antaa pakit?

Vierailija
40/70 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat väen väkisin ongelmia elämääsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan