G: Minkälainen taustakuva kännykässäsi on tällä hetkellä?
Mulla on sellainen animoitu pehmonalle, millä oli joka puolella niitä paikattuja neliöitä (en vaan muista nimeä) . Nalle istuu liikkuvien pilvien ja perhosten alla, ja heiluttaa jalkojaan, joista toisessa lukee "me to you". Ja ikää mulla on 32v. :-D
Kommentit (62)
Hakaristi jonka alla lukee nsdap. Myös kännykkäni avaamseksi täytyyy piirtää hakaristi lukituksen poistamiseksi
Lukitusnäytössä psykedeelisiä taikasieniä ja alkunäytössä oransseja fraktaaleja.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 11:41"]
Poikaystävän kuva :)
[/quote]
Ja ikää oli..16v?:)
[/quote]
23 :) poikaystävällä on mun kuva :)
Mieheni rakentamansa cruising -pyörän selässä, naamallaan todellinen "badass" ilme. Otettu kesän viimeisinä helteisinä päivinä, ja meillä oli silloin todella hauska päivä yhdessä. Tulen aina hyvälle mielelle kuvasta :)
Suomalainen järvimaisema.
- ulkosuomalainen
Taustakuvana avaruus, lukitun näytön kuvassa on kaksi metsän olentoa suutelemassa lehdistä tehdyn sateenvarjon alla. Taisi Infected Mushroom sen joskus laittaa facebookiin tai jotain.
Darren Criss komeilee tällä hetkellä mun taustakuvana :)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 20:01"]
Aloitusnäytössä Buddha. ;)
[/quote]
Jotenkin arvasin, että alapeukkua tulee. Kestän sen kyllä.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 12:13"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 11:54"]Kuolleen lapseni käsi. [/quote] Hmm.. anteeksi alapeukku jos/kun käsitin väärin. Siis oikeasti, ensimmäinen ajatus oli että se on siis kuolleesta otettu kuva, mutta taitaa olla kyseessä kuva myöhemmin kuolleen lapsen kädestä..?
[/quote]
Kyse on siis ihan vauvana, heti syntymän jälkeen kuolleen vauvan kädestä. Eli, joo, kuolleeesta kädestä.
Pihaltamme otettu kuva vaaleansinisestä hortensiasta ruukussa
Kananmuna, jolle piirretty tussilla hymis ja liimattu hieman hiuslisäkettä, olut tölkin päällä tietenkin. Kostean laivareissun tuotoksia. ;)
T M31w
Lukitussa näytössä kuva miehestäni rakas koiramme sylissään. Lähetti kuvan syntymäpäivänäni ollessani koulussa. Aloitusnäytössä kuva siskonpojasta.