G: Minkälainen taustakuva kännykässäsi on tällä hetkellä?
Mulla on sellainen animoitu pehmonalle, millä oli joka puolella niitä paikattuja neliöitä (en vaan muista nimeä) . Nalle istuu liikkuvien pilvien ja perhosten alla, ja heiluttaa jalkojaan, joista toisessa lukee "me to you". Ja ikää mulla on 32v. :-D
Kommentit (62)
Itse ottamani kuva vaimonsta jossa näkyy vaimon napa, ihanat farkut ja käsi housuissa. Eli kuva alapäästä housut jalassa.
Lumian lukitusnäytössä nuorempi lapseni ja taustakuvana vanhempi lapseni.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 12:16"]Naapurin
[/quote]
Miksi? ;-D
Mulla on simppeli piirretty taustakuva, jossa kulkee valkoista piikkilankaa mustan taustan yli vinosti.
Etusivulla on 2 valokuvallista pikavalintaa: mies ja ipana, kalenterin seuraavat 3 tapahtumaa ja muutama apps.
Läppärissä on taustakuvana ipanan 3-vuotiaana piirtämä perhekuva. Saa isoissa miehissä hyminää aikaiseksi palavereissa.
Super Mario ja Yoshi. Mulla on mun tytön vanha puhelin, johon tyttö aikoinaan latasi Super Mario -teeman. Viestin merkkiäänenäkin on lisäelämän pilputus.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 12:51"]Super Mario ja Yoshi. Mulla on mun tytön vanha puhelin, johon tyttö aikoinaan latasi Super Mario -teeman. Viestin merkkiäänenäkin on lisäelämän pilputus.
[/quote]
Hitto, luin ensin SuperMarjo ja ajattelin vaan että "miksi, oi miksi?!" :D
Just vaihoin jonkun fitnessnaisen kun vedin levyn suklaata niin en vetäis enää samoja määriä :D
Minulla on ohjelma joka ajastimella vaihtaa taustakuvani kännykkään.
Normaalisti on mieheni kuva, mutta työajalla 8-16 kun olen yksin (teen kotitöitä) vaihtuu tämä: http://i.imgur.com/qQc90tZ.png (semituhma-kuva)
Varmaan ainoa pikku salaisuuteni. :D
t. kilttityttö
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 13:27"]
Minulla on ohjelma joka ajastimella vaihtaa taustakuvani kännykkään.
Normaalisti on mieheni kuva, mutta työajalla 8-16 kun olen yksin (teen kotitöitä) vaihtuu tämä: http://i.imgur.com/qQc90tZ.png (semituhma-kuva)
Varmaan ainoa pikku salaisuuteni. :D
t. kilttityttö
[/quote]
UULALAA!
Kiitoksia piristyksestä päivään! :)
N44
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 12:04"]
Kyllä te ihmiset olette vieraantuneeet kuolemasta, kaikilla se jossain vaiheessa koskettaa. Asia on surullinen, ei mitenkään kamala tai hyi.
[/quote]
Just lehdes oli iso juttu tuosta. Ihmiset hautajaisissa puhuu jostain mökkirempoista jne. ja se koko tilaisuus on menettänyt sen suremisen ja koskettavuuden.