G: Minkälainen taustakuva kännykässäsi on tällä hetkellä?
Mulla on sellainen animoitu pehmonalle, millä oli joka puolella niitä paikattuja neliöitä (en vaan muista nimeä) . Nalle istuu liikkuvien pilvien ja perhosten alla, ja heiluttaa jalkojaan, joista toisessa lukee "me to you". Ja ikää mulla on 32v. :-D
Kommentit (62)
Itse ottamani kuva vaimonsta jossa näkyy vaimon napa, ihanat farkut ja käsi housuissa. Eli kuva alapäästä housut jalassa.
Lumian lukitusnäytössä nuorempi lapseni ja taustakuvana vanhempi lapseni.
Kuva minusta, miehestäni ja meidän vauvakoirasta juhannukselta
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 12:16"]Naapurin
[/quote]
Miksi? ;-D
En itse asiassa tiedä. Joku kännykän oletuskuva.
Mulla on simppeli piirretty taustakuva, jossa kulkee valkoista piikkilankaa mustan taustan yli vinosti.
Etusivulla on 2 valokuvallista pikavalintaa: mies ja ipana, kalenterin seuraavat 3 tapahtumaa ja muutama apps.
Läppärissä on taustakuvana ipanan 3-vuotiaana piirtämä perhekuva. Saa isoissa miehissä hyminää aikaiseksi palavereissa.
Poika leikkimässä hiekkalaatikolla. Kuva vuoden takaa. ♡
Super Mario ja Yoshi. Mulla on mun tytön vanha puhelin, johon tyttö aikoinaan latasi Super Mario -teeman. Viestin merkkiäänenäkin on lisäelämän pilputus.
Kesällä otettu kuva, jossa lapset leikkii koiran kanssa.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 12:51"]Super Mario ja Yoshi. Mulla on mun tytön vanha puhelin, johon tyttö aikoinaan latasi Super Mario -teeman. Viestin merkkiäänenäkin on lisäelämän pilputus.
[/quote]
Hitto, luin ensin SuperMarjo ja ajattelin vaan että "miksi, oi miksi?!" :D
Just vaihoin jonkun fitnessnaisen kun vedin levyn suklaata niin en vetäis enää samoja määriä :D
Minulla on ohjelma joka ajastimella vaihtaa taustakuvani kännykkään.
Normaalisti on mieheni kuva, mutta työajalla 8-16 kun olen yksin (teen kotitöitä) vaihtuu tämä: http://i.imgur.com/qQc90tZ.png (semituhma-kuva)
Varmaan ainoa pikku salaisuuteni. :D
t. kilttityttö
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 13:27"]
Minulla on ohjelma joka ajastimella vaihtaa taustakuvani kännykkään.
Normaalisti on mieheni kuva, mutta työajalla 8-16 kun olen yksin (teen kotitöitä) vaihtuu tämä: http://i.imgur.com/qQc90tZ.png (semituhma-kuva)
Varmaan ainoa pikku salaisuuteni. :D
t. kilttityttö
[/quote]
UULALAA!
Kiitoksia piristyksestä päivään! :)
N44
Kuva minusta ja tyttärestäni yhdessä hupsuttelemassa.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 12:04"]
Kyllä te ihmiset olette vieraantuneeet kuolemasta, kaikilla se jossain vaiheessa koskettaa. Asia on surullinen, ei mitenkään kamala tai hyi.
[/quote]
Just lehdes oli iso juttu tuosta. Ihmiset hautajaisissa puhuu jostain mökkirempoista jne. ja se koko tilaisuus on menettänyt sen suremisen ja koskettavuuden.