G: Minkälainen taustakuva kännykässäsi on tällä hetkellä?
Mulla on sellainen animoitu pehmonalle, millä oli joka puolella niitä paikattuja neliöitä (en vaan muista nimeä) . Nalle istuu liikkuvien pilvien ja perhosten alla, ja heiluttaa jalkojaan, joista toisessa lukee "me to you". Ja ikää mulla on 32v. :-D
Kommentit (62)
Mieheni ja 3kk ikäisen poikamme kuva :)
utuisen animoitu taustakuva, jossa neliöt vaihtavat salavihkaa paikkoja keskenään.
Apulanta keikalla, Toni Wirtanen. Ikää mulla 42.. HOW sad is this?
Kesällä lapsuudenkodin laiturinnokassa otettu kuva auringonlaskusta. Räpsin kesällä paljon kuvia, vähän kuin voimaksi talven varalle..=)
Kissani kuva. Kissa on minulle rakas ja suloinenkin se on. Asustaa lapsuudenkodissani, joten en sitä päivittäin näe muutoin kuin kännykkäni näytöltä sitten :)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 11:54"]Kuolleen lapseni käsi.
[/quote]
Hyi!!!!
Poikani laittoi kuvaksi itsensä kasaamassa lego-rakennelmaa.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 11:54"]Kuolleen lapseni käsi. [/quote] Hyi!!!!
[/quote]
Ei yhtään hyi. Ihan samanlainen käsi se kuin eläessäänkin.
Kyllä te ihmiset olette vieraantuneeet kuolemasta, kaikilla se jossain vaiheessa koskettaa. Asia on surullinen, ei mitenkään kamala tai hyi.
Puhelimeeni ei saa taustakuvaa. Siinä lukee operaattorin nimi, päiväys ja kellonaika.
Sama kuin alunperin, en ole vaihtanut. Radiolinja.
Mulla on valokuva minusta ja äitini sisaruksista vuodelta -70. Lumiassa, ei varsinainen taustakuva siis vaan tuo aloituskuva.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 11:54"]Kuolleen lapseni käsi.
[/quote]
Hmm.. anteeksi alapeukku jos/kun käsitin väärin. Siis oikeasti, ensimmäinen ajatus oli että se on siis kuolleesta otettu kuva, mutta taitaa olla kyseessä kuva myöhemmin kuolleen lapsen kädestä..?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 11:41"]
Poikaystävän kuva :)
[/quote]
Ja ikää oli..16v?:)
Aloitusnäytössä kuva kissoistani, lukitusnäytössä kuva lapsestani :)