Karita Mattilan, 60, bikini( vai pikkari?)kuva
Aika hyvässä kunnossa ikäisekseen.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3818d2c6-0d93-4284-9825-475657…
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
On naama muokattu.
Aika pelottavaan suuntaan.
Mua naurattaa kun se otti nokkiinsa julkisesti ja kehuskeli estäneensä henkilön joka kommentoi hänen kuvaansa että "saucy pic" koska ymmärsi sen jonain arvosteluna että vanhat naiset ei muka sais laittaa bikinikuvia.
"Katsokaa kaikki miten voimaannuin ja näytin lurjukselle närhen munat" kun ei vaan ymmärrä englantia 😄
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa kun se otti nokkiinsa julkisesti ja kehuskeli estäneensä henkilön joka kommentoi hänen kuvaansa että "saucy pic" koska ymmärsi sen jonain arvosteluna että vanhat naiset ei muka sais laittaa bikinikuvia.
"Katsokaa kaikki miten voimaannuin ja näytin lurjukselle närhen munat" kun ei vaan ymmärrä englantia 😄
Mua naurattaa nämä voimaantujat, jotka levittävät persreijistään kuvia nettiin ja sitten uhriutuvat kun palaute ei olekaan ruusunnuppuja ja terälehtiä.
Nuoruuteen jämähtänyt muori joka luulee käyttävänsä nuorelta vaikka kuvat sanovat muuta. Ikä ei anna armoa.
Ei muuta ku housut pois ja korkkarit kattoon niin huomio on taattu. Kiinnostaisiko sellainen ala?
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa epätasapainoiselta, aina vaan mennään "rohkeampaan" eli härskimpään suuntaan, mitähän seuraavaksi? Muutenkin twitter on monelle sellainen vähän asiallisempi alusta eikä nännien ja pikkareiden esittelypaikka.
Twitter ei ole asiallista nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
On muuten kiihkeä nainen, lähes kyltymätön sängyssä
Kera vanhan haisevan toosan.
Tämäkin aiheuttaa kyllä välittömän pakoreaktion.