Parin päivän päästä täytän 41v. t. ammattivalittaja
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 14:52"]
Up
[/quote]
Miksi nostit tätä ketjua?
Nostin koska tämä keskustelu osui minuun niin hyvin, ja halusin kuulla lisää mielipiteitä.
Millaiset ne lähärikoulun psykologiset pääsykokeet olivat? Mitä siellä kysyttiin?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:30"]
Millaiset ne lähärikoulun psykologiset pääsykokeet olivat? Mitä siellä kysyttiin?
[/quote]
Siellä oli laskutehtäviä,aineenkirjoittamista ja sitten ryhmäkeskusteluja yms.
Miksi tuntuu kamalalta? Itse täytin tuon elokuun puolivälissä eikä tunnu mitenkään erikoisemmalta. Ikä on vain numeroita.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:33"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:30"]
[/quote] Miten pisteytyksesi meni?
Siellä oli laskutehtäviä,aineenkirjoittamista ja sitten ryhmäkeskusteluja yms.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:34"]
Miksi tuntuu kamalalta? Itse täytin tuon elokuun puolivälissä eikä tunnu mitenkään erikoisemmalta. Ikä on vain numeroita.
[/quote]
Koska mitkään haaveet eivät toteutuneet mitä mulla oli.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:39"]
Millaisia haaveita oli?
[/quote] Ammatti,työ,pari lasta, isompi ja uudempi talo ei sen kummempia.
Yritätkö sanoa, että 41-vee = elämä ohi? Ettäkö haaveita ei voisi enää toteuttaa? Nyt niskasta kii, nainen!!!
Onko noista mikään toteutunut? Kerro vähän tilanteestasi.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:42"]
Yritätkö sanoa, että 41-vee = elämä ohi? Ettäkö haaveita ei voisi enää toteuttaa? Nyt niskasta kii, nainen!!!
[/quote]
En pysty noita haaveita toteuttamaan mun elämäni on ohi.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:43"]
Onko noista mikään toteutunut? Kerro vähän tilanteestasi.
[/quote]
Ei siinä oikein ole kertomista. Mulla oppimisvaikeuksia ja fyysisiä sairauksia en sii ole saanut ammattia enkä työtä. Yksi lapsi mulla on ja pieni vanha mökki missä asutaan eli elämä ei ole hyvin mennyt.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:38"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:34"]
[/quote]
Koska mitkään haaveet eivät toteutuneet mitä mulla oli.
[/quote]
Ei minullakaan ole toteutuneet ap. Olen 41 ja olen sinkku ja lapseton, vaikka pidin nuorempana itsestäänselvänä että pariudun ja saan lapsen tai pari. En myöskään vieläkään tiedä miksi haluaisin "isona", ja teen työtä josta en pidä koska en tiedä minne muuallekaan haluaisin.
Mutta olen silti onnellinen. En minä noita "puutteitani" arjessa mieti vaan keskityn tähän hetkeen ja siihen mikä on hyvää. Kärsimyshän tulee pääosin ajatuksista, siitä että alkaa pyöritellä sellaisia ajatuskulkuja kuten "voi minua, en ole saavuttanut mitään" tai "en saa edes rakkautta keltään kun olen yksinäinen". Mutta kun ei mieti sellaisia vaan keskittyy kaikkeen kauniiseen ja hyvään mitä on ympärillä, voi olla ihan tyytyväinen vaikkei olekaan ns. elämäntilanne kummoinen.
Tänäkin aamuna olen jo nauttinut valtavasti kauniista usvasta ulkona, kanadanhanhien syysmuuttopuuhien valmisteluiden katselemisesta, hyvästä musiikista autoradiossa, koirani söpöistä eleistä. Ei elämässä tarvitse saavuttaa mitään suurta, riittää kukn nauttii hetkistä hetki kerrallaan.
Asenne! Asenne! Siitä lähtee kaikki. Oot valinnut olla tyytymätön kaikkeen.
Pitäisi vielä saada jotenkin tapettua tuo sisällä riehuva vauvakuumekkin.
Mutta ajattelen jollain menee vielä huonommin - sun miehellä.
Up