Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtanut 7kg. Nyt olen 165cm75kg. Kaikki ovat alkaneet kehoittamaan syömään!!! Mitä helvett*ä olen vieläkin ylipainoinen

Vierailija
18.08.2021 |

Kaikki tuttavat tuijottavat kroppaani ja lässyttävät minulle, kuin sairaalle ja syö syö. Jaksatko varmasti kantaa tuon.
Näytän mielestäni melko hoikahkolle nyt, mutta luulin sen olevan vain tottumattomuutta uuten vartaloon.
Pitäisikö minulla tosisan olla 20kg ylipainoa, että näytän hyvältä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kroppa vain näyttää paremmalta vähän pyöreämpänä.

Vierailija
2/25 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset on tottuneet isompaan sinuun, niin on vaikea sulattaa laihtumista ja voivat oikeasti olla huolissaan.

Älä välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat katkeria.

Jatka laihdutusta vielä jonkin verran.

Vierailija
4/25 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä tuttavasi itse ylipainoisia? Ylipainoisempia kuin sinä itse?

Sanoisin, että kyllä tuo loppuu, tai ainakin vähenee, kunhan he tottuvat muuttuneeseen ulkomuotoosi.

Näytä heille, että pystyt samaan kuin ennenkin, tai jopa enempään. Äläkä päästä painoasi nousemaan takaisin entisiin lukemiin.

Tsemppiä.

Vierailija
5/25 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö vältellä niitä hokijoita. Heidän pitäisi myös ajatella sinun tunteitasi ja vointia, ei vain hokea aivottomana jotain lausetta. Sinun syöminen ei kuulu muille tai mitat.

Vierailija
6/25 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ovat tod. näk. itse lihavia. Olet vielä ylipainoinen joten tsemppiä laihduttamiseen!

Vierailija
7/25 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihduttanut yli 10 kiloa, eikä kukaan ole edes huomannut =(

Vierailija
8/25 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kateellisia, kun olet onnistunut laihtumaan ja he eivät ole. Tai jos esim puoliso hokee tuota, hän voi pelätä, että jätät hänet, jos tulet hyvännäköiseksi ja saat helpommin parempia miehiä.

Vierailija
9/25 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö,höpö, kukaan ulkopuolinen ei huomaa sinusta noin pientä painonpudotusta, ellet itse sitä julista kylillä.

Vierailija
10/25 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmä on tottunut lihavuuteen, tai pelkäävät näyttävänsä sun rinnalla lihavammilta/rumemmilta kuin aiemmin.

Vierailija
11/25 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi sana kun laihduin 85:stä 77 kiloon. Pituus 163 cm.

Näin lyhyillä tuollainen painonpudotus näkyy, tiedoksi hänelle joka sitä epäili.

Vierailija
12/25 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman pituinen, paino 67kg. Lihoin koronakiloja ja nyt laihdutan kun housunvyötärö tursuaa ja housut kiristää reisistä. Tavoitteena väh. 7kg pudotus, mutta mieluusti kymppi eli siihen mistä lähdin kiloja keräämään. Jos lisäisin nykyoloon 8kg niin en kyllä mitenkäänpäin näyttäisi hoikalta. 

Vierailija
13/25 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin joskus joitain kiloja normaalipainon yläpuolella kun kaveri kysyi hotellin aamupalalla, että miten ihmeessä minä voin syödä pekonia jne. ja pysyä silti noin hoikkana... Nauroin, että on tässä kymmenisen kiloa ylimääräistä siihen sopivaan painoon ja se on juuri sen aiheuttamaa, että mm. pekoniaamiainen maistuu.

Vierailija
14/25 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet edelleen ylipainoinen.

Vierailija
15/25 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luisevaa kroppaa pitääkin kehoittaa.

Vierailija
16/25 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat kateellisia, kun olet onnistunut laihtumaan ja he eivät ole. Tai jos esim puoliso hokee tuota, hän voi pelätä, että jätät hänet, jos tulet hyvännäköiseksi ja saat helpommin parempia miehiä.

Juuri näin. Oma puolisoni sanoi suoraan hankittuani kauniit hiukset, että älä nyt sitten ylpisty liikaa.

Vierailija
17/25 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattavat olla kateellisia. Ethän laihduta muiden takia? Niinpä. Joten sinä itse päätät mihin painoon pyrit ja missä on hyvä olla. Painoindeksi on aika laaja, voit valita mihin kohtaan sitä haluat sijoittua. Itse hilaisin keskiarvolle tai sen alle.

Tämän lisäksi mittaa vyötärönympärys. Naisella sen pitäisi olla aina alle 80 cm. Pyri siihen.

Älä laihduta ulkonäön takia tai kuuntele "olet paremman näköinen jos..". Tee asioita TERVEYDEN tähden.

Vierailija
18/25 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä huomiotta. Laihdutin viime vuonna ja alkoi kyselyt syönkö lainkaan ja kommentoinnit, että olen vain luuta ja nahkaa. Sukuni huolestui voinnistani. Olen 70kg ja 175cm.

Vierailija
19/25 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeria ja kateellisia. Työpaikalla aina vanhemmat työkaverinaiset jaksoi päivitellä laihuuttani ja pyörittelivät silmiä jos söin vaikka salaattia, enkä 500g kinkkukiusausta majoneesisalaatilla kuten he.

N170cm/58kg

Vierailija
20/25 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa täällä. Nyt painan n. 70kg ja olen 158cm. Lähtöpaino oli 30kg enemmän. En ajatellut alkaa mättämään kehoituksista ja painostuksesta huolimatta, tiputettavaa on vielä 10kg. Jostain syystä nämä ruuan tuputtajat ovat itse läskejä eikä laihdutus ole onnistunut, ainakaan pysyvästi. 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi