Miten joku voi niellä spermaa?????
Kommentit (35)
Menee maku näistä ketjuista ku tietää et tääl o yli puolet miehiä esittämäs fantasianaisiaan jokka rakastaa sperman nielemistä ja ties mitä lie muuta.
Menee maku näistä ketjuista, kun täällä on seksiä vihaavia naisia kertomassa kuinka kaikki miehen mielestä kiva on ehdottoman inohttavaa. Siksi ovat turhaa vouhotusta ja epäuskottavaa nämä "eiks seksin laji XXX olekin hirveän inhottavaa" jutut.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 01:04"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:42"]Kaikkea te naiset teette miestä miellyttääksenne. Mä en ikinä suostu moiseen. :-X Ap [/quote] Joku sen sperman aina nielee, jos et sinä niin joku muu. ;)
[/quote]
Niin, viemäri ainakin jos ei mikään muu.
Juurihan tuossa joku hihhuliuskis vouhotti anaaliseksin haitoista. Lienee tämä vouho samaa porukkaa tai peräti sama heebo...
Hyvin. :) Mä en taas ymmärrä miten jotkut voi harrastaa anaaliseksiä. Meitä on moneksi...
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 04:54"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 01:04"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:42"]Kaikkea te naiset teette miestä miellyttääksenne. Mä en ikinä suostu moiseen. :-X Ap [/quote] Joku sen sperman aina nielee, jos et sinä niin joku muu. ;)
[/quote]
Niin, viemäri ainakin jos ei mikään muu.
[/quote]
Tai naapurin täti kun kuulee miten tyly olet miestäsi kohtaan :)?
Ap miten joku mies voi nuolla pillumehujasi ?
Jos minulta kysytään,olen ottanu kerran suuhun ja se oli eka ja viiminen kerta..ei oo mun juttu. Hyvä jos joku pystyy tekemään niin :) Olen tässä miettiny ku esikoisen sain niin lapseni kuola tuoksuu samanlaiselta kuin mieheni sperma! :D ja ei jää kyllä isännän mällipaperit huomaamatta ku tuoksuuvat kilometrin päähän..turhan tarkka nenäkö? ei kai :D mutta en niele EN! :''D
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:39"]
Jos minulta kysytään,olen ottanu kerran suuhun ja se oli eka ja viiminen kerta..ei oo mun juttu. Hyvä jos joku pystyy tekemään niin :) Olen tässä miettiny ku esikoisen sain niin lapseni kuola tuoksuu samanlaiselta kuin mieheni sperma! :D ja ei jää kyllä isännän mällipaperit huomaamatta ku tuoksuuvat kilometrin päähän..turhan tarkka nenäkö? ei kai :D mutta en niele EN! :''D
[/quote]
Kiinnitä huomiota miehesi ruokavalioon. Minun spermani ei vaimon mielestä tuoksu miltään ja makuktin ja hivenen makea tai melko mauton vaikka poltan myös tupakkaa kohtuullisesti. Suihinoton keskenjättäminen vaan vie puolet koko leikin nautinnosta ja mikään ei tunnu paremmalta kun tuntea naisen lämpimien huulten imun voimistuvan ja lopulta imevän pallit tyhjäksi
Samalta se maistuu riippumatta siitä nieletkö vai syljetkö.
En voisi olla pitkään naisen kanssa jolle nieleminen on vastenmielistä. Yhtä reilua olisi runkata nainen orgasmin partaalle ja lopettaa hiplaaminen niin että orgasmista tulisi todellä huono. Jos suihin ottaa niin ottaa sitten loppuun asti kun ei mekään naisten orgasmeja puolitiehen jätetä. Onneksi nykyinen nielee mielellään
Aiemmin en ottanut suihin loppuun asti. Sitten aloin ottamaan ja spermat annoin suustani mieheni suuhun, joka kävi ne laaavuaariin sylkemässä. Mielestäni on kiihottavaa suudella miestä suihinoton jälkee ja antaa hänen omat spermansa hänen suuhunsa. Eilen illalla nielin spermat ekan kerran. Ei ollut kamalaa ja mieskin hämmästyi, kun en antanutkaan spermaa hänen suuhunsa.
Ettekö tiedä että sperma on hyväksi iholle sisäisesti nautittuna ;) terveisin persikkaposki