Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on dermosil-suosikkisi?

Vierailija
10.09.2014 |

Otsikossa se kysymys tulikin eli teille, jotka käytätte dermosil-tuotteita: Mikä on mielestänne paras tuote? Itse olen ihastunut tyrni-sarjan tuotteisiin. Kuvastossa on niin paljon kaikkea kivan näköistä, et olis kiva kuulla muiden kokemuksia, mitä kannattaa tilata:)

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraalipuuteri ja extra voide.

Vierailija
2/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E- suihkuvoide ja classic-roll on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkutettava hoitoaine! Loistava aine!

Vierailija
4/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen kasvovesi, extra-voide, luonnondeodoranttistick ja enemmän hikoilevalle se valkoinen basic dödö hajuttomana. Lisäksi tykkään vanulapuista ja kasvojen kuorinnasta (valkoinen tuubi) + after sun shower geelistä.

Vierailija
5/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenashampoo ja -hoitoaine, mineraalipuuteri, hajusteeton meikinpoistoaine, vaniljan tuoksuinen vartalonkuorintavoide, hiuksiin jätettävä hoito/selvityssuihke.... onhan noita.

Vierailija
6/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vanilja kuorinta. Oon tosi kuivaihoinen, mutta sitä kun on käyttänyt niin ei tarvii suihkun jälkeen rasvata ihoa ollenkaan kun jää niin pehmeäks :)

Vierailija
7/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:09"]Suihkutettava hoitoaine! Loistava aine!
[/quote] tämä myös. T:3

Vierailija
8/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuttomien tuotteiden ystävänä sensitive shampoo ja saippua, keittiökäyttöön keittiösaippua. Pumppupulloissa. 

Vierailija
9/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en yhtään tykkää shampoista, mutta se pinkki pumppupullossa oleva kasvojen puhdistusvaahto on kestosuosikki. Ja porkkana ihonkuorinta on kanssa hyvää :)

Vierailija
10/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiösaippua on kyllä hyvä.

Vierailija
11/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitysharja (limited edition), keittiösaippua, intiimisaippua, voidesaippua, Dermonature puhdistusvaahto, extra voide, jalkojen kuorintavoide, jalkavoide shea, käsisaippua vihreä.... Nämä on semmosia vakkareita...

Vierailija
12/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen aina meidän kimppatilauksen, ja suosituimmat tuotteet meillä on aika samoja kun edellä:

-kasvopesu, e- puhdistuvaahto (pinkki) ja dermonature vaahto

- desings käsisaippuat sininen ja vihreä

-keittiösaippua, intiimisaippua

-suihkehoitoaine, perheshampoo+hoitis (omena)

Nämä nyt ainakin...

Vierailija
13/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvopesuaine ja kasvovesi (ns. tavalliset) ja keittiösaippua.

Vierailija
14/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli aivan täydellisen värinen meikkivoide, sellainen todella vaalea. Mutta sen valmistus lopetettiin :'(

Tällä hetkellä käyttämistäni suosikkini on ruskea kulmakynä, joka on oikeasti ruskea eikä punerra yhtään :) 

Vierailija
15/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkugeeli Vitamin E on ihana! Tosi ylellisen silkkisen tuntuinen. Samoin Extra-voide huippua. Meikit tosi laadukkaita, olin positiivisesti yllättynyt kun päätin tilata epäilyksistä huolimatta. Vartalovoiteet ja suihkugeelit on tosi ihanan tuoksuisia. Shampoot ja hoitoaineet hyviä. En kyllä keksi huonoa tuotetta, kaikista olen tykännyt joita olen tilannut. Supersuosikki on Fresh!-sarjan dödö, tosi hyvä ja raikas tuoksu, pitää hyvin mutta ei silti ärsytä ihoa.

Vierailija
16/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiösaippua tietenkin! Lähtee kalan ja sipulin haju käsistä!

Vierailija
17/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku-ja kylpygeeli.

Vierailija
18/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikinpoistoaine ehdoton 1 . Paras kaikista.

Vierailija
19/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dödöt on ollu hyviä..

Vierailija
20/49 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:57"]

Siellä oli aivan täydellisen värinen meikkivoide, sellainen todella vaalea. Mutta sen valmistus lopetettiin :'(

Tällä hetkellä käyttämistäni suosikkini on ruskea kulmakynä, joka on oikeasti ruskea eikä punerra yhtään :) 

[/quote]

joo oo ruskea kulmakynää on huippu! Sain siihen muuten vinkin täältä palstalta, että kiitos vaan! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän