Mikä on dermosil-suosikkisi?
Otsikossa se kysymys tulikin eli teille, jotka käytätte dermosil-tuotteita: Mikä on mielestänne paras tuote? Itse olen ihastunut tyrni-sarjan tuotteisiin. Kuvastossa on niin paljon kaikkea kivan näköistä, et olis kiva kuulla muiden kokemuksia, mitä kannattaa tilata:)
Kommentit (49)
Tietenkin intiimisaippua on tosi hyvä, mutta nyt olen rakastunut saksanpähkinä käsisaippuaan, ihana haju ja siitä tulee niin pehmeät kädet! Normaalisti käsisaippuat vaan kuivattaa ja rikkoo mun kädet mutta voi toi on niin ihana :D
Aloe vera-geeli. Ihan täydellinen ärtyneelle atooppiselle iholle. Olen koittanut eri merkkisiä geelejä, tuppaavat vaan jäämään jotenkin tahmeaksi iholle, dermosilin geelissä ei ole ollut tätä ongelmaa :)
Millaista toi Aina-voide on koostumukseltaan, enemmän kosteusvoidemaista vaiko meikkivoidemaista?
Suren vieläkin sen päivettävän kosteusvoiteen lopetusta, niin mietin vaan että uskaltaisko tota ostaa, kun inhoan niitä sellaisia kovin meikkivoidemaisia BB-voiteita.
Tuuheuttava intiimisaippua on ehdoton suosikki. Ei löydy muista sarjoista.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:06"]Keittiösaippua tietenkin! Lähtee kalan ja sipulin haju käsistä!
[/quote]
Ja kakan!
Se nyt jo lopetettu päivettävä kosteusvoide, oli loistavaa kamaa eikä liian tummaa, niinkuin mulle suurin osa näistä meikki/BB/CC-voiteista aina on.
Ja tyrnikäsivoide, imppailen sitä jatkuvasti :)
Vieläkö ne kauppaavat alapäädödöä??? :)))
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 19:31"]
Tuuheuttava intiimisaippua on ehdoton suosikki. Ei löydy muista sarjoista.
[/quote]
Tekeekö se tuheron pörheäksi? Pitääkö laittaa kiiltoseerumia kans viimeistelyyn?
Söin comfort-kasvohoitoon ja vaniljakuorinta
Ostin lapsille tuota perheshampoota, mutta nyt käytän itsekin välillä kampaamotuotteiden sijaan. Aina kuohkeat ja kiiltävät hiukset. Myös mies tykkäsi vaikkei yleensä kiinnitä huomiota moisiin.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:20"]
Hajuttomien tuotteiden ystävänä sensitive shampoo ja saippua, keittiökäyttöön keittiösaippua. Pumppupulloissa.
[/quote]
Mulla myös suosikki sensitive shampoo. Ei rasvoitu hiukset enää.
E-puhdistusvaahto (pinkki)
Suihkyöljy
E-puhdistusvaahto, keittiösaippua ja extra-voide.
Ihonhoitovoide ja extra-voide. Näiden kahden takia tilaan Dermosililta sitten paljon muutakin päivittäiskosmetiikkaa kun saa niin kätevästi kotiin toimitettuna.
Kaikki hajusteettomat ihovoiteet, aina-voide (vaaleampi), valokynä