Osastonsihteeri paikalla, kysyttävää?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:18"]
palkkasi?
[/quote]
N 2200 e/kk.
Haluaisin osastosihteeriksi, mitkä on vaatimukset ja millaiselle ihmiselle sopii?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:16"]
Kerro työpäivästäsi
[/quote]
Saneluiden purkua, ajanvarausta, asiakaspalvelua, laskutusta, monenlaisten juoksevien asioiden hoitoa. Koko ajan on kiire.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:20"]
Haluaisin osastosihteeriksi, mitkä on vaatimukset ja millaiselle ihmiselle sopii?
[/quote]
Mnä olen yo-merkonomi, joissain paikoissa vaaditaan jopa tradenomin koulutusta. Paineensietokyky ainakin pitää olla korkea, välillä erilaisia pyyntöjä sataa monestakin suunnasta samaan aikaan.
Onko eroa osastoNsihteerillä ja osastosihteerillä?
Minkälaisessa paikassa olet töissä?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:20"]
[/quote]
Mnä olen yo-merkonomi, joissain paikoissa vaaditaan jopa tradenomin koulutusta. Paineensietokyky ainakin pitää olla korkea, välillä erilaisia pyyntöjä sataa monestakin suunnasta samaan aikaan.
[/quote]
Mulla on "vain" terveydenhuollon sihteerin koulutus ja osastosihteerinä toimin.
Olet mun unelmaduunissa. Miltä tuntuu?
T.Työtön
Ootko kattonu potilastietoja keltä et sais?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:25"]
[/quote]
On. OsastoNsihteeri työskentelee terveydenhuollossa ja osastosihteeri jossain muussa virastossa.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:28"]
Ootko kattonu potilastietoja keltä et sais?
[/quote]
En ole koskaan.
Onko merkonomeilla muuten koulutuksessa terveydenhoitoon liittyviä opintoja? Kauhistelin kun kuulin, että esim. Sosiaalitoimistossa ja kelalla työskentelee merkonomeja, muttei asiakaspalveluun ja tietohallintaan kouluttautuneita lähihoitajia, joilla on varmasti hyvä pohja sosiaalipuolellekin.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:27"]
T.Työtön
[/quote]
Miksi se on unelmaduunisi? Jatkuvan kiireen vuoksi en aio tehdä tätä työtä ikuisesti, vaan opiskelen uuden ammatin ihan toielta alalta tulevaisuudessa.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:25"]
[/quote]
On. OsastoNsihteeri työskentelee terveydenhuollossa ja osastosihteeri jossain muussa virastossa.
[/quote]
Olen osastosihteeri OYSssa, lähihoitaja pohjainen
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:27"]
T.Työtön
[/quote]
Miksi se on unelmaduunisi? Jatkuvan kiireen vuoksi en aio tehdä tätä työtä ikuisesti, vaan opiskelen uuden ammatin ihan toielta alalta tulevaisuudessa.
[/quote]
Toimin parhaimmin kiireen keskellä.
T.Kysyjä
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:31"]
Onko merkonomeilla muuten koulutuksessa terveydenhoitoon liittyviä opintoja? Kauhistelin kun kuulin, että esim. Sosiaalitoimistossa ja kelalla työskentelee merkonomeja, muttei asiakaspalveluun ja tietohallintaan kouluttautuneita lähihoitajia, joilla on varmasti hyvä pohja sosiaalipuolellekin.
[/quote]
Ei ole terveydenhuoltoon liittyviä opintoja ainakaan mulla ollut. Miksi pitäisi olla? En tee mitään päätöksiä enkä tee mitään hoitoon liittyviä toimenpiteitä.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:25"] Onko eroa osastoNsihteerillä ja osastosihteerillä? [/quote] On. OsastoNsihteeri työskentelee terveydenhuollossa ja osastosihteeri jossain muussa virastossa. [/quote] Olen osastosihteeri OYSssa, lähihoitaja pohjainen
[/quote]
Ok. Olen työskennellyt terveyskeskuksessa, sairaaloissa ja yksityisellä sektorilla ja aina minä ja kollegat olemme olleet osastonsihteeri nimikkeellä. En ole koskaan törmännyt osastosihteeriin terveydenhuollossa.
Kerro työpäivästäsi