Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Kanariansaarista kokemusta joulukuussa, onko sateista?

Vierailija
14.11.2014 |

Ja mihin päin kannattaisi suunnistaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki matkustelevat mammat luuraa?

Vierailija
2/7 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Puerto Rico

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teneriffalla Americas, Gran Canarialla Puerto Rico + Maspalomas ja Lanzarotella Playa Blanca ovat suhteellisen aurinkovarmoja. Saarten pohjoispuolella on aina pilvisempää.

Tuurista kiinni, itsellä paistanut lähes joka päiväö aurinko -monella matkalla yhteensä 4-5 sadepäivää.

Vierailija
4/7 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ollakin sateista. Riippuu tuurista ja siitä, missä päin tätä saariryhmää olet. Fuerteventura lienee kuivin saari. Gran Canarialla pohjoisrannalla (Las Palmas) on usein pivisempää kuin etelässä (esim. Ingles). Säätilat ovat saarilla todellakin hyvin paikallisia ja vaihtelevat nopeasti. Itse lähden 20.12. ja toivon parasta.

Vierailija
5/7 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Vierailija
6/7 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuu on lämpimämpi kuin tammikuu tai helmikuu, mutta takuuvarmaa aurinkoa ja lämpöä ei voi Kanarian saarilla luvata talvella. Saarien ja saarten eri osien välillä on isoja lämpötilaeroja; varmimmin lämmintä on Teneriffan eteläosissa (Playa de las Americas) tai Gran Canarian eteläosissa (Puerto Rico, Playa del Ingles, Costa Meloneras). Itse inhoan Puerto Ricoa, järkyttävä junttipaikka, samoin Playa del Ingles - Costa Meloneras on ok. Paras paikka Kanarian saarilla on ilman muuta Teneriffan Playa de las Americas (Puerto de la Cruz olisi kaunein lomakohde, mutta sää siellä saattaa olla todella epävakainen).

Vierailija
7/7 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuerteventuralla ja Lanzarotella tuulee lähes aina ja sää muuttuu nopeasti, kerran olen kärvistellyt Lanzarotella kaksi viikkoa sateessa ja +14 asteen lämpötilassa, samoja kokemuksia Puerto de la Cruzista.

7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän