Ihastuin sitten mieheen jonka nimi on... Tauno. Voi itku.
Kertakaikkisen ihana mies, täysi match. Mutta se nimi. Kuinka helkkarissa sen pystyy sanomaan ääneen??
juu, ei ole " muusikko" jos sitä epäilette.
Kommentit (51)
Tauski on vaan valehdellut sulle ettei ole muusikko...
Mä jätin miehen nimen takia. Seppo
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 19:46"]
[/quote]
Varmaan löysi sua aikuisemman naisen.
Nimelle nyt on paha tehdä mitään ellei halua maksaa sen vaihtamisesta törkeästi. Eikä sekään kaikille nirppanokille kelpaa vaikka vaihtaiskin. Eikä kenenkään pitäisi joutua nimeään vaihtamaan.
Mun miehen nimi on Reino. Eikä olla edes vanhoja.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 19:46"]
[/quote]
Varmaan löysi sua aikuisemman naisen.
Nimelle nyt on paha tehdä mitään ellei halua maksaa sen vaihtamisesta törkeästi. Eikä sekään kaikille nirppanokille kelpaa vaikka vaihtaiskin. Eikä kenenkään pitäisi joutua nimeään vaihtamaan.
[/quote]
Toivotaan, että löysi :)
Te olette kyllä hiton tekopyhiä täällä, ei voi kun nauraa teille.
Mitäs jos miehen nimi olisi vaikka Yrjö-Pussi?
Pitäiskö olla yhtä suvaitsevainen, koska ei nimi miestä tee? <3<3
26 jatkaa, myös minulla on vanhanaikainen nimi, tyyliin Helmi. "Mennään käymään Reinon ja Helmin luona" -> päätyy nuoren rokkiparin luokse :D
Mun ex-mies oli Kalervo. Repikää siitä. Tosin ero tuli ihan muista syistä kuin nimestä, ei se nyt oikeesti niin vaivannut (ja tyyppi kärsi siitä itsekin!)
Mun tuntemani Tauno haki kuolleen kaverinsa kyytiin, kun venäläiset ampuivat suorasuuntaustykeillä heitä ojaa pitkin. Kaveria ei jätetty, kuolleenakaan.
Muutenkin hienoimpia koskaan tuntemiani ihmisiä.-
Tapailin joskus Keijoa...se vasta noloa oli.
Apua! Mä nauran täällä niin, että vatsaan koskee! Paras oli toi "voi itku".
Mä niin nään sut esittelemässä tyyppiä kavereilles...."ööö...tota...ja täs olis sit toi....Tauno! (Voi itku!)" ja sit sun kaverit hajoo palasiks!
Kiitos, ap, en muista, milloin oisin nauranu näin paljon, kyyneleet valuu! Ja ei, en tiedä, mitä sun pitäis tehdä....mitä jos sanoisit, et voitaisko kutsuu sua ihmisten ilmoilla vaikka Mikaksi tai Villeksi?
Keksi hänelle uusi lempinimi ja käytä sitä. Niin minä tein, nyt naimisissa jo vuosia.
Mun miehen lempinimi on Tane, en oo tiennytkään että se on nolo nimi! Kaikkea täällä oppii.
Jos suhde kaatuu nimeen, niin on kyllä jonkin verran varaa miettiä prioriteetit uusiksi.
Ei minusta Tauno ole mitenkään paha. Joku Jorma tai Kalevi on paljon pahempia... :D
Jätä se sika