Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näsitä kelloista miehelle "arkikelloksi?"

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään Gant tai Hilfiger ainakaan meidän perheeseen. Sinun miehestäsi en tiedä. Minun mieheni pitää "kellonvalmistajien" merkeistä: edellinen 25v kestänyt oli Citizen, nykyinen on Certina. Hintaluokka sama (-30% tarjouksessa tuo Certina oli 250).

Vierailija
2/16 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ostatko miehellesi joululahjan sen mukaan, mitä muut naiset on mieltä? Kysy ennemmin miehesi kavereilta tai veljeltä(si).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mielipidettä noista kelloista, miltä ne teidän silmään näyttää, eikö AV-palstalla tiedetä kaikki? ;)

Miehellä on pari sveitsiläistä laatukelloa, niitä se ei halua töissä pitää. Nuo valitsemani ovat siis ihan minun makuni mukaan valittuja aj olen ajatellut että mies voisi noista pitää.

t.ap

Vierailija
4/16 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista Hilfiger tai jälkimmäinen Gant. Eka minun silmääni liian naisellinen.

Vierailija
5/16 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän töistäkin. Miten olis joku urheilukello? Ei ilmeisesti pukuhommissa jos ei töissä pidä sveitsiläistä laatukelloa. 

Vierailija
6/16 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se pukuhommissa, mutta ei halua mennä asiakastapaamisiin ym. tonnien arvoinen kello ranteessa killuen :D Ihan itse näin sanoi. Jotain pelkistettyä siis pitäisi hankkia.

Vierailija
7/16 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostaisin noista tuon Gant Walden, jotenkin miellyttävämpi tuo vaalea kellotaulu.

Vierailija
8/16 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin "mikä näistä kielloista miehelle arkikielloksi" :Dd

Vierailija
9/16 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 eli hilfiger on mun mielestä kiva!

Vierailija
10/16 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gant Walden tai Hilfiger Harrison. Walden on vähän hienostuneemman ja hieman uniseximmän näköinen ja Hilfigerissä on kiva kellotaulu. Tuossa Seabrookissa on liikaa sinistä. :D

Vierailija
11/16 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ottaisin joko Hilfigerin tai Seabrookin, eka jotenkin lälly.

Vierailija
12/16 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahaaha :D luin KIELLOISTA enkä kelloista xD

mikä näsitä kielloista miehelle "arkikielloksi?"

Vierailija
13/16 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nr 8 jatkaa.

Meidänkin perheessä on miehellä yksi arvo-kello mutta se antaa arkityössä jotenkin mauttoman kuvan kun hän tapaa asiakaita laidasta laitaan. Joillain asiakailla voi olla rahallisesti rankaa ja kallis kello ei anna miehestä hyvää kuvaa silloin, toisille asiakaille taas liian kallis kello arkena on ylimielisyyttä (näin mies sanoi) ja sekin sitten toisessa päässä vahingoittaa miehen työtä. Joten kompromissina hänellä on keskihintainen arkikello joka on kumminkin ihan hyvän näköinen.

Mies käyttää kelloaan juhlissa ynm. tilaisuuksissa kuten minäkin korujani mutta arki koristus on hillitympää. Hän mieltää tuon arvo-kellonsa enemmän koruksi kuten kalvosnappinsa.

Vierailija
14/16 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiakas on niin perillä kelloista, että osaa vilkaisulla määrittää kellon hinnan, niin ei sellaista närästä toisen kellon arvo. Jos taas ei osaa määrittää hintaa, niin taaskaan ei haittaa se kalliimpi kello ranteessa. Itse tiedän useammankin tyypin joilla Rolexia, kalliimpaa TAG Heueria yms. työkäytössä.

Vierailija
15/16 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 09:47"]

2 eli hilfiger on mun mielestä kiva!

[/quote]

Minun mielestäni se oli kaikista rumin. Ensimmäinen oli paras!

Vierailija
16/16 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 09:55"]

Jos asiakas on niin perillä kelloista, että osaa vilkaisulla määrittää kellon hinnan, niin ei sellaista närästä toisen kellon arvo. Jos taas ei osaa määrittää hintaa, niin taaskaan ei haittaa se kalliimpi kello ranteessa. Itse tiedän useammankin tyypin joilla Rolexia, kalliimpaa TAG Heueria yms. työkäytössä.

[/quote]

Jospa se mies nyt itse saa päättää tämän asian? Minä en ole johtaja, mutta tunnistan kellomerkit ja olisihan se nyt vähän ällöä istumassa vaikka yt-neuvottelussa ja vastapuoli irtisanoo sinut kymppitonnin kello ranteessa. ei kerro tilannetajusta.

Ap:lle, keskimmäinen on mun suosikki noista.