Voi ei! Tunnenktseni ihan luopioksi. Mies asuu lasten kanssa ja joutuu saattelemaan nämä joka aamu kouluun
Kun itse voin istua aamuisin koomassa omassa rauhassani ja ”herätä” omaan tahtiini kahvia hörpiskellen kenenkään häiritsemättä minua, jos siis on vapaa-aamu. Miten kukaan täysijärkinen haluaa lapsia pilaamaan aamujaan?!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta äitihullu eli ap! Outoa ettei lapsesi osaa itse mennä kouluun.
Eikö. Ihan h*lvetin rasittavaa. On mahdollista, että jos meillä olisi vain tuo terve lapsi, perhe olisi vielä koossa. En kestänyt sen aspergerin osaamattomuutta.
ApHyi sua, miten puhut lapsestasi. T. Ammattivalittaja
Mitä pahaa siinä on, jos sanoo, ettei kestänyt? Kantsisko lapsen siis se kuullessaan hieman skarpata?
Ap
Onko sinulla monta eri persoonallisuutta? Nyt kuulostat aivan äidiltäsi.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Siis tunnet syyllisyyttä siitä, että olet tehnyt miehesi todennäköisesti onnelliseksi.
Tuntisit siitä, että olet vain omaa napaa tuijottava paskiainen lastesi sillmissä.
Ei, vaan siitä, että mies kärsii. Koko tuleva talvi on vain pakko herätä, joskin pojalla on nyt vain kaksi 8 aamua, mutta miltä tytöstä tuntuu, jos hänen 8-aamuina ei isä herääkään? Että onko pakko herätä silloinkin solidaarisuudesta? Mies on jo eläkkeellä, ei ois muuten pakko herätä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö. Ihan h*lvetin rasittavaa. On mahdollista, että jos meillä olisi vain tuo terve lapsi, perhe olisi vielä koossa. En kestänyt sen aspergerin osaamattomuutta.
Mitä pahaa siinä on, jos sanoo, ettei kestänyt? Kantsisko lapsen siis se kuullessaan hieman skarpata?
Ap
Lapsen pitäisi skrapata koska hullu äiti ei pidä hänestä sellaisena kuin hän on..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOnko sinulla monta eri persoonallisuutta? Nyt kuulostat aivan äidiltäsi.
Eri
Äitini on näin sanonut. Hän oli paha minulle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EriÄitini on näin sanonut. Hän oli paha minulle.
Ap
SINÄ ihan itse sanoit äsken niin.
Äitisi ei ole paikalla. Älä siis syytä äitiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApLapsen pitäisi skrapata koska hullu äiti ei pidä hänestä sellaisena kuin hän on..?
Ei minua haittaisi pojan avuttomuus, ellei äitini olisi haukkunut, että avuttomat ihmiset ovat tahallaan sellaisia ja halveksinut siitä. Avuton ei saa olla. Se on äidistäni halveksittavaa. Ja muut ihmiset katsovat, että MÄ olen huono, koska lapseni on avuton.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EriÄitini on näin sanonut. Hän oli paha minulle.
ApSINÄ ihan itse sanoit äsken niin.
Äitisi ei ole paikalla. Älä siis syytä äitiäsi.
Syytän. Hän on opettanut tämän suhtautumisen ja halveksinut niitä, jotka eivät yritä JA onnistu.
Ap
Se on nyt tämä äitihullu liikkeellä. Ketjua lukiessa odotinkin jo, että milloin äiti tulee mukaan.
Täytyy kyllä sanoa, että ap:n isän olisi kannattanut naida perrseeseen ap:n äitiä. Olisi ap paska jäänyt syntymättä.
Harmi, kun oli typerä mies teki typerän lapsen.
🖕
Vierailija kirjoitti:
Se on vain ihan fakta, että jos ei kestä jotakuta, niin ei kannata silloin jatkaa siinä olemista, ellei sitten ole tietenkin ihan sama, satuttaako sitä toista, koska ei kestä häntä ja huutaa hänelle sen takia?
Ap
Jos tämä aloitus ei ole provo, teen olen sitä mieltä, että eniten hoitoa tarvitsee ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se lasten isälle ei ole "joutumista" vaan sellaista, you know, perhe-elämää ja lapsista huolehtimista. Sellaista normaalia.
Jaa, mulle se, että saa olla omassa rauhassa on normaalia. Ja se, että tuon ikäisissä ei ois aamulla paljon huolehdittavaa. Mutta pojassa on, koska on autistipiirteinen. Se ei päätyisi kouluun, jos ei sitä laittaisi sinne. Todella rasittavaa. Sääliksi käy aamunsa kouluvuoden aikaan pilaavia lähivanhempia.
Ap
Sinä oletkin mielenvikainen. Kaikille oli helpotus päästä susta eroon
Ei minua haittaisi pojan avuttomuus, ellei äitini olisi haukkunut, että avuttomat ihmiset ovat tahallaan sellaisia ja halveksinut siitä. Avuton ei saa olla. Se on äidistäni halveksittavaa.
Ap