Taas Sanna Saarijärvi kertoo suhteestaan lehdessä. Eikö aihe ole jo aika moneen kertaan loppuunkaluttu?
Kommentit (8)
Kai ne yrittää tehdä saarijärvestä jotain vara-pimiää, joka on joka lehdessä kälättämässä ukostaan. Ei mua ainakaan kiinnosta jonkun juontajan elämä.
Kuka ?
Voi herra mun jee. Eikö tosiaan ole mitään parempaa aihetta keskusteluun kuin joka iät sitte televisiosta tuttu henkilö, jolla ei ole mitään uutta annettavaa kenellekään.
"Teemme paljon kaikkea yhdessä, ja tänä kesänä padelin pelaaminen on tuonut vauhtia elämään. Hermanni pelaa upeasti, ja tuntuu ihanalta, kun hän kehaisee minua, Sanna sanoo."
Haetteko te kehuja mieheltänne?
Sanna on entinen pikajuoksija. Juoksee satkun vieläkin 14,2 sekuntiin korkokengät jalassa.
Vierailija kirjoitti:
"Teemme paljon kaikkea yhdessä, ja tänä kesänä padelin pelaaminen on tuonut vauhtia elämään. Hermanni pelaa upeasti, ja tuntuu ihanalta, kun hän kehaisee minua, Sanna sanoo."
Haetteko te kehuja mieheltänne?
Hyvältä minusta tuntuu, kun mies kehuu. En minä niitä hae, mitä se edes tarkoittaa? Kerrotko? Ihan vapaaehtoisesti kehuu aina silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Sanna on entinen pikajuoksija. Juoksee satkun vieläkin 14,2 sekuntiin korkokengät jalassa.
Tämä juoksuasiakin on kerrottu lehdissä yhtä monta kertaa kuin lehtijuttuja on ollut.
En ole lukenut mistään, en edes muista koko ihmistä...