Onko 26v vanha äidiksi?
Tiedän että synnyttäjien keski-ikä on nykyisin n.29v.
Itse olisin vaan halunnut perustaa perheen jo vuosia sitten, jos se olisi ollut järkevää. Mutta nyt sitten, vähän harmittaa.
Kommentit (17)
Joo, kamalan vanha oot. Mistä näitä tulee?...
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 18:29"]
Ei ole vanha.
[/quote]
Höpsis, onhan! Kyllä 26-vuotiaalla jo ikä painaa.
Joo ehdottomasti, sähän oot jo 44 kun lapsi lähtee kotoa, sehän tarkoittaa että oot melkein eläkeikäinen eli vanhustenkotikunnossa ;)
Ihan ikäloppu vanha luuska ;)
Toinen jalka haudassa ja sen verran paha asennevamma jotta kannattaa nyt vaan keskittyä itseensä ja omaan vanhuuteen.
Et kai sinä nyt enää tule raskaaksikaan kun vanha kohtu jo vetelee viimeisiään ja kuka mies nyt noin vanhaa panisi. Saat kyllä haudata moiset luonnottomat haaveet ja elät vaan vanhana tanttana yksin viiksikarvoja nyppien.
Biologinen kellosi se vain tikittää. :) et ole vanha. Itse tulin äidiksi 24-vuotiaana, ja olisin halunnut äidiksi jo alle 20-vuotiaana, mutta luonto päätti toisin.
Et ehdi tehdä enää viittä lasta ennen kuin täytät 30 ja lapsiluvun kuuluu olla täynnä. Jos haluat vain kaksi niin sitten ok.
26-vuotias on ihan nuorimmasta päästä. Nykyisinhän pidetään lähes teiniäiteinä kaikkia, jotka saavat lapsen alle 25-vuotiaana. Olet siis vielä todella nuoria ja ehdit hyvin tehdä lapsia vielä melkein 20 vuoden ajan.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 18:40"]
Et ehdi tehdä enää viittä lasta ennen kuin täytät 30 ja lapsiluvun kuuluu olla täynnä. Jos haluat vain kaksi niin sitten ok.
[/quote]
Näin juuri. Kaveri aloitti 18v ja nyt 26 on neljän lapsen äiti. Käy kateeksi. Eka hällä jo koulussa ja kuinka nuori äiti saa olla teineilleen, puhumattakaan kuinka nuorena saa aloittaa "oman aikansa" elämässä.
Noh, onneksi sentään raskauduin, olen kyllä kiitollinen siitä, asiat voisi olla paljon huonomminkin. Ap
Mä sain esikoisen 27-vuotiaana ja olen kuvitellut olevani nuori äiti...
Kyllä on. Lapset on tehtävä 22-24 vuotiaana (mies voi olla vaikka 45). 22-vuotiaana olet jo ehtinyt valmistua yliopistosta kun olet opiskellut rivakkaan tahtiin. Olet myös käynyt töissä oman alasi töissä ja saanut vakituisen työpaikan, jossa palkka on yli 3000€. Sitten jäät äitiyslomalla. Muut vaihtoehdot eivät ole soveliaita AV-mammoille.
On se joo. Ei kannata enää haaveilla. Jäät vain odottelemaan eläkeikää.