Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi pitkän tauon jälkeen?

Vierailija
10.09.2014 |

Ollaan miehen kanssa lähestytty toisiamme pitkän tauon jälkeen,yli vuosi ilman seksiä.En tiedä miten sen seksin aloittaisi uudelleen,jotenkin vaivaannuttaa.Viime lauantaina saunassa patsasteli mun edessä munasillaan,en viitsinyt siinä ruveta mitään tekemään joten asia jäi siihen.7 vuotta on oltu yhdessä,riidat ym muut vaikeudet lopettivat seksin täysin.Mitä voin nyt tehdä,olen pohtinut eroakin koska olen tosiaan puutteessa,halimista on mutta ei muuta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos te olette ekan kuuden vuoden jälkeen tippuneet seksittömälle vuodelle niin on siinä jo paljon jotain vikana.

Ihan itsellesi mietittävää: onko ollut itsetyydytystä sinulla/hänellä?

Miksi te ette vaan harrastaisi seksiä? Onko tuollainen sinusta "luovuttamista"?

Vierailija
2/12 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai jotenkin luovuttanut.Mies kyllä muuten huolehtii minusta mutta seksin suhteen välissämme on kuin "muuri".Kaikki sellainen hassuttelu ja yhteinen kiva on jäänyt,mikä harmittaa yli kaiken.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet puutteessa, mutta kun ratkaisu "roikkuu" edessäsi, et viitsi tarttua toimeen, kun vaivaannut? Et taida sitten kovin puutteessa olla loppujenlopuksi.

Seuraavalla kerralla annat mennä vaan, äläkä mieti liikoja.

Vierailija
4/12 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai siinä muutaku torttu ukon naaman eteen ja hämähäkinseitit pois

kuleksimasta.

Vierailija
5/12 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, meillä ihan sama ongelma. Olen huomannut, että tällaisista jutuista ei sovi AV:lla avautua!

Vierailija
6/12 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sama täällä. Pitkän tauon (meillä 4vuotta!!!) jälkeen on tosi, tosi vaikea ottaa sitä ensimmäistä askelta taas. Tosin meillä ei ole mitään muutakaan läheisyyttä ollut, eli tekee toisen lähestymisen vieläkin vaikeammaksi. :((

Vierailija
7/12 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on muuten ihan hyvä suhde, ei riidellä ja ollaan asioista yleisesti samoilla linjoilla. 

Ette arvaa, miten helpottavaa on kuulla, ettei olla ainoita!

6

Vierailija
8/12 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä mua onn aina vituttanu se, että saa tehdä kaikkensa sen saamisen eteen. Ja nainen sitten joko innostuu tai useimmiten ei. Ja se on sitä lämmittelemistä ja käynnistämistä mitä tarvitaan. No voisko se nainen myös tälle asialle joskus jotain tehdä?!? Ei jaksa, mieluummin vetää käteen useimmiten. Siinä se, ja nainen ihmettelee mihin kaikki kiva on jäänyt.

älkää olko niin laiskoja ja odottako hekumaa tekemättä mitään...

Vierailija
9/12 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen huomannut,että seksin aloittaminen menee yhä vaikeammaksi pitkän tauon jälkeen,joskus ennen seksiä oli monta krt päivässä.Olen huomannut olevani jotenkin masentunut tilanteen vuoksi.

Ap

Vierailija
10/12 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä innokas seksiä harrastamaan.Olen 30 vuotias ja pidän itsestä huolta.Pukeudun kauniisiin vaatteisiin ja miehiltä saan muuten huomiota mutta kotona en.Mieheni on vuoden aikana koskenut rintoihini kolme kertaa ja alapäähän ei kertaakaan.
Ap

Vierailija
11/12 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,voi,voi...23v aviossa,27v saman mamman kanssa ja pettämisen kesytetty puolin ja toisin.....3 tyttöä kasvatettu tähän julmaan maailmaan...tällä hetkellä seksi ehkä parempaa kuin ikinä,vaikka kiloja kertynyt vuosien varrella...seksi on nautintoja molemmille osapuolille!

Vierailija
12/12 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Yhdessä 9 vuotta. Seksi loppui oikeastaan 3 vuotta sitten, koska mies ei halunnut stressiin vedoten. Yritin aikani tehdä aloitteita, tulin torjutuksi joka kerta. Sitten asuttiin vuosi eri maissa, sitten taas samassa maassa mutta seksiä oli vaan muutamia kertoja. Nyt oon ajat sitten lopettanut aloitteiden teon enkä osoita mitään mielenkiintoa aiheeseen eikä näy miestä haittaavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan