Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuoleisen työkaverin käytös, mitä tarkoittaa??

Vierailija
10.09.2014 |

Kun olemme isommassa porukassa jossa on muita, hän ei juuri mitään mulle puhu tai kommentoi minun juttuihin (olen aika ujo ja enemmän kuuntelen kun muut puhuu). Mutta aina silloin tällöin hän tulee kaksin puhumaan mulle (ei siis työasioita).

Itse olen vapaa ja ollut ihastunut tähän mieheen jo pidemmän aikaa. Mies on naimisissa muttei todellakaan mikään pelimies.

Saatan kuvitella liikoja mutta jokin tässä kuviossa hämää.
Kokemuksia??

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:39"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:33"]

Kyllä tuollainen kahden kesken juttelu kertoo, että miehellä on syviä tunteita sua kohtaan.

[/quote]

Tällä perusteella on kaikki ne miehet (varatut, huomattavasti vanhemmat), jotka ovat säännöllisesti tulleet juttelemaan työpaikoilla olleet KAIKKI minusta kiinnostuneita. Come on :D

Ehkä joo tollanen juttelemaan tuleminen voi olla hämäävää, jos ei saa yleensä paljoa miespuolista huomiota. Pääasiassa se ei tarkoita mitään muuta kuin juttelua, ihastuminen ilmenee miehellä ihan eri jutuista ja siitä ei voi erehtyä.

[/quote]

Kuten mistä?

Vierailija
22/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuntee sinua kohtaan sellaista säälin ja lempeyden sekaista neutraalia tunnetta. Tykkää toki kun joku on ihastunut, koska se nostattaa itsetuntoa. Toisaalta vähän naureskeleekin sinulle kun punoitat ja änkytät hänen seurassaan ja vaikutat muutenkin pihalla olevalta (ujot monesti vaikuttavat). Ilmeisesti olet myös nuorempi, koska et osaa lukea sosiaalisia merkkejä. Hänellä voi olla myös jonkinlainen vedonlyöntisysteemi piristämässä työpäivää parin työkaverin kanssa, nuo henkilökohtaiset keskustelut saattaisivat viitata siihen tai sitten ihan siihen itsetunnon kohotukseen.

Olen sinkku, joten minulle on turha lähteä argumentoimaan mitään tyyliin; olet huolissasi miehestäsi tms. ontuvaa.

Jos miehen kanssa tulisikin jotakin, miksi kuvittelet, että olisit hänen vaimoaan parempi, sinua odottaisi sama kohtalo suurella todennäköisyydellä myöhemmin. Mieshän olisi osoittanut kykenemättömyytensä sitoutumiseen ja samalla epärehellisyytensä, jos alkaisi kanssasi jotakin säätämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei naiset! Mikä ihme epävamuus hyökkäys täällä on ap kohtaan! Miksi mies ei voisi olla kiinnostunut ap:sta? Pelkäättekö ihan tosissanne että kyse on teidän miehestä? Eikös ap just kirjoittanut ettei aio asialle mitään tehdä.
Mikäs sen mukavampi kuin ujo ja mukava nainen työpaikalla ( varsinkin jos kotona odottaa pirttihirmu). Vaikkei jutusta mitään olisi tarkoitus tullakaan niin ihastua voi. Eikä asiaa tarvitse sen pidemmälle viedä.
Itse olen naimisissa ja voihan tuo ukko joku päivä ihastua toiseen naiseen. Sitten käy vaan niin. Olen aika monta työpaikkaihastumista nähnyt ihan varattujen kesken ettei nyt mistään mahdottomuudesta puhuta.
Mutta ap: älä tee mitään kuten kirjoititkin!

Vierailija
24/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisikin sinuun ihastunut, et voisi kuin odottaa, josko hänelle tulisi ero nykyisessä suhteessa sinusta riippumattomasta syystä. Muuten jos alkaisi sinun kanssasi säätämään saisit hänestä sitoutuneen, uskollisen ja rehellisen puolison lähes 0%:n todennäköisyydellä.

Vierailija
25/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:39"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:33"]

Kyllä tuollainen kahden kesken juttelu kertoo, että miehellä on syviä tunteita sua kohtaan.

[/quote]

Tällä perusteella on kaikki ne miehet (varatut, huomattavasti vanhemmat), jotka ovat säännöllisesti tulleet juttelemaan työpaikoilla olleet KAIKKI minusta kiinnostuneita. Come on :D

Ehkä joo tollanen juttelemaan tuleminen voi olla hämäävää, jos ei saa yleensä paljoa miespuolista huomiota. Pääasiassa se ei tarkoita mitään muuta kuin juttelua, ihastuminen ilmenee miehellä ihan eri jutuista ja siitä ei voi erehtyä.

[/quote]

Kuten mistä?

[/quote]

Pienet jutut kuten se miten mies katsoo sinua. Sehän on aivan erilainen katse kuin miehen neutraali katse :D Usein ne tietävät ensimmäisinä, jotka ovat hyviä havainnoimaan ja lukemaan ihmisiä. 

Vierailija
26/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on joko kiinnostunut tai sitten ei ole... miten sen täällä palstalla kukaan osaa varmasti sanoa kun ei tiedä tapauksesta mitään muuta!?

Vierailija
27/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vastaava kokemus ja kiinnostunut oli. Nykyään ollaan parisuhteessa (tosin tämä mies ei ollut naimisissa).