Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuoleisen työkaverin käytös, mitä tarkoittaa??

Vierailija
10.09.2014 |

Kun olemme isommassa porukassa jossa on muita, hän ei juuri mitään mulle puhu tai kommentoi minun juttuihin (olen aika ujo ja enemmän kuuntelen kun muut puhuu). Mutta aina silloin tällöin hän tulee kaksin puhumaan mulle (ei siis työasioita).

Itse olen vapaa ja ollut ihastunut tähän mieheen jo pidemmän aikaa. Mies on naimisissa muttei todellakaan mikään pelimies.

Saatan kuvitella liikoja mutta jokin tässä kuviossa hämää.
Kokemuksia??

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ihastunut suhun, joten turhaan etsit niitä merkkejäkään

Vierailija
2/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on selvästikin korviaan myöten rakastunut sinuun ja haluaa parisuhteeseen kanssasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas ihmeellistä, että osa miehistä on mukavia naiselle ilman sen ihmeellisempiä taka-ajatuksia. Mies on huomannut, että olet ujompi, mutta pitää sua kivana ihmisenä jolle voi kaksin tulla juttelemaan. Älä ylitulkitse.

Vierailija
4/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen kahden kesken juttelu kertoo, että miehellä on syviä tunteita sua kohtaan.

Vierailija
5/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:33"]

Kyllä tuollainen kahden kesken juttelu kertoo, että miehellä on syviä tunteita sua kohtaan.

[/quote]

Niin ja se varmaan pelkää että muut huomaa niin jättää täydellisesti huomioimatta muiden seurassa?

Tottakai se tekee ukosta pelimiehen jos se koittaa lääppiä syliin kun muut ei näe mutta ignooraa kun muut näkee. Ei tuo ainakaan ihastumista ole. Silloinhan se pyytää sinut ulos ja tahtoo elää kanssasi ja vaihtaa ajatuksia kanssasi vaikka kuka olisi lähellä.

Eiköhän tässä oleellista ole se että ap on ihastunut ja etsii toisessa jotain vihjettä vastakaikuun? Kyllä sen tuntee vaikka olisitte täydessä salissa ja kemiat lentää. Ja sen huomaa muutkin.

Vierailija
6/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:33"]

[/quote]

Tällä perusteella on kaikki ne miehet (varatut, huomattavasti vanhemmat), jotka ovat säännöllisesti tulleet juttelemaan työpaikoilla olleet KAIKKI minusta kiinnostuneita. Come on :D

Ehkä joo tollanen juttelemaan tuleminen voi olla hämäävää, jos ei saa yleensä paljoa miespuolista huomiota. Pääasiassa se ei tarkoita mitään muuta kuin juttelua, ihastuminen ilmenee miehellä ihan eri jutuista ja siitä ei voi erehtyä.

Vierailija
7/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:33"]Kyllä tuollainen kahden kesken juttelu kertoo, että miehellä on syviä tunteita sua kohtaan.
[/quote]

Eikö kukaan muu tajunnut tätä sarkasmiksi paitsi minä? :D:D

Vierailija
8/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kyllä olisi sen kertonut sinulle suoraan jos olisi mitenkään kiinnos4unut sinusta, joten voit ihan vapaasti alkaa katella niitä vapaita miehiä.

Vierailija
9/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on naimisissa -kommentti vastaa kysymykseesi.

Suosittelen, että keskityt vapaisiin miehiin.

Vierailija
10/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on rakastunut sinuun ja tahtoo karata kanssasi Las Vegasiin, missä menette ensin valenaimisiin Elviksen vihkimänä. Ujoutesi hän karistaa rajulla anaalipamputuksella työpaikkanne wc-tiloissa. Odota vain, unelmasi toteutuvat ja elämä on pelkkään juhlaa vain, muistuta miestä, että laittaa eron vireille jo nyt <3 <3

Vierailija
11/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tätä samaa on täälläkin. kuin kopio omasta elämästä vaihteeksi.

´hei´ sanot naiselle kerran niin heti on tupsu tai tunteet höyryämässä.

olkaa enempi tekemisissä muuten vaan niin ei jokainen hymy kärähä sydämmeen asti.

huomaa kyllä näistä että nainen on täysin pihalla yhteiskunnassa vieläkin.

onneksi nuoreammat ei oo enää tommosia.

Vierailija
12/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälistä varmaankin tulee sulle vaan juttelemaan. Miksi varatun miehen perään haikailet? Hyh!!

Vierailija
13/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkailepa miestä. On varmasti sitä tyyppiä, joka menee henkilökohtaisesti vaihtamaan muutaman sanan muidenkin työntekijöiden kanssa, etkä ole mikään poikkeus.

Vierailija
14/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap laittoi mammojen puntit tutisemaan :D
Luottakaa vaan niihin miehiinne :D

Vierailija
15/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkää pelätkö en ole lähestymässä tätä miestä :) Nämä jutut vaan vaistoaa, kokemusta mulla on. Ja kyllä mulle muutkin firman miehet tulevat juttelemaan ilman mitään taka-ajatuksia.
Katson miten asiat menevät jatkossa ja pidän silmäni auki :)

ap

Vierailija
16/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomannut ihastuksesi ja nauttii saamastaan huomiosta sekä testaa markkina-arvoaan. Yrittää vedättää sinua nolaamaan itsesi erinäisillä rakkaudentunnustuksilla yms. 80%-90% varatuista toimii näin kun huomaa ihastuksen vaikka itseä ei kiinnostaisikaan.

Vierailija
17/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumiset työpaikoilla on erittäin yleisiä. En ota kantaa ap:n tilanteeseen, mutta hölmöjä olette jos kuvittelette ettei varattujen välillä ole ihastumisia.

Vierailija
18/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:33"]Kyllä tuollainen kahden kesken juttelu kertoo, että miehellä on syviä tunteita sua kohtaan. [/quote] Eikö kukaan muu tajunnut tätä sarkasmiksi paitsi minä? :D:D

[/quote]

Tuppaa naurattaan noi 9 alapeukkua =D

Vierailija
19/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 14:02"]

Ap laittoi mammojen puntit tutisemaan :D Luottakaa vaan niihin miehiinne :D

[/quote]

Mun mies ei onneksi flirttaile kun mulle täällä töissä. Nikkaa aina silmää ohi menneessään <3

Vierailija
20/27 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 13:33"]Kyllä tuollainen kahden kesken juttelu kertoo, että miehellä on syviä tunteita sua kohtaan.
[/quote]

Mistäs tätä tietää vaikka olis totta!