23 vuotias nainen kieltäytyi treffeistä koska olen kuulemma liian vanha
Olen 34. Miten muka voin olla liian vanha? Ymmärtäisin jos joku 50v jamppa olisi asialla
Kommentit (36)
Riippuu kait vähän.. Itse olen reilu viiskybänen ja kävin just kahvi treffeillä lukiolaisneidin kanssa.
Sinä olet hänelle liian vanha ja hän on sinulle liian nuori. Oletko jotenkin jälkeenjäänyt kun et ymmärrä kasvaa aikuiseksi ja etsiä oman ikäistä seuraa? Onhan se sanomattakin selvää että nuori parikymppinen elää vielä nuoren elämää bileineen ja opiskeluineen kun normaali kolmekymppinen on jo aikuinen ja pitäisi olla hyvin erilainen tilanne elämässä töineen ja muine velvollisuuksineen eikä aikaa bilettämiselle ole enää samalla tavalla.
Ihan oikeasti, tuollainen yli kymmenen vuotta nuoremman naisen pyytäminen treffeille on noloa, ja vastaus on käytännössä aina ei. Jos joku paljon nuorempi nainen on sinusta ihan tosissaan kiinnostunut ja haluaa treffeille, niin kyllä hän sitten pyytää itse.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kait vähän.. Itse olen reilu viiskybänen ja kävin just kahvi treffeillä lukiolaisneidin kanssa.
Ihanaa kun nykyisin voi opiskella minkä ikäisenä tahansa. Tuttava nainen sai lakin 60 v. Oliko hän sinun lukiolaisneitisi? Samaa ikäluokkaa kuitenkin 😉
Kuulostaa lepakoita. Ei varmaan kehdannut myöntää lutkuttavansa lettua.
N21
Vierailija kirjoitti:
Olet vanha parikymppiselle. T. N25
Sinäkin alat olla jo elämän ehtoopuolella. T. M20
Lähtisitkö itse treffeille 45-vuotiaan naisen kanssa? Jos et, miksi et ja miksi tilanne olisi eri kuin aloituksessasi?
Se on vain kiertoilmaus sille, että olet liian köyhä. Ei kehdannut sanoa.
Ei se ikä pelkästään, vaan myös se hänen kokemuksensa, miten eroatte ihmisinä. Oma naisystäväni on 25, minä 34 ja olemme olleet pari vuotta yhdessä. Meitä sattui yhdistämään ns. samanlaisista elämänseikkailuista nauttiminen. Esimerkiksi veneily, kaupunkilomat ja se, että molemmat tekee taidepuuhia. Kumpikaan meistä ei ole enää mikään baarieläin ja opinnotkin takana. Silloin ikäero ei tunnu paljolta, mutta jos jommasta kummasta tuntuu, silloin juttu on väärä.
Kolmikymppisenä on vähän se homma, ettei itse huomaa vanhenneensa, mutta nuoremmat huomaa sinun vanhenneen😅
Vierailija kirjoitti:
Oliko hän kenties lapsesi? Jos ei niin hyi.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö itse treffeille 45-vuotiaan naisen kanssa? Jos et, miksi et ja miksi tilanne olisi eri kuin aloituksessasi?
en, koska haluan vielä lapsia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Etkä ole Danny.