23 vuotias nainen kieltäytyi treffeistä koska olen kuulemma liian vanha
Olen 34. Miten muka voin olla liian vanha? Ymmärtäisin jos joku 50v jamppa olisi asialla
Kommentit (36)
Kolmevitoselle miehelle sopii hyvin 20-vee nainen.
Liian vanha, et kuitenkaan vielä riittävän vanha.
Oikeesti...ootte ihan eri elämänvaiheessa, anna neidon nauttia nuoruudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 34. Miten muka voin olla liian vanha? Ymmärtäisin jos joku 50v jamppa olisi asialla
Yhtä vanha oot kuin sinulle olisi 11 vuotta vanhempi rouva.
Eli ottaisitko 45v naisen?
Tuskin!
Älä silloin tyrkytä itseäsi 23v nuorelle naiselle!
Miten joku voi olla noin t y h m ä?
Eri asia, jos joku hakee tarkoituksella jotain milfiä/hopeakettua.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kait vähän.. Itse olen reilu viiskybänen ja kävin just kahvi treffeillä lukiolaisneidin kanssa.
Ja senjälkeen setämies heräsit sohvalta päiväunilta. 😁
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kait vähän.. Itse olen reilu viiskybänen ja kävin just kahvi treffeillä lukiolaisneidin kanssa.
Tyttären kanssa kahvittelua nimittää treffeiksi vain täyspervo, sellainen kukkiva syyspervo ruukussa.
Perussuomalainen Setämies kirjoitti:
Yli 16-vuotiaat naiset on mummoja!
On laajalti tiedetty fakta, että teikäläiset eivät jätä lapsiakaan rauhaan.
Älä masennu. Et ole liian vanha parikymppiselle, olet vain liian vanha hänelle. Ihmisellä on on itse oikeus päättää omat rajansa.
Vierailija kirjoitti:
riittävän vanha mihin?
ap
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on riittävän vanha? Yäk, en haluakaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö itse treffeille 45-vuotiaan naisen kanssa? Jos et, miksi et ja miksi tilanne olisi eri kuin aloituksessasi?
en, koska haluan vielä lapsia.
ap
Et tule tällä menolla saamaan lapsia. Sulla on sen asian kanssa kova kiire kun ollaan vielä ihan alkutekijöissään. Ei tosiaan ole varaa soheltaa epärealistisen ikäisten opiskelijatyttöjen kanssa vaan nyt kiireesti järkevän ikäiset naiset kehiin. Tämä jäätävä harha että mies voi siittää vielä kahdeksankymppisenä on taatusti syypää siihen että moni mies jää lapsettomaksi. EI SIITÄ.
Ite olen kolmekymppisenä parikymppisten seassa yliopistolla, ja harva tajuaa ikäeroa. Kuitenkin itse tajuan jutuista ja elämänkokemusta että ei olla enää ihan samalla aallonpituudella. Ei haittaa tehdä jotain projektia yhdessä tms koska tyypit on kumminkin osaavia ja kivoja, mutta ei huvita vapaa-aikaa niiden kans viettää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti...ootte ihan eri elämänvaiheessa, anna neidon nauttia nuoruudestaan.Mikähän on riittävän vanha? Yäk, en haluakaan tietää.
No joku eccelstone... Muutaman vuoden sietää ja sitten perii rahaa.
Et osannut peliä. Kieltäytymiseen tulee vastata siten, että varakkuutesi tulee selville. Tai sitten et ole varakas, vaan naiivi kun luulet saavasi yli kymmenen vuotta nuoremman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Et osannut peliä. Kieltäytymiseen tulee vastata siten, että varakkuutesi tulee selville. Tai sitten et ole varakas, vaan naiivi kun luulet saavasi yli kymmenen vuotta nuoremman naisen.
Köyhä komea nuori mies saa helposti naisia
Mitä ihmeellistä tässä on? Sen kerran, kun vastapuoli on rehellinen. Olisiko ollut parempi joku "ei ole kemiaa" tyyppinen ympäripyöreä vastaus?
Itse asiassa lähtisin, jos ei olisi tyypillinen katkera suomivalas, vaan tyylikäs ja älykäs, koulutettu ja kunnostaan sekä ulkonäöstään huolta pitävä nainen. T. M33