Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eilen kaupassa nähtyä.

Vierailija
10.09.2014 |

Pakastealtaassa oli valmiit smoothie hedelmät/marjat. Jo on homma tehty helpoksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen kuka niitä uskaltaa ostaa. Valmistusmaa oli joku Venäjä tms.

Vierailija
2/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita ollut vuosikausia. Kätevää sellaisilla joilla ei ole omaa pakastinta ja itse kerättyjä marjoja litrakaupalla kuten kunnon perheenemännällä kuuluu olla tietysti. Ajattelepa vaikka opiskelijoita tai sinkkuja. Tai miksei vanhuksiakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani-mansikoita sai ainakin joskus valmiissa annospusseissa, oli pakattu isompaan pussiin. Tosi käteviä!

Vierailija
4/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:08"]

Onhan noita ollut vuosikausia. Kätevää sellaisilla joilla ei ole omaa pakastinta ja itse kerättyjä marjoja litrakaupalla kuten kunnon perheenemännällä kuuluu olla tietysti. Ajattelepa vaikka opiskelijoita tai sinkkuja. Tai miksei vanhuksiakin!

[/quote]

Ei hele, olen ollut sinkku ja opiskelijakin vuosia ja aina minulla on ollut pakastin ja siellä marjoja. Samoin en tiedä yhtään vanhusta jolla ei olisi pakastinta. Eikä niitä marjoja ole nykypäivänä pakko itse kerätä, aina niitä joku myy. Nykyisin olen sitten varmaan se "kunnon" perheenemäntä..

ap

Vierailija
5/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:07"]

[/quote]

Kun lähdet ulkomaille, niin miten uskallat siellä syödä? Vai pakkaatko mukaan suomalaiset safkat? Jos tuotteissa nyt jotain vaarallista tai syömäkelvotonta olis, niin tuskin niitä marketeissa myytäis.

Vierailija
6/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydänhän nykyään valmiiksi paistettua jauhelihaa, tortillatäytteetkin purkissa mausteineen päivineen. Onhan näitä, ei se kyllä mun elämää liikuta jos joku haluaa päästä helpomalla.

Vierailija
7/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkaruokailijoita on pilvin pimein. juttelin Pasilan Lidlin myymäläpäällikön kanssa vähän aikaa sitten, pyysin lisää mausteita kauppaan kun jotain tärkeitä puuttuu.  kertoi että kaupassa on kaksi isoa trendiä, toiset tekee kaiken alusta ja toiset ostaa mahdollisimman valmiina (sanoi että kun tässä on NIIN PALJON näitä työpaikkoja).  

voi hyvin ymmärtää että jos on duunissa niin ei siellä voi alkaa kokkaamaan vaan pitää olla mahdollisimman valmista. varmaan noita smoothieitakin ostaa paljon työpaikkaruokailijat.    

Vierailija
8/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:07"]

[/quote]

Kun lähdet ulkomaille, niin miten uskallat siellä syödä? Vai pakkaatko mukaan suomalaiset safkat? Jos tuotteissa nyt jotain vaarallista tai syömäkelvotonta olis, niin tuskin niitä marketeissa myytäis.
[/quote]
Keittämättömien ulkomaisten pakastemarjojen syömistä ei suositella. Onhan niistä seurannut jotain isompiakin vatsatautitartuntoja laitosoloissa. Ulkomailla kannattaa katsoa mitä syö. Suosin sielläkin hyvin kypsennettyjä ruokia.

Vierailija
9/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasoo. Mä kun olen nähnyt ihan kahviloissa, sekä Suomessa että ulkomailla, että ne kahviloiden smoothiet tehdään valmispusseista. 

Vierailija
10/10 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on joku suomalainen mielensäpahoittaja kauhistelemassa maailman menininkiä. Mihin tässä joudutaan kun ihan eteleän hetelmiä pitää ruveta pakastimesta syömään, eikö kelepaa kotimainen nauris ja lanttu, mitä? Takkunaa piimän päälle ja nyrkillinen voita, sillä sitä on sodatkin sodittu. Näitä on aina syöty ja tullaan vastakin syömään, minä en ameriikan hapatuksiin ala. Ja kyllä voi itte kasvattaa ne mangot ja boysenmarjat, jos pitää hienostella.