Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tuli tekstarina että lasku lähetetty enkä ole edes tilannut mitään?

Vierailija
10.09.2014 |

Klarnalta tuli tekstari että laskusi koskien ostosta verkkokaupassa ginatricot.com on lähetetty sinulle sähköpostiosoitteeseen, jonka annoit ostotilanteessa.

En ole vuoteen tilannut sieltä yhtään mitään. Väärä numero? :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käy tarkista sähköpostisi, onko siellä laskua? Jos tekstarissa on joku linkki (ja sinulla älypuhelin), niin älä klikkaa linkkiä (voi olla huijaus).

Vierailija
2/5 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 11:53"]

No käy tarkista sähköpostisi, onko siellä laskua? Jos tekstarissa on joku linkki (ja sinulla älypuhelin), niin älä klikkaa linkkiä (voi olla huijaus).

[/quote]

Ei näkyny laskua ei, mutta eipä mulla älypuhelintakaan ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:03"]

[/quote]

[/quote]

Älypuhelimesta kommentoin siksi, että niissä pystyy tekstarista klikkaamaan linkkiä samoin kuin vaikka sähköpostista. Jos siis tekstarissa sellainen on... Ja tuntemattomien linkkien klikkailu sähköposteista tai tekstareista voipi johtaa siihen, että koneelle tai puhelimeen asentuukin jotain haittaohjelmia.

En ole Ginatrickolta ikinä tilannut, mutta pystyykö sinne sivuille kirjautumaan omilla tunnuksilla? Jos sieltä vielä käy katsomassa omat tilaukset jos se on mahdollista? Jos ei omissa tilauksissakaan näy, niin eiköhän siellä ole jonkun muun tilauksessa väärä numero? Ottaisin yhteyttä asiakaspalveluun.

Vierailija
4/5 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:03"]

[/quote]

[/quote]

Älypuhelimesta kommentoin siksi, että niissä pystyy tekstarista klikkaamaan linkkiä samoin kuin vaikka sähköpostista. Jos siis tekstarissa sellainen on... Ja tuntemattomien linkkien klikkailu sähköposteista tai tekstareista voipi johtaa siihen, että koneelle tai puhelimeen asentuukin jotain haittaohjelmia.

En ole Ginatrickolta ikinä tilannut, mutta pystyykö sinne sivuille kirjautumaan omilla tunnuksilla? Jos sieltä vielä käy katsomassa omat tilaukset jos se on mahdollista? Jos ei omissa tilauksissakaan näy, niin eiköhän siellä ole jonkun muun tilauksessa väärä numero? Ottaisin yhteyttä asiakaspalveluun.

[/quote]

Ahaa, okei.

Eipä mun tunnuksillakaan näkyny tilauksissa kuin se vuoden vanha tilaus. Kaiketi sitten huijaus tai joku on näpytellyt tilaukseensa numeronsa väärin.

Vierailija
5/5 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksa heti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan