Mies on heti "valmiina" jos vähänkin vilauttaa
Kommentit (52)
Onneksi meillä nainen tykkää siitä huomiosta jonka saa vaatteita vaihtaessa. On kyllä todella helppo houkutella seksiin vaikka sillä olisi kiire. Annan kyllä olla rauhassa jos tiedän ettei ole hyvällä tuulella.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole ihanaa tuntea itsensä halutuksi?
Hyvin suuri joukko naisia ei ole käynyt loppuun asti kehityspsykologista erillisminän kehittymistä. Tänä rajattomuuden yksi osa-alue on sellainen häiriö, että omaa identiteettiä ja minuutta ei täysin eroteta toisen omasta. Puuttuu syvällinen käsityskyky siitä, että kahdella yksilöllä on omat ainutlaatuiset ja toisistaan riippumattomat tahto, toiveet, ajatukset, tunteet ja himot.
Nainen kyllä haluaa olla puolisonsa haluama. Samalla hän ei kykene erottamaan puolisonsa halua omastaan. Kun on hetkiä, jolloin hän ei itse halua, puolison samanaikainen halu sytyttää ristiriitaisia tunteita ja kriisin. Dilemma on kokonaisuudessaan paha, jos ei ole riittävän kypsiä aikuisia tai ainakin toinen todella joustava ja ymmärtäväinen.
Mies 56v ja kyllä haluaa ja parikin kertaa päivässä, jos vaan aikaa löytyy
Vierailija kirjoitti:
On.
Älä yleistä. Meikäläinen ei ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mulla koskaan ollut tuommoista. :((
Ei se ole niin kivaa kuin voisit alkuimartelun jälkeen kuvitella. Ei todellakaan ole kivaa kun ei omassa kodissaan saa rauhaa ollenkaan, koko ajan pitäisi olla nussimassa. Kyllä minäkin seksistä tykkään, mutta joku raja!
Mitä tarkoittaa "koko ajan?"
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Jätä se viriili sika!
=D
Ei nyt jättää tarvi. Mutta miesten pitää ymmärtää yksi asia. Naiset haluaa miellyttää miestä ja siksi suhteen alussa naiset suostuu siihen pupupanoon monta kertaa päivässä, vaikkei saisi itse siitä mitään. Ja moni valitettavasti myös feikkaa orgasmeja miehen mieliksi, ihan vaan saadakseen miehen lopettamaan se nylkytys ja saadakseen olla rauhassa.
Yrittäkää miehet himoissanne ymmärtää, että naisen seksuaalisuus ei ole määrä, vaan laatu. Liian moni mies tajuaa tämän asian vasta vanhoilla päivillään.
Ja seuraavaksi tähän tulee kommentoimaan joku kiimapimpsa, joka on kymmenien miesten kanssa nussinut kolme kertaa päivässä ja saanut sarjaorkut joka kerta. Joo, kaikki naiset ei ole samanlaisia, myönnetään. Mutta annan tämän ihan hyväntahtoisena vihjeenä varsinkin nuorille miehille, että ei kannata tehdä siitä seksistä naiselle sellaista suorittamista, että vähintään kerran päivässä on "annettava" ja "saatava". Siinä monella naisella hiipuu halut ihan suorittamispaineidenkin johdosta.
Tää teksti pitäis saada mainostauluksi!
Minulla on neljissäkymmenissä ollut niin päin, että nainen on ollut viejä sillä osastolla. Ihan tarkoituksella ovat vilautelleet ja flirttailleet, myöntäneet sen. Tai jättäneet kesämekon alle pikkarit laittamatta kun ovat kanssani. Mikäs sen kivempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi suhdetta takana, eikä yhtään tuollaista vaan toisin päin ja minä ainoa innokas.
N25v, 245kg
:D
2tuli vahingossa painon eteen. Tuo ehkä seittäiskin..
pilasit koko jutun.
Mun eka suhde oli sellanen, et mies oli aina aloitteentekijä. Itse en edes ehtinyt haluta, kun hommat oli taas käynnissä...elikkä suunnilleen aina kimpussa. Liika on liikaa valitettavasti. En kehittynyt aloitteentekijäksi siinä suhteessa. Seuraavan kanssa odotin miehen aloitteita kuin kuuta taivaalta. Olikin aseksuaali. En kestänyt sitäkään.
Meillä riittää kun pyllistän ottamaan jotain lattialta tai alakaapeista vaikka vaatteet päällä.
Minulle on tosi tärkeää tuntea itseni halutuksi. En panisi vastaan, ellei kyseessä olisi pahan luokan addiktio niin ettei suhteessa olisi mitään muuta tai että sitä pitäisi tehdä jokaisena viikonpäivänä 5 kertaa. Kerta tai kaksi päivässä voisi olla hyvä tahti. Mies kyllä yleensä innostuu jos kuljen vähissä vaatteissa tai vilautan.
Me olemme olleet kohta 20 vuotta yhdessä ja edelleen mies on ihan samanlainen eli esimerkiksi vaatteita vaihtaessani, mieheni tulee heti halaamaan tai hyväilemään. Välillä se ärsyttää suunnattomasti. Yritän kuitenkin ajatella, että haluaisinko mieluummin, ettei mies edes huomaisi minua, niin en sitäkään toivoisi. On toisaalta nautinnollista olla mieheni mielestä haluttava, ja aina voin sanoa, että en halua nyt mitään. Ei edes tarvitse ääneen sanoa mitään, vaan pelkkä kulmakarvojen nostaminen tai silmien pyörittely riittää.
Pyrin ajattelemaan asiasta myös humoristisesti eli minkäs sille voi, että olen niin seksikäs.