Tinderissä paljon kaljuja miehiä
Olen huomannut että Tinderissä on tosi paljon 35-45 ikäisiä kaljuja miehiä. Monella on pipo tai jotain muuta ekassa kuvassa mutta muista paljastuu kalju. Tosi kurjaa, moni olisi muuten ihan hyvännäköinen. Onko näitä kaljuja miehiä Tinderissä enemmän kuin irl? Voisitko itse olla kaljun kanssa?
Kommentit (70)
Kaljut miehet on tapettava. Kaikki miehet on tapettava!
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti miettii jotain tuollaista?
Ei kukaan nainen.
Se on kyllä mukavaa, että tällä Suomen suurimmalla keskustelupalstalla ei ole lainkaan miesvihaa. :)
Valitettavan ulkonäkökeskeiseksi on mennyt. Olen roikkunut eri sovelluksissa nyt 5 vuotta ja muutaman kerran käynyt treffeillä. Paljon helpompaa olisi mennä johonkin vanhanaikaiseen paikkaan jossa ollaan etsimässä seuraa. Sitä joko synkkaa tai ei. Ja ei varmasti tulisi kiinnittäneeksi ensin huomiota hiusten määrään.
Aina yhtä mukavaa kuulla olevansa iso vauva ja muutenkin ilmeisesti ali-ihminen siksi, että geenit sanelivat parikymppisenä tapahtuneen kaljuuntumiseni jo ennen syntymääni. Hienoa mammapalsta, lisää tätä miesvihaa kiitos! Onneksi sentään pituutta on sen verran, että voi edes hiukan tuntea itsensä ihmiseksi. Auta armias, jos sitä olis vielä pätkä!
Henkilökohtaisesti rakastan kyllä pitkähiuksisia miehiä ❤
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaisesti rakastan kyllä pitkähiuksisia miehiä ❤
Kyllä, niistä on ihana kiskoa samalla kun painaa sträppärillä tukkajumalaa kakkoseen niin että lotina käy!
En voisi olla, kun ei haluta seksuaalisesti.....sori.
Vierailija kirjoitti:
En voisi olla, kun ei haluta seksuaalisesti.....sori.
Sama juttu. Ihan samalla tavalla, kuten moni mies ei pidä.lihavista naisista. Ei sen kummempaa.
Suomessa on suhteellisen paljon lihavia naisia. Minusta lihava nainen on kuin iso vauva. Mutta tämä on vain henk. koht. mielipide. Olen tosi kiitollinen miehenä, että minulla ei ole ylipainoa ja on paksut hiuksetkin.