Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä paljon kaljuja miehiä

Vierailija
17.08.2021 |

Olen huomannut että Tinderissä on tosi paljon 35-45 ikäisiä kaljuja miehiä. Monella on pipo tai jotain muuta ekassa kuvassa mutta muista paljastuu kalju. Tosi kurjaa, moni olisi muuten ihan hyvännäköinen. Onko näitä kaljuja miehiä Tinderissä enemmän kuin irl? Voisitko itse olla kaljun kanssa?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on suhteellisen paljon kaljuja miehiä. Minusta kalju mies on kuin iso vauva. Mutta tämä vain henk. koht. mielipide. Olen tosi kiitollinen naisena siitä, että minulla on pitkät ja paksut hiukset.

Suomessa on suhteellisen paljon lihavia naisia. Minusta lihava nainen on kuin iso vauva. Mutta tämä on vain henk. koht. mielipide. Olen tosi kiitollinen miehenä, että minulla ei ole ylipainoa ja on paksut hiuksetkin.

Vierailija
62/70 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljut miehet on tapettava. Kaikki miehet on tapettava!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti miettii jotain tuollaista?

Ei kukaan nainen.

Vierailija
64/70 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä mukavaa, että tällä Suomen suurimmalla keskustelupalstalla ei ole lainkaan miesvihaa. :)

Vierailija
65/70 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan ulkonäkökeskeiseksi on mennyt. Olen roikkunut eri sovelluksissa nyt 5 vuotta ja muutaman kerran käynyt treffeillä. Paljon helpompaa olisi mennä johonkin vanhanaikaiseen paikkaan jossa ollaan etsimässä seuraa. Sitä joko synkkaa tai ei. Ja ei varmasti tulisi kiinnittäneeksi ensin huomiota hiusten määrään.

Vierailija
66/70 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä mukavaa kuulla olevansa iso vauva ja muutenkin ilmeisesti ali-ihminen siksi, että geenit sanelivat parikymppisenä tapahtuneen kaljuuntumiseni jo ennen syntymääni. Hienoa mammapalsta, lisää tätä miesvihaa kiitos! Onneksi sentään pituutta on sen verran, että voi edes hiukan tuntea itsensä ihmiseksi. Auta armias, jos sitä olis vielä pätkä! 

Vierailija
67/70 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti rakastan kyllä pitkähiuksisia miehiä ❤

Vierailija
68/70 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti rakastan kyllä pitkähiuksisia miehiä ❤

Kyllä, niistä on ihana kiskoa samalla kun painaa sträppärillä tukkajumalaa kakkoseen niin että lotina käy!

Vierailija
69/70 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla, kun ei haluta seksuaalisesti.....sori.

Vierailija
70/70 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi olla, kun ei haluta seksuaalisesti.....sori.

Sama juttu. Ihan samalla tavalla, kuten moni mies ei pidä.lihavista naisista. Ei sen kummempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi