Tinderissä paljon kaljuja miehiä
Olen huomannut että Tinderissä on tosi paljon 35-45 ikäisiä kaljuja miehiä. Monella on pipo tai jotain muuta ekassa kuvassa mutta muista paljastuu kalju. Tosi kurjaa, moni olisi muuten ihan hyvännäköinen. Onko näitä kaljuja miehiä Tinderissä enemmän kuin irl? Voisitko itse olla kaljun kanssa?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Can testosterone increase hair growth?
Dihydrotestosterone (DHT) is an androgen sex hormone that contributes to hair growth, muscle gain, fertility, etc. DHT is a natural bi-product of testosterone, and everyone has it to some degree. ... DHT is a commonly attributed factor in male pattern baldness and hair loss. However, facial hair requires DHT to grow.
Taas tätä tuubaa. Ihan tiedoksesi, että keskimääräisen (matalakin) testosteronitaso saa aikaan hiustenlähdön silloin, kun mies on perinyt kalkuutta aiheuttavan geenin. ELI KALJU EI TODELLAKAAN INDIKOI KORKEAA TESTOSTERONITASOA!
Tuoho ei ole suoraa vastausta. Miksi vanhemmat miehet kaljuuntuu kun testosteronitasot laskee..miksi bodarit kaljuuntuu, kun testosteroni tasot nousee, miksi eunukit ei kaljuunnu, miksi nykyajan naiset kaljuuntuu.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Mun nykyinen mies ajaa päänsä sängelle ja on kasvattanut just sellasen parran mistä mä tykkään. On ihan hemmetin kuuma mies.
Mä en aiemmin voinu kuvitellakaan et mun miehellä olis parta tai rintakarvoja.... niin se maku vaan muuttuu kun tapaa sen oikeen ja hyvän tyypin.
Nykyään rakastan niitä karvoja ja partaa.
Täysin tyylitajuton ihminen joka vetää hiukset sängelle.
Tinderissä on sellaisia miehiä mitä IRL ei niin paljoa ole. Juurikin AP:n esiin nostamat kaljut.
Samoin siellä on herrasmiesmäisiä, hauskoja ja urheilullisia paljon.
Itse en ole Tinderissä mutta olen kalju tahtomattani. Olen onnekas, koska olen mies, koska vaikka joskus olen kohdannut ja saanut keljuilua kaljuudestani, niin voin vain kuvitella miltä tuntuisi olla tahtomattaan kaljuuntuva nainen, joka varmasti saisi aikaan vieläkin enemmän ennakkoluuloja ja tölvintää. Samalla kun osa kieltäisi hänen olemassa olonsa oikeana ja luonnollisena naisena kokonaan, pitäen kaljuutta vain miesten vikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kannattaa skipata kaikki, joilla ei ole muita kuin lippiskuvia. Toinen redflag on parta, peittelevät olematonta leukaansa sillä.
Niin ja kannattaa kattoo ettei oo piilokorkoja.:D
Eihän nyt kuvista tiedä kuinka pitkä joku on, ellei sitten ole paljon kuvia muiden ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dihydrotestosterone (DHT) is an androgen sex hormone that contributes to hair growth, muscle gain, fertility, etc. DHT is a natural bi-product of testosterone, and everyone has it to some degree. ... DHT is a commonly attributed factor in male pattern baldness and hair loss. However, facial hair requires DHT to grow.
Taas tätä tuubaa. Ihan tiedoksesi, että keskimääräisen (matalakin) testosteronitaso saa aikaan hiustenlähdön silloin, kun mies on perinyt kalkuutta aiheuttavan geenin. ELI KALJU EI TODELLAKAAN INDIKOI KORKEAA TESTOSTERONITASOA!
Tuoho ei ole suoraa vastausta. Miksi vanhemmat miehet kaljuuntuu kun testosteronitasot laskee..miksi bodarit kaljuuntuu, kun testosteroni tasot nousee, miksi eunukit ei kaljuunnu, miksi nykyajan naiset kaljuuntuu.
mies53v
Geneettinen variaatio hiustuppien herkkyydessä dihydrotestosteronille säätelee miestyyppisen kaljuuntumisen nopeuden ja voimakkuuden.
Tämä luonnollisesti on miesten vika ja ruma mies kelpaa lähinnä elättäjäksi. Rumaa kaljua miestä saa arvostella ja esineellistää (ei koske vastaavassa tilanteessa naisia).
Kaljusta miehestä ei tarvitse pitää, mutta kaikenkarvaisista naisista on pidettävä. Muuten olet sika.
Ainut ja oikea tukkatyyli on karvaton.
T. sileäpäinen M
Hassua, mun mies on kalju enkä koskaan ollut edes ajatellut että se olisi miehellä joku markkina-arvoa laskeva asia ennen kun luin sen täältä vauvapalstalta joskus. Sen jälkeen kyllä törmännyt tämäntyyppisiin kommentteihin jossain muuallakin. Mutta siis itselle on aivan yhden tekevää onko mies kalju vai ei, ainoa mikä itselle olisi turn off olisi pitkät hiukset miehellä (siis sellainen kunnon pitkä tukka) tai selkeä pälvikalju. No onneksi makuja on monia, oli tuo mun mies aika kysytty naisten keskuudessa nuorempana (kalju jo silloin). :)
Suomessa on suhteellisen paljon kaljuja miehiä. Minusta kalju mies on kuin iso vauva. Mutta tämä vain henk. koht. mielipide. Olen tosi kiitollinen naisena siitä, että minulla on pitkät ja paksut hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Siinäpä kysymyksiä kerrakseen ihmiselle,. joka ei ole ikinä oppinut edes yhdyssanoja kirjoittaman. Niih...!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Siinäpä kysymyksiä kerrakseen ihmiselle,. joka ei ole ikinä oppinut edes yhdyssanoja kirjoittaman. Niih...!
Sanoo ihminen, joka ei osaa käyttää edes pilkkuja ja pisteitä oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Geneettinen variaatio hiustuppien herkkyydessä dihydrotestosteronille säätelee miestyyppisen kaljuuntumisen nopeuden ja voimakkuuden.
Tämä luonnollisesti on miesten vika ja ruma mies kelpaa lähinnä elättäjäksi. Rumaa kaljua miestä saa arvostella ja esineellistää (ei koske vastaavassa tilanteessa naisia).
Kaljusta miehestä ei tarvitse pitää, mutta kaikenkarvaisista naisista on pidettävä. Muuten olet sika.
Tavallaan oikein, mutta tuohon vaikuttaa suoraan testosteronitasot, josta osa muuntuu DHT hormoniksi, joka aiheuttaa hiustuppien kutistumisen. Herkkyys tuolle DHT:lle on se pääsyy. Tuota herkkyyttä on kaikille miehillä, joilla seisoo😉, kenellä enemmän, kenellä vähemmän.Selvää vastausta tuohon ei kuitenkaan ole, bacause of ladies.. salvauta itsesi..
Lisäksi epäilen kyllä, että tuo perityisi äidin puolelta, koska omassa suvussa äidin puoli on varsinaisia tukkajumalia ja isän puolelta ei.
Ei kannata katkeroitua. Hommaat vaan lihasta ympärilles, niin kyllä lähtee.
Nainen on kuitenkin se helposti särkyvä astia ja häntä pitää kohdella sen mukaisesti. Ei hän kysynyt tulla luoduksi kylkiluusta.
mies53v
Minusta kaljut miehet joilla vielä partaa näytttää kaikki samalta. Pään kaljuus ja naaman karvaisuus on niin hallitsevia että peittävät alleen kaikki muut piirteet.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on suhteellisen paljon kaljuja miehiä. Minusta kalju mies on kuin iso vauva. Mutta tämä vain henk. koht. mielipide. Olen tosi kiitollinen naisena siitä, että minulla on pitkät ja paksut hiukset.
Eli jos leikkaan sun hiukset., olet kuin vauva..
Kalju mies voi olla todella hot, samalla kun kaljuaan hiuskannella peittelevä ei todellakaan ole.
Ja parta, ou jee ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Ei se mitään. En luokittele ihmisiä kirjoitustaidon mukaan.
mies53v
Kalju, pukinparta ja isot lihakset.
Mikä muka voisi olla kuumempaa?!
Tykkään kyllä sekä kaljusta että pitkähiuksisesta miehestä, mutta plz, älä ole Juice! Ole joko tai.
Vierailija kirjoitti:
Kalju, pukinparta ja isot lihakset.
Mikä muka voisi olla kuumempaa?!
Mikä tahansa on kuumempaa kuin tuo.
Mun nykyinen mies ajaa päänsä sängelle ja on kasvattanut just sellasen parran mistä mä tykkään. On ihan hemmetin kuuma mies.
Mä en aiemmin voinu kuvitellakaan et mun miehellä olis parta tai rintakarvoja.... niin se maku vaan muuttuu kun tapaa sen oikeen ja hyvän tyypin.
Nykyään rakastan niitä karvoja ja partaa.