Muillakin outo ja sairas olo muutaman viikon jälkeen koronan tehosterokotteesta?
En tiedä miten selittäisin mutta tässä nyt mennyt muutama viikko tehosterokotteesta ja täytyy myöntää että en ole kyllä terve. Ihmeelinen väsymys, mitään ei jaksa ja kaikki pelkää puurtamista. Haluaisi olla vaan sohvalla koko ajan. Päähän koskee välillä. Lihaksiin koskee ja mahakin outo. Ei kuitenkaan flunssan tai mahataudin oireita. Sellainen yleisvoimattomuus ja sairas olo. Voihan tämä olla muutakin mutta sopii ajallisesti tehosterokotteen ottamisen jälkeiseen aikaan.
Kommentit (522)
Itse vältän rokotettuja just tost syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vilkaiskaapas tätä:
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/hakellyttava-laboratoriokoe-ihmi…
Niin..? Liittyy miten tähän koronaan?
Aivot siellä vain käyvät läpi muutoksia ennen kuin mieli tuhoutuu lopullisesti ja muutokset ovat valmiit. Älkää pelätkö, se menee kyllä ohi. Joillakin kamppailu vain kestää hieman kauemmin kuin toisilla.
Vierailija kirjoitti:
Eipä oo mitää vaikutusta ollut, pari-kolme kuukautta odotellu mut mitää. Ja tää jotkut pelkää, ei voi ymmärtää.
Kyllä monet ihan todistetusti saa rokotteesta ikäviä oireita (mm. minä) mutta uskon silti hyötyjen olevan haittoja suuremmat. Eli vähän realismia kiitos, olet samanlainen höyrypää kuin ne jotka väittää rokotteen sisältävän 5g siruja.
Sain ekan rokotteen, käsi kipeä eikä muita oireita mutta kaduttaa silti. Kaduttaa aivan älyttömästi. Mutta tekemätöntä ei saa tehdyksi.
Mulla alkoi noin 4-5 päivää tokasta rokotteesta jäätävä flunssa. Nuhaa, kurkkukipua, lievää kuumetta, päänsärkyä, korvat lukossa jo toista viikkoa. Ilmeisesti syysflunssa, kun testitulos oli negatiivinen (kävin varmuuden vuoksi).
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fbf247d2-5cb1-467b-a6c7-9f29b41ca0df
Että semmosta
Tuossa koko artikkelissa ei kerrota, että mihin tuo vertaus tehdään. Siis tarttuu helpommin kuin mihin tai mikä?
Tarttuuko variantti helpommin rokotettuihin kuin rokottamattomiin?
Vai tarttuuko tuo variantti rokotettuihin helpommin kuin aiemmat variantit?
Aika oleellinen ero.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kun ois krapula. Mutta ei mulla ole noin pitkä aika rokotteesta, sain sen toissapäivänä. Ensimmäisestä ei tullut muuta kuin pistospaikka hieman kipeeksi.
Eli kannattaa piikityspäivänä ja seuraavana vetää perseet, kun krapula on tulossa joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fbf247d2-5cb1-467b-a6c7-9f29b41ca0df
Että semmostaTuossa koko artikkelissa ei kerrota, että mihin tuo vertaus tehdään. Siis tarttuu helpommin kuin mihin tai mikä?
Tarttuuko variantti helpommin rokotettuihin kuin rokottamattomiin?
Vai tarttuuko tuo variantti rokotettuihin helpommin kuin aiemmat variantit?
Aika oleellinen ero.
Uskot median luomaan höpöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä otatte toisen rokotteen?
Koska tykkään elämästä enkä halua kuolla, varsinkaan tukehtumalla.
Sairaalassa 70% on rokotettuja. Eikö se huoleta yhtään?
https://www.vsshp.fi/fi/sairaanhoitopiiri/media-tiedotteet-viestinta/ti…
Kirjoitusvirheistä päätellen noita viestinnän tiedotteita aina kirjoittaa joku apukoululainen. Vie kyllä luottamusta itse asiaankin.
Nuorille miehille sydän oireet kirjoitti:
Sydän tulehduksen siis lihaksen tai sydän pussin on saanut nuoret miehet rokotuksen jälkeen ehkä siinä rokotteen antajassa on joku vika. Verenmyrkytys tulee tulehduksista haaveissa ikenissä neuloista jne.
Sydänlihaksen tulehdus on eri asia kuin verenmyrkytys. Rokotteessa se vika on, ei sen antajassa.
Vahva tunne että 5g tulee tähän kusetukseen mukaan eli ihmiset orjuutetaan ensin, sitten istutetaan nanosiru ja ohjaillaan 5g:llä.
Muututte roboteiksi.
Onnea valitsemallanne tiellä.
Piikitetyt tulevat sairastumaan ja kuolemaan.
Lapsia ei saada enää kun nyt on todettu kuukautishäiriöitä ja miehillä siittiöt eivät piikin jälkeen enää liiku.
Tänne jää ihmisiä vain 10% nykyisestä määrästä.
Ausseissa on jo keskitysleirejä.
tehosterokotteen jälkeenhän kehotetaan menemään koronatestiin, jos oireita on muutama päivä rokotuksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli eilen 2 piikki ja nyt oon kuumeessa.
Saikkua sain onneksi pari päivää.
Ihan normaali reaktio. Toinen saikkupäivä on jo ihan turha.
Ei.
Jos tähän vastaavat vain ne joilla on oireita niin meneehän se nyt ihan vääristyneeksi - samantapaisia oireita oli n. päivän ajan rokotteen jälkeen mutta meni ohi.
Kaikki psyyke oireilut laitetaan nykyään koronarokotteen piikkiin. Kumpa ihmiset lopettaisivat tuon ulinan, ryhmistäytyisivät, menisivät töihin. Ei jaksa noita laiskoja valittajia. Itse saanut 2 rokotetta, ainoa oire pistopaikan pieni kipu. Hoitakaa päänuppi kuntoon, niin fyysisetkin oireet poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piikitetyt tulevat sairastumaan ja kuolemaan.
Lapsia ei saada enää kun nyt on todettu kuukautishäiriöitä ja miehillä siittiöt eivät piikin jälkeen enää liiku.
Tänne jää ihmisiä vain 10% nykyisestä määrästä.
Ausseissa on jo keskitysleirejä.Tämän viestin äänestän tähän mennessä voittajaksi. Mutta kirjoita lisää, ap. Paranee viesti viestiltä.
No sittenhän se piikki on hyväksi koko ihmiskunnalle. Win-win!
Sydän tulehduksen siis lihaksen tai sydän pussin on saanut nuoret miehet rokotuksen jälkeen ehkä siinä rokotteen antajassa on joku vika. Verenmyrkytys tulee tulehduksista haaveissa ikenissä neuloista jne.