Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tulossa uusi paska päivä.

Vierailija
10.09.2014 |

Kohta vien lapsen eskariin, eskarin jälkeen hän haluaa mennä mummolle. Hän tuleee n klo 16 kotiin. Sitä ennen roikun netissä,siivoilen ja laitan ruuan. Jokainen päivä melkein samanlainen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 08:15"]

No jos pystyt viemään lapsen eskariin ja siivoilemaan, pystyt varmasti vaikkapa kävelylle? Mikset hyppää linja-autoon (oletan että asut "korvessa") ja mene kaupungille kirjastoon/kahvilaan/elokuviin/kirppiksille?

On aika pitkälle oma valinta miten elämänsä viettää.

[/quote]

Minä en pysty kävelemään koska saatan koska vaan pyörtyä. Anoppi vie lapsen olen vaan kyydissä mukana ja ensiviikolla miehen pitäisi kerran viedä lapsi mutta ilmeisesti anoo vapautuksen eskaripäivästä koska ei tietenkään kerkiä viemään. Ja lääkärit eivät tiedä miksi mua huimaa.

Vierailija
22/24 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapäivä jälleen tulossa tännekin, kunpa vain itse olisin sairas ja saamaton, mutta kun nuo teinit ovat, tää stressi varmasti vielä tappaa mut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suututtaa tuo mieskin ettei yhtenä päivänä voi viedä lastaan eskariin ja hakea sieltä koska yrittäjänä pystyisi sen kyllä järjestämään. Ei kai sitä vaan kiinnosta jotenkin tuokaan asia vaikka itse halusi lapsen.

Vierailija
24/24 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lukiessa voi vaan todeta, että mulla on ihana elämä! En kyllä ikinä enää valita stressistä.

6.45: herätys ja aamupala kaksistaan miehen kanssa

7.30: mies lähtee töihin, minä viimeistelin päivän esitelmää, laitoin pesukoneen pyörimään ja silitin työvaatteet

9.00: lapsi herää, aamutoimet, aamupuuro, pyykin ripustaminen, harjoittelen lpsen kanssa esitelmää

10.30: kävelemme tarhaan, jatkan bussilla töihin

11.30: asiakaslounas, presentaatio, kokoustamista, neuvotteluja

14.30: taksilla asiakkaan luokse, kahvittelua, presentaatio, kokoustamista, neuvotteluja, paluu toimistolle

18.30: kaupan kautta kotiin, mies valmistanut illallisen

19.30: leikkiä, yhdessäoloa, kodinhoitoa

21.00: lapsi sänkyyn, tuntiraportointia ja tarjousten laatimista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän