Onko miehesi koskaan huoritellut ketään?
Kaksin kesken tai isossa porukassa, sanoin tai kirjaimin, tosissaan tai leikillään?
Kommentit (21)
Ei todellakaan. Hänellä on käytöstavat.
Ei ole. En ole tietysti joka hetki ollut kuuntelemassa, mutta olisi äärimmäisen vaikea uskoa.
Ei tietenkään. Eikä olisi mieheni, jos olisi.
Ei ole, ainakaan tietääkseni. Enpä ole minäkään katsonut asialliseksi, paitsi ammattinimikkeenä voin käyttää.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:39"]
Öö joo, niin olen muuten minäkin. Kamalaa?
[/quote]No hyi helvetti. Opettakaa nyt vielä lapsillennekin, että on ihan ok.
En ole ainakaan kuullut, enkä itsekään huorittele ketään.
Kyllä, minua kerran. Ansaitsin sen.
On. Katsottiin yhtä elokuvaa, jossa nainen jakoi pimpuliaan työkavereille. Mies tokaisi, että "Huorahan tuo on.".
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:39"]Öö joo, niin olen muuten minäkin. Kamalaa?
[/quote]
Vastenmielistä, wt
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:43"]
Kyllä, minua kerran. Ansaitsin sen.
[/quote]
Kerro lisää.
Eksä huoritteli minua, ja en todellakaan ansainnut sitä.
Kerran sanoi autoa huoraksi, kun se ei lähtenyt käytiin.
Ei ole ainakaan minun kuullen koskaan ketään huoritellut...ei edes minua vaikka on tässä 20 vuoden aikana pariin otteeseen riideltykin.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:41"]Ei ole, ainakaan tietääkseni. Enpä ole minäkään katsonut asialliseksi, paitsi ammattinimikkeenä voin käyttää.
[/quote]
Ammattinimikkeenäkin prostituoitu olisi parempi.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 18:44"]
Kerran sanoi autoa huoraksi, kun se ei lähtenyt käytiin.
[/quote]Kiitos nauruista!
Kyllä se taitaa huoritella kaikkia naisia. Paitsi ehkä äitiään ja minua. Kaverinsa huorittelevat kyllä minuakin. Mutta kasvotusten taitaisi olla niin että ei jätkistä kukaan saisi kakistettua sanaakaan ulos suustaan...
Mutta ne on sitä Ylilauta-porukkaa, oma vika kun menin sellaiseen rakastumaan.
Huoria eli prostituoituja saattaa joskus kutsua tuolla nimellä, yleensä käyttää kyllä jotain muuta sanaa. Kerran sanoi eksäänsä lehmäksi (siis mulle, ei hänelle), oli tosi vihainen silloin. Muuten ei hirveitä nimittelyitä ole kuulunut, pahin millä on minua kutsunut taitaa olla paskapää.
Pauliinan avomies on huoritellut minua.
joo, mua. käytti kyl horo-sanaa.
tapeltiin joskus.
en oo antanu vieläkää anteeks ja tuskin koskaa. annan..
Öö joo, niin olen muuten minäkin. Kamalaa?