Naiset, minkälainen mies saa nopeasti sukat pyörimään jaloissa?
Eli näin miehenä kiinnostaisi, että minkälainen mies on sellainen, joka saa teidät naiset syttymään nopeasti / ihastumaan?
Mitä ominaisuuksia olette tälläiselle miehellä huomanneet olevan?
Kiitos paljon kaikille upeille naisille jotka käyttävät aikaansa vastaamiseen
Kommentit (60)
Oho, jo kolmatta sivua ketjua ja vain pari naisten vastausta. U ipojat innostuivat vastaamaan "naisena".
Vierailija kirjoitti:
Oho, jo kolmatta sivua ketjua ja vain pari naisten vastausta. U ipojat innostuivat vastaamaan "naisena".
Pian Pertti vastaa taas naisena minusta... 😁
Vierailija kirjoitti:
Kookkaat vitjapallit ja mahtimulkku, rikas ja tykkää kokata.
Noh Jonne, tässä kysyttiin naisilta.
Ulipojilla on taas naisellinen olo 💃
Sellainen mies, jolla on vientiä ja ottajia, eikä täten tarvi kysellä palstapirkoilta utopiahaaveilleen pönkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Persujuntti tietenkin.
Sellainen tyhmä, läski, kouluttamaton pakkoruotsista ruikutteleva juoppo, joka kertoo rasistisia ja naisvihavitsejä ja nauraa höhöttää niille itse.
Reps
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rivakasti minulle kenkiä sovittava.
Itse Prinsessa Ruusunen?
Ei vaan Tuhkimo tietysti! :D
Noh, ihastukseni on hauska, ahkera, fiksu, hyvännäköinen ja timmissä kunnossa.
Vastustamattoman kuuma/seksikäs, ja nais(t)en mielestä sellainen, eikä siis itseriittoinen tylsä riippakivitollo.
Hei! Miten vaikuttaa tilanteeseen jos edellä mainitut kriteerit täyttyvät, eli siis koet miehen viehättäksi, mutta joudut toteamaan hänellä olevan stressiä, väsymystä/ uupumista niin koetko että olisi mahdotonta viedä suhdetta eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Persujuntti tietenkin.
Sellainen tyhmä, läski, kouluttamaton pakkoruotsista ruikutteleva juoppo, joka kertoo rasistisia ja naisvihavitsejä ja nauraa höhöttää niille itse.
Vastakohdat aina inhoavat toisiaan :D
Ei se persumieskään katselisi kaltaistasi polyamorista lyhyen sinisen lesbotukan omaavaa neuroottista mursua, jolla on keho täynnä typeriä tatuointeja ja haisevia lävistyksiä, ja joka on täysin aivopesty ja puhuu mielipuolista WOKE-uuskieltä, jota kukaan normaali ihminen ei edes tajua.
Vierailija kirjoitti:
Älykäs, tunnetaitoinen.
Pelkästään platoniseksi ystäväksi pääsee näillä ominaisuuksilla. Jos romanttinen kemia puuttuu, ei auta/riitä.
Älykäs (samaa tasoa tai fiksumpi kuin minä itse), hauska ja lämmin minua kohtaan, kohtelias kaikkia kohtaan. Hieman lihaksikas joko hoikalla tai vähän tukevalla tavalla. Ei nörttiryhtiä mutta ei myöskään pumpattu salimake. Keskimittainen. Kasvot symmetriset, ei överiä he-man-leukaa muttei myöskään yläpurentaa ja kokonaan olematonta leukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykäs, tunnetaitoinen.
Pelkästään platoniseksi ystäväksi pääsee näillä ominaisuuksilla. Jos romanttinen kemia puuttuu, ei auta/riitä.
Annetaan nyt vihdoin naisten puhua omasta puolestaan ja kun tuo oli näitä harvoja tämän viestiketjun oikeiden naisten vastauksia niin sinun ei tarvitse sitäkin mennä kommentoimaan. Eikö nämä sinun kymmenen spämminaisenavastausta jo rittäneet. Teet trefgifi-ilmoituksen homona, jos sinua miehet kiinnostavat.
Hyvät käytöstavat, ystävällisyys, avulias, ei liian päälle käyvä, terve seksuaalisuus, hyvät elämäntavat ( ei juopottele), itsenäinen, rehellinen. Ulkonäössä on sit se jokin 👌. En ihastu itseäni lyhyempiin (170cm). Enkä miehiin, jolla on iso maha. Kiinnostuksen tappaa pienet lapset. V. mäiset exät.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, olen ihastunut työkaveriini, jonka kanssa on helppo jutella kaikesta ja hän on fiksu, kohtelias, hyvännäköinen ja lihaksikas kolmekymppinen mies. Lisänä vielä ihanat silmät.. Ongelma on vaan siinä, että olemme molemmat varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, olen ihastunut työkaveriini, jonka kanssa on helppo jutella kaikesta ja hän on fiksu, kohtelias, hyvännäköinen ja lihaksikas kolmekymppinen mies. Lisänä vielä ihanat silmät.. Ongelma on vaan siinä, että olemme molemmat varattuja.
Mä voin olla tän miehen kanssa puhumattakin samassa huoneessa useamman tunnin ja meillä on siltikin hauskaa yhdessä. Samoin videopuhelut voivat kestää tunteja vaikkei edes puhuta koko aikaa.
Poliisi 😍