Mistä farkut paksuille treenatuille reisille
Reisi 55, lantio 94 ja vyötärö 67. Onko kenelläkään muulla samanlaisia mittoja? Miltä merkiltä löydät farkkuja? En etsi skinny fit mallisia, vaan haussa olisi slim fit malli jossa keskikorkea vyötärö. Ehdotuksia?
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:35"]
Mac Dream Jeans -joustofarkut, mahtavat!
[/quote]
joo nää on ihan parhaat! Mulla on yhdet jo kolme vuotta vanhat, pidetty paljon eikä elastaani ole lötsähtänyt yhtään.
NOMO olisi kyllä saanut jatkaa toimintaansa. Istuvien farkkujen löytäminen on kaikista vaikein vaateostos. Jo parin sentin heitto suuntaan tai toiseen tekee farkuista joko lököt tai kiristävät. Miten se on niin vaikeaa valmistaa erilaisia malleja? Jos olisi mallinuken vartalo niin voisi varmaan kävellä mihin tahansa kauppaan ja ostaa ensimmäiset käteen osuvat :)
Minulla samat mitat. BMI 21. Aina siinä vaiheessa kun ne kaupan suurimmat farkut menevät reidestä ylös, vyötärölle jää 15 cm ylimääräistä jota ei saa millään kurottua. Vyöllä jos kuroo, niin housuista jää eteen kauhea kangasmöykky ylimääräisestä kankaasta. Bootcut-mallisissa tai suoralahkeisissa housuissa on monesti parempi mitoitus, käytän enemmän niitä.
Freddyn WR.UP farkut ovat hyvät treenatulle kropalle. Ovat toki hintavat ja takapuolen muotoilu on aika huomiota herättävä, mutta parhaat farkut yhtään urheilullisemmalle vartalolle.
En ole ottanut mittoja, mutta mulla on paksut reidet ja kapea vyötärö. Usein olen löytänyt Espritiltä sopivia farkkuja, joskus ihan marketeista. Mistään liian trendikkäistä kaupoista on turha yrittää.
Älä herran jumala vaan hanki Freddyjä. Niitä näkee kyllä 99,9 prosenttisesti aivan muissa reisissä kuin treenatuissa. Todella, todella nolot push up-housut.
Mulla lihaksikkaat reidet. Ostin viimeksi pieces-merkin joustofarkut. Monet ns.tavalliset farkut eivät jalkaan mahdu.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 22:27"]Älä herran jumala vaan hanki Freddyjä. Niitä näkee kyllä 99,9 prosenttisesti aivan muissa reisissä kuin treenatuissa. Todella, todella nolot push up-housut.
[/quote]
Mitä väliä vaikka näkisikin? Harvat farkut istuvat reenatuille jaloille kuten ne ilman että näyttävät sukkahousuihin sullotuilta makkaroilta. Lisäksi eivät ne ole push up-farkut, koska eivät ne persettä saa esiin jos sellaista ei luonnostaan ole.
Harmi, että se mittatilausfarkkuliike taisi mennä konkurssiin :/ Oliko niitä muita kuin se NOMO jeans?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 22:27"]Älä herran jumala vaan hanki Freddyjä. Niitä näkee kyllä 99,9 prosenttisesti aivan muissa reisissä kuin treenatuissa. Todella, todella nolot push up-housut. [/quote] Mitä väliä vaikka näkisikin? Harvat farkut istuvat reenatuille jaloille kuten ne ilman että näyttävät sukkahousuihin sullotuilta makkaroilta. Lisäksi eivät ne ole push up-farkut, koska eivät ne persettä saa esiin jos sellaista ei luonnostaan ole.
[/quote]
No nimihän on Freddy wr.UP housut ja nehän tarkoittaa nimen omaan push up -housuja. Uskon enemmän firmaa ja omia silmiäni kuin sinua.
Ei kukaan ole väittänyt, että niissä olisi jotkin tyynyt asennettuna. Pakaroiden ympärille kun piirretään ympyrät napakoilla saumoilla ja taskut tehdään venyneen _näköisiksi_, niin ne pakarat näyttävät paljon pyöreämmiltä, kuin oikeasti ovatkaan. Yksinkertaista illuusion luomista. Kireydellä tietysti kurotaan vielä se löysyyskin kasaan ja tadaa!
Sinua lainaten, jos tavallisissa housuissa jalat näyttävät "sukkahousuihin sullotuilta makkaroilta", jalkasi eivät TODELLAKAAN ole treenatut. Minun jalkani ovat treenauksen ansioista timmit ja lihakset erottuvat, eikä mitkään maailman housut saa niitä näyttämään makkaroilta. Ihme selittelyä.
Jalat eivät ole treenatut jos sen lihaksen päällä on monta senttiä läskiä. Treentuissa jaloissa lihaksikkuus näkyy.
Liu jo't toimii
Reisi 55, peppu 98, vyötärö 70
Kyykätty on :D
Ja freddyt on nolot
Mulla sama ongelma, kaiken lisäksi että on treenatut jalat olen vain 154cm pitkä, ihan kamalaa koittaa löytää sopivia farkkuja!
Parit jegginsit oon tilannut nettikauppojen petit mallistoista mutta joudun ottamaan aina yhden koon suuremmat että jalat mahtuu, lantiosta sitten vähän löysät :/ noita freddyjä en itse halua just seman ruman takaosan takia, haluan normaalifarkut ja niiden metsästys jatkuu jo kolmatta vuotta ;)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 22:27"]Älä herran jumala vaan hanki Freddyjä. Niitä näkee kyllä 99,9 prosenttisesti aivan muissa reisissä kuin treenatuissa. Todella, todella nolot push up-housut. [/quote] Mitä väliä vaikka näkisikin? Harvat farkut istuvat reenatuille jaloille kuten ne ilman että näyttävät sukkahousuihin sullotuilta makkaroilta. Lisäksi eivät ne ole push up-farkut, koska eivät ne persettä saa esiin jos sellaista ei luonnostaan ole.
[/quote]
No nimihän on Freddy wr.UP housut ja nehän tarkoittaa nimen omaan push up -housuja. Uskon enemmän firmaa ja omia silmiäni kuin sinua.
Ei kukaan ole väittänyt, että niissä olisi jotkin tyynyt asennettuna. Pakaroiden ympärille kun piirretään ympyrät napakoilla saumoilla ja taskut tehdään venyneen _näköisiksi_, niin ne pakarat näyttävät paljon pyöreämmiltä, kuin oikeasti ovatkaan. Yksinkertaista illuusion luomista. Kireydellä tietysti kurotaan vielä se löysyyskin kasaan ja tadaa!
Sinua lainaten, jos tavallisissa housuissa jalat näyttävät "sukkahousuihin sullotuilta makkaroilta", jalkasi eivät TODELLAKAAN ole treenatut. Minun jalkani ovat treenauksen ansioista timmit ja lihakset erottuvat, eikä mitkään maailman housut saa niitä näyttämään makkaroilta. Ihme selittelyä.
Jalat eivät ole treenatut jos sen lihaksen päällä on monta senttiä läskiä. Treentuissa jaloissa lihaksikkuus näkyy.
[/quote]
Nyt taisi osua arkaan paikkaan :D-ei alkuperäisen vastauksen kirjoittaja
Cheap monday dr.denimin joustofarkut menevät ainakin hyvin päälle. Tiger of Swedeniltä olen löytänyt parit hyvin päälle menneet farkut.
Mac Dream Jeans -joustofarkut, mahtavat!
Kiitos, tässähän tuli jo paljon uusia ideoita merkeistä joilta voisi löytyä. Liu Jon farkkuja kerran sovitin ja näyttivät jalassani enemmän sukkahousuilta kuin farkuilta, ajattelin että ne on tehty vain ns. Mallivartaloille. Täytyypä kokeilla jotain toista mallia. Tykkään että sääressä on hieman väljyyttä. Ainoat farkut jotka sopii omaan makuuni ja jalkaan täydellisesti, on ollut Marcopolon Alby Slim. Nyt vain harmittaa kun en aikoinaan hamstrannut niitä kun saatavilla oli useita värejä. Tänä syksynä vain tumman sinistä. Myös yhdet Levis curve Id demi curve farkut löytyy, mutta niissäkin joutuu käyttämään vyötä.