Miten saada pullanaama kapeammaksi?
Ongelmana on se, että ennen paljon kapoisemmat kasvoni ovat jotenkin pullahtaneet parin viime vuoden aikana. Mistä hitosta johtuu ja miten saan kasvot "laihdutettua" joko optisesti tai ihan oikeasti? Olen normaalipainon alarajalla ja muuten hyvin hoikka mutta naama kuin dallaspulla.
Kommentit (11)
Plastiikkakirurgilla.
Oikeasti epäilen, että sinulle on muodostunut jonkinlainen ruumiinkuvan häiriö, koska painosi on alhainen. Tai sitten sinulla on turvotusta kasvoissa.
Haluaisin kovasti paljon kapeammat kasvot mutta pyöreät ne ovat etenkin poskista. Hyi.
Mulla tuntuu että kaikki turvotus näkyy heti naamassa, tähän auttaa vaan reipas liikunta, veden juonti ja liikojen sokereiden sekä hiilareiden poisjättäminen...pari päivä liikkumatta plus mässäillyviikonloppu riittä jo että mulla tulee pullanaama vaikka muuten olen hoikka ja lihaksikas :D
Jos näkis pelkän kasvokuvan musta niin vois lulla mua vähän pulskemmaksi :)
Hei, tää kiinnostaa muakin. Ärsyttää olla tällainen taikinanaama, vaikka muuten olen hoikka. Oon jotenkin pöhöttynyt, vaikka ruokavalio on terveellinen, en tupakoi, alkoholia kuluu harvoin jne. Vaiva pahentunut iän myötä. Nyt oon 32 v.
veikkaan että ap on ns laihaläski koska ei ole lihaksia, vaikka painoindeksi olisi pieni saattaa kehossa olla silti ylimääräistä rasvaa joka kerääntyy kaikkialle kehoon mm kasvoihin, suosittelen voimaharjoittelun aloittamista
Kokeilkaa lymfahoitoa. Eikös sen pitäisi laittaa elimistön kuonat ja turvotukset liikkeelle?
Kuulostaa kyllä tosi vaaralliselta ajatukselta laihduttaa leveiden tai pyöreiden kasvojen vuoksi. Varmaan monen syömishäiriön story of life. Ei se naama siitä kapene, jos vartalo on jo hoikka.
No itse pullanaamana en voi asialle mitään, naama on mikä on, onneksi iän myötä pahin lapsenpyöreys on kadonnut. Sairauden vuoksi laihduin kerran todella paljon, ja naama taisi vähän kaventua, valitettavasti painon pitäisi olla todella alhaalla että poskien pyöreys häviäisi.
Ei sille voi mitään, ellei tosiaan ole ylipainoa tai turvotusta. Ei se aina ole. Itselläni on aina ollut sellainen lapsenpyöreä naama, nty vielä 40-v:näkin. Eikä ole korkea rasvaprosentti muuten, ei turvotusta, ei ylipainoa. Tässä iässä alkaa kyllä ihan tykätäkin pallonaamastaan, kun osa samanikäisistä alkaa jo "kuivahtaa" mikä näyttää vanhentavalta. Nuorena inhosin läskiposkiani ja läskisiä silmäluomiani oikein urakalla.
Ap tässä terve. En ole syömishäiriöinrn tai bulimikko, mistä ihmeestä sellaista päättelitte?
Olen 31 ja on hyvin mahdollista, että olen laihaläski. En ole kovin atleettinen mutta hoikka varsi kylläkin, se ei vaan taida olla tae rasvattomuudesta... Vettä juon reilusti, syön hiilaritietoisesti (en syö leipää, pastaa perunaa yms.) mutta karkkia menee. Hyi että.
Eli voimaliikuntaa ja hiilarit pois? Mites alkoholi? Viikonloppuna menee 3-5 0,33l sidukkaa, olisiko valkkari parempi?