Apple julkaisi uusia tuotteita - MAAILMA RAIVONA!
Internet täyttyy tänään Apple-raivosta, kun yhtiön vastustajat kertovat, mikä uutuuksissa on vialla.
Apple julkistaa tänä iltana uusia laitteita. Julkistuksen joukossa on ennakkotietojen mukaan kaksi iPhone-puhelinta sekä älykello.
Julkistus herättää aivan varmasti vahvoja tunteita sekä Applen tuotteiden ystävissä sekä vastustajissa, kuten tapana on.
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288735769690.html
Näin on nyt käynyt; uudet iPhonet ja Apple Watch on jo esitelty, ja englanninkieliset tietotekniikkakeskustelusivustot ovat jo täynnä Applen vihaajien raakoja raivonpurkauksia, ja samaa on odotettavissa Suomessakin.
Applen osakkeen arvokaan ei julkistusten myötä noussut pilviin, vaan pysyttelee siinä sadan dollarin kieppeillä, missä se on jo pitkään ollut kesäkuun seitsemään osaan jakamisen jälkeen.
Apple ei keksi mitään uutta! Miksi Apple ei keksi mitään uutta? Mikä hiton firma se luulee olevansa? Missä nyt on se edelläkävijä, joka Apple oli 10 vuotta sitten? Ha ha ha, ei mitään maailmaa mullistavaa! Apple on jäänyt ajastaan jälkeen, ei näillä eväillä Samsungia kaadeta! Ai että mä olen pettynyt! Kylläpä nautin, kun Applen fanipojat kärsivät! Tämä on Applen lopun alkua!
Kommentit (92)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:00"]
Surullista, kuinka paljon ihmiset tuostakin laitteesta ovat massahysterian takia valmiitbmaksamaan. Apple on kyllä massapsykoosin huippu.
[/quote]
Luksustuotteitahan nuo tavallaan ovat, mutta mitä pahaa on ostaa luksusta jos siihen on rahaa? Mistään massapsykoosista tai hysteriasta en puhuisi, Applen ostajissa on päinvastoin erittäin paljon hyvin individualistisia ihmisiä ja mm. luovien alojen ammattilaisia, jotka eivät taatusti osta Applea jonkun joukkohypen takia vaan koska aidosti pitävät ostamiensa tuotteiden ominaisuuksista ja tyylistä.
[/quote]
Tavallisella mummomallisella Doron eläkeläiskännykälläkin pärjää ihan hyvin. Ainakin minun mummoni.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 22:14"]
Mä aion kyllä ostaa uuden iPhonen. Huippu luuri!
[/quote]
Mulla ei ole vielä älypuhelinta koska olen odottanut sopivaa ja tulen ostamaan luultavasti tuon uuden iPhonen myös ja Applen tabletin kans. Eipä juurikaan ole vaihtoehtoja, WP ei ole saanut tuulta allensa ja Androidi nyt on mitä on.
Itse olen tyytyväinen tähän nykyiseen Symbianiin, mut Nokia ei kyennyt sen kehitystä jatkamaan älypuhelimelle sopivaksi, harmi...
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 01:00"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 22:14"]
Mä aion kyllä ostaa uuden iPhonen. Huippu luuri!
[/quote]
Mulla ei ole vielä älypuhelinta koska olen odottanut sopivaa ja tulen ostamaan luultavasti tuon uuden iPhonen myös ja Applen tabletin kans. Eipä juurikaan ole vaihtoehtoja, WP ei ole saanut tuulta allensa ja Androidi nyt on mitä on.
Itse olen tyytyväinen tähän nykyiseen Symbianiin, mut Nokia ei kyennyt sen kehitystä jatkamaan älypuhelimelle sopivaksi, harmi...
[/quote]
Olet ihana ihminen! Symbian, se todella toimii! ;D
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 22:44"]
Näyttää ihan sonyn puhelimilta noi uudet omput..
[/quote]
Niin se ensimmäinenkin näytti. Applen muotoilijaguru Jony Ive on aina ollut suuri Sony-fani. Hänhän laittoi erään varhaisen iPhone-renderin taakse Sonyn logon kirjasimella tekstin "Jony".
Ei Vois Vittu Vähempää Kiinnostaa!! Tunkekaa se Apple hanuriinne, pitkällä tikulla en koskis!
Harmi että ovat muuttaneet muotoilua nelosen jälkeen, tuo ei ole enää niin elegantin näköinen. Mut softahan noissa on se pääasia ja se on hyvä.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:27"]
Mää vaan ootanettä kun kutonen on julkistettu niin vitosen saa halvemmalla!
[/quote] Joo, toivottavasti hinnat lähes puolittuu ainakin.
Apple tekee kivoja tuotteita, josta kansa tykkää, mutta itse en jaksa uskoa että Applen aika on ikuinen. Sitä paitsi puhelinvalmistajia on muitakin kuin Apple, Samsung ja Nokia.
Mikä Nokian puhelinmallin on sanottu olevan Applen kaataja? Onnettomia jäljitelmiä ne ovat.
Mitä tuon mukaan pitäisi kirjoittaa Nokian tai Micosoftin puhelimista. Surkeampia kuin mitä kiinalaiset jäljitelmät ja käyttöjärjestelmä jota kukaan ei käytä eikä tee ohjelmia.
Ainut mikä oli pettymys oli ettei puhelimissa ole 4k videokuvausta. Ei kukaan enää kuvaan jotain HD suttua. Vain jotkut sivistymättömät urpot korkeintaan.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 22:39"]Eka iPhone ei koskaan ollut maailman ensimmäinen älypuhelin vaikka niin kuvitellaan. Se oli vain maailman ensimmäinen kosketusnäytöllinen älypuhelin. Nokialla oli jo paljon aikaisemmin QWERTY-näppäimillä varustettuja älypuhelimia, mm. Communicator ja 6600 sämpylämalli. [/quote] Taidat olla aika old school...ei kukaan enää puhu Nokiasta se oli kova 10 v sitten
[/quote]
No kuule.. Nokialla, siis sillä nykyisellä verkko-Nokialla, on sopimus, jonka mukaan se saa taas vuoden 2016 alusta alkaen valmistaa matkapuhelimia. Ja sen se tekee. Viimeistään 2017 Nokia on taas vanhalla tutulla nimellään matkapuhelinteollisuuden huipulla! Osta osakkeita NYT!