Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ekaluokkalaiseni tappeli tänään koulussa

Vierailija
09.09.2014 |

Ei ole normaalisti pätkääkään aggressiivinen (minulla on kolme lasta, ja tämä on niistä se selvästi vähiten aggressiivinen, ja ne kaksi muutakin on kasvattamalla saatu käyttäytymään ihan ok). Tappelupukareista toinen ei ole niin mukavan tyypin maineessa. Kukaan aikuinen ei ole nähnyt, ja oman lapseni selostuksesta en saa selvää (luulen että ei halua kertoa kaikkea). Se toinen on ihan tunnetusti valehtelija. En yhtään tiedä, miten suhtautuisin. Eikä ole aavistustakaan, miksi lapseni tänään päätti "antaa samalla mitalla takaisin".

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oli kyse takaisin antamisesta, niin asia on ok.

Vierailija
2/3 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aina ne toisten kakarat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne ei ollut sellainen, etteikö omani olisi päässyt ihan helposti pois. Mun mielestä fiksut ihmiset ei anna takaisin fyysisesti, jos vaihtoehtona on kävellä pois. Mutta toki lapset vasta opettelee sitä fiksuutta. Mutta ennenkaikkea vaan mietin, että MIKSI lapsi oli kilahtanut, kun normaaleissa sisarusten välisissä kärhämissä ei nosta nyrkkiään oikeastaan ikinä (vaikka muut nostaisivat). Sen verran siis tiedän, että oli kyllä antanut fyysisesti takaisin, mutta koko asioiden kulkua en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi