Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies ei halua seksisuhdetta kanssani?

Vierailija
17.08.2021 |

Tilanne siis se, että minulla ja eräällä miespuolisella kollegalla on molemminpuolinen ihastus. Parisuhde ei ole kummankaan elämäntilanteen takia mahdollinen, joten ehdotin itse vaihtoehtona seksisuhdetta. Mies totesi tähän, että ei pysty seksisuhteisiin. Syvällisempää vastausta en saanut ja jäin miettimään, miksi nuori ja viehättävä mies, joka selvästi pitää minusta ja vartalostani, ei ole kiinnostunut seksistä.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen miehenä kieltäytynyt kahdesta seksisuhteesta. Toinen oli hyvin viehättävä työkaveri, mutta yhden huonon työpaikkasuhdesotkun jälkeen, tein päätöksen etten pilaa mukavaa työtä/työpaikkaa työkavereideni kanssa säätämällä. Toiseen naiseen olin niin ihastunut, että jätin välistä koska olisin kuitenkin halunnut enemään suhteelta kuin hän. Tämäkin "viisaus" tuli hankittua aiemmin ihan kokemuksen kautta. 

Vierailija
42/53 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää tämä on minulle siksikin, että ollaan lähetelty toisillemme tuhmia viestejä ja kuviakin. Mies ei siis ole mikään sievistelijä itsekään (ja se sopii minulle). Tässä olisi enemmän järkeä, jos mies olisi halunnut edes pelkkää seksiä ilman suhdetta, mutta kun asia on toisinpäin. Lopetin itse tämän pelin, kun en saanut asiaan selvyyttä, mutta kyllä tämä mietityttää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Kukaan mies ei kieltäydy seksistä.

?

Vierailija
44/53 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasit, ap.

Vierailija
45/53 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää tämä on minulle siksikin, että ollaan lähetelty toisillemme tuhmia viestejä ja kuviakin. Mies ei siis ole mikään sievistelijä itsekään (ja se sopii minulle). Tässä olisi enemmän järkeä, jos mies olisi halunnut edes pelkkää seksiä ilman suhdetta, mutta kun asia on toisinpäin. Lopetin itse tämän pelin, kun en saanut asiaan selvyyttä, mutta kyllä tämä mietityttää.

Ap

Muotoja on/puuttuu/hajuja/haluja?

Vierailija
46/53 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan varteenottettavia syitä esitelty, tässä parhaat:

-jompi-kumpi tai molemmat naimisissa

- mies ei halua sekstailla työkaverin kanssa

- mies on oikeasti homo, naiset ihastuvat joskus niihin ja gay-dar ei toimi

- nainen kuvittelee että mies on kiinnostunut

Itse tunsin kerran miehen josta en koskaan saanut selville miksi seksi ei kiinnostanut.  Kyseessä oli mies joka todellakin halusi olla seurassani, EI ollut naimisissa (enkä ollut minäkään). En tiennyt oliko aseksuaali tai homo, ja välillä tietenkin mielikuvitus laukkasi kuten täälläkin monella. Oltiin ihan ns normi pari, ja monet luuli että suhteemme on myös seksuaalinen. Esim. miehen äiti ja siinä oli yksi jos toinen nolo tilanne. Mies ei koskaan selittänyt, ei pystyny kertomaan mitä halusi tai miksi. En koskaan tuntenut ketään hänen exäänsä, hänen miespuolisia kavereita en vaan oppinut tuntemaan niin hyvin että olisin voinu kysyä. Oli ihan täys mysteeri. Hän elää nykyään avoliitossa, villi veikkaus on ettei harrasta tätä toimintaa edelleen. On jo 55 v. 

Joskus se saattoi vähän väläyttää menneisyyttään tällä saralla, ja silloin yleensä jotain todella noloa, naista alentavaa settiä. Joskus sellaista, että joopajoo sanot vaan kun kaverit ovat läsnä mutta et ole tehnyt. Hänen oli myös tosi vaikeaa sanoa asiaan liittyvia asioita. Miettikää nyt itse jos paljon olette jonkun ihmisen kaa, aikuisina ja keskustelette paljosta niin väkisin tulee ehkä tilanne että puhtaan vaikkapa terskasta. Ihan asiallisesti, mutta tämäkin sai hänet vaivautuneeksi. - Niin joku tietäväinen sanoi että tällä henkilöllä on niin paha trauma lapsuuden hyväksikäytöstä ettei kykene. Jospa tää auttaisi aloittajaa.

Oiskohan mikropenis tässä tapauksessa?

Vierailija
47/53 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munasit, ap.

Olen hyvin tietoinen asiasta. Tekisin näillä tiedoilla toisin..

Ap

Vierailija
48/53 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako?

Vierailija
49/53 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä oon kieltäytynyt.

Baaripokat, luokkakaveri, vaimo...

En mä ole mikään lelu. Jos joku haluaa multa niin se saa tehdä töitä sen eteen.

Vierailija
50/53 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei ole koskaan kieltäytynyt, joten hankala sanoa. Mikset kysy suoraan?

Vierailija
51/53 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä39914 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat miehet kieltäytyvät seksistä rumien naisten kanssa - jos niin ei tee, alkaa olemaan jo epätoivoinen tilanne.

Kaikki miehet yrittävät iskeä minua mutta eivät halua seksiä. Olen myös köyhä ja hyvännäköinen.

Vierailija
52/53 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaali tai homo. Romanttinen suuntautuneisuus (siis minkälaisiin ihmisiin rakastuu) ei aina täsmää seksuaalisen suuntautumisen kanssa.

Minusta hämmästyttävää, miten yksinkertaisena miehiä on lupa ja oikeus pitää. En itse koe tai tunne olevani sen paremmin homom kuin aseksuaalikaan. Ja eikä halujani lisää kumppanini herneen vetäminen asiasta. Halujani ei ole myöskään toistaiseksi nostanut seksiä ehdottaneen ryhtminen martyyriksi (haluaisit seksiä kanssani jos olisin sitä tai tätä) ja tai esittämällä, että kieltäytymiseni syynä olsi heppini koko...     

Vierailija
53/53 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä oon kieltäytynyt.

Baaripokat, luokkakaveri, vaimo...

En mä ole mikään lelu. Jos joku haluaa multa niin se saa tehdä töitä sen eteen.

Oikea asenne!