Miksi mies ei halua seksisuhdetta kanssani?
Tilanne siis se, että minulla ja eräällä miespuolisella kollegalla on molemminpuolinen ihastus. Parisuhde ei ole kummankaan elämäntilanteen takia mahdollinen, joten ehdotin itse vaihtoehtona seksisuhdetta. Mies totesi tähän, että ei pysty seksisuhteisiin. Syvällisempää vastausta en saanut ja jäin miettimään, miksi nuori ja viehättävä mies, joka selvästi pitää minusta ja vartalostani, ei ole kiinnostunut seksistä.
Kommentit (53)
Jos mies ei halua, mies ei halua. Ei sitä tarvitse sinulle mitenkään perustella. Vaikka iso osa miehistä on munansa perässä meneviä huorikulleja, enemmistö on sentään järkevämpiä.
Haluaisitko AP kuvailla minkälaiset elämäntilanteet teillä estävät parisuhteen? Siis kumpikaan ei ole varattu, mutta jotenkin mystisesti ”ei pysty”. Mitvit?
Pidit miestä halpana. Mies ei enää halua sinua.
Minä olen raastavan ihastunut yhteen perhetuttuun. Parisuhde on mahdoton mutta ajatuskin seksisuhteesta on paradoksi - jos hän olisi sellainen ihminen joka ryhtyy kumppanin selän takana seksisuhteeseen, hän ei olisi oman suhteeni vaarantamisen arvoinen ihminen. Varmaan sama toiseenkin suuntaan. Ehkä tästä kyse teilläkin. Pelkkä kiima ei riitä miehelle syyksi oman liiton riskeeraamiseen, ja ehdotuksesi paljasti miehelle ettet ole syvemmän ihastumisen arvoinen ihminen. Hänen kannaltaan ehkä ratkaisit koko ongelman.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä39914 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Kukaan mies ei kieltäydy seksistä.
Useimmat miehet kieltäytyvät seksistä rumien naisten kanssa - jos niin ei tee, alkaa olemaan jo epätoivoinen tilanne.
Todellisuudessa panisivat, jos olisi varmaa, ettei kukaan saa tietää. Huolenaihe on se, että muut naiset saavat tietää, mikä tekee miehestä epähaluttavan kauniiden naisten silmissä.
Jokainen fiksu mies ymmärtää, että jokainen seksikerta voi päätyä siihen että syntyy vauva.
Joten ei, ei todellakaan pane syyttä kenen tahansa kanssa tietäen tämän mahdollisuuden.
Fiksu mies ei pane naista, jonka kanssa ei myös ole valmis saamaan lasta. Huom. fiksu mies, se ei tarkoita kaikkia miehiä.
1. Liian suorasukaiset naiset ovat turn-off (ei koske vakiintunutta suhdetta)
2. Potentiaalisista parisuhdekumppaneista ajatellaan eri lailla, irtoseksi ei kuulu siihen kuvaan, joten sekin turn-off
3. Ei yksinkertaisesti pysty tai nauti irtosuhteista, syynä voi olla naisten yleisesti käyttämät häpäisytaktiikat, eli kokee vain käyttävänsä naisia irtosuhteessa.
Omalla kohdallani kaikki kolme on koettu jollain tapaa tai jossain määrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin kieltäydyn, jos nainen ei ole millään tavalla kiihottava tai puoleensavetävä.
Minä olen kieltäytynyt baari-illan päätteeksi vaikka nainen oli ihan nätti. Olin luvannut mennä kaverin luo jatkoille. Lupauksia ei petetä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko AP kuvailla minkälaiset elämäntilanteet teillä estävät parisuhteen? Siis kumpikaan ei ole varattu, mutta jotenkin mystisesti ”ei pysty”. Mitvit?
Molemmilla hyvin kiireiset elämäntilanteet ja osittain arvot eivät vastaa niin, että kannattaisi ruveta vakavaan parisuhteeseen. Viihdytään kuitenkin toistemme seurassa ja kemiaa riittää. Turhauttaa heittää tämä ikäänkuin hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä39914 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat miehet kieltäytyvät seksistä rumien naisten kanssa - jos niin ei tee, alkaa olemaan jo epätoivoinen tilanne.
Todellisuudessa panisivat, jos olisi varmaa, ettei kukaan saa tietää. Huolenaihe on se, että muut naiset saavat tietää, mikä tekee miehestä epähaluttavan kauniiden naisten silmissä.
Jokainen fiksu mies ymmärtää, että jokainen seksikerta voi päätyä siihen että syntyy vauva.
Joten ei, ei todellakaan pane syyttä kenen tahansa kanssa tietäen tämän mahdollisuuden.
Fiksu mies ei pane naista, jonka kanssa ei myös ole valmis saamaan lasta. Huom. fiksu mies, se ei tarkoita kaikkia miehiä.
No koko viestin pointti on, että panisi, jos siitä ei olisi mitään negatiivisia seurauksia hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaali tai homo. Romanttinen suuntautuneisuus (siis minkälaisiin ihmisiin rakastuu) ei aina täsmää seksuaalisen suuntautumisen kanssa.
Naisen logiikkaa: mies ei ole kiinnostunut = se on homo.
Mitä jos mies ei vain halua ap:ta seksuaalisesti? Yksinkertaisin selitys on usein se totuudenmukaisin. Tässähän on vain ap:n vakuuttelut molemminpuolisesta halusta.
En ole varmasi tuo mies koska elämänilanteeni (olen perusterve lapseton sinkku, ilman sitoumuksia aiempiin parisuhteisiin) perusteella minulle periaatteessa tai objektiivisesti arvioiden saataisi käydä pelkkä seksisuhde.
Silti kavahadan ja vierastan ajatusta pelkästä seksisuhteesta. En jaksa tai halua ryhtyä mihinkään enemmän ja vähemmän epämääräiseen suhteeseen.
Miten tällaisen suhteen käy, jos tai kun mahd. vielä joskus kohtaan ja löydän hänet, jonka kanssa haluan ja tai haluamme jakaa muutakin ja viettää aikaamme yhdessä kuin seksin merkeissä? Minulla on onnekseni ja iloseni sekä miehiä ja naisia kavereina ja ystävinä ja muina läheisinä mutta kai minä olen myös hivenen arka ja ai herkkä kun koen vahvasti, että seksiä harrastavan kanssa minun täytyy tuntea jotain erityistä.
Siitäkin huolimatta, että en toisaalta haluiaisi nostaa seksiä erityiselle jalustalle tai korokkeelle, jossa siitä tekisin maailman ihmeellisimän ja kummallisimman asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmilla hyvin kiireiset elämäntilanteet ja osittain arvot eivät vastaa niin, että kannattaisi ruveta vakavaan parisuhteeseen. Viihdytään kuitenkin toistemme seurassa ja kemiaa riittää. Turhauttaa heittää tämä ikäänkuin hukkaan.
Jos se mies on varattu, niin missä on sinun moraali.
Osta hyvä ihminen vaikka dildo.
Ei ole sen tyyppinen mies, että tykkää seksisuhteista. Ei sen kummempaa. Vaikka sanotkin, että on kiireiset elämäntilanteet teillä niin mies ehkä kuitenkin haluaa parisuhteen. On kiinnostunut sinusta joo, mutta ei ehkä kuitenkaan riittävästi. Tai jos ajatteli sinua parisuhteeseen ja ehdotatkin seksisuhdetta niin miehellä meni varmasti maku ihan täysin.
Naiselle on todella kova paikka, että mies jota nainen haluaa seksiin, ei halua naista. Kaikki naiset eivät koskaan joudu tilanteeseen. Ja sitten keksitään, että se on varmaan homo.
Miehelle sama tilanne on "normipäivä" ja tulossa tuhansia lisää...
Jos mies tässä tilanteessa ehdottaisi seksisuhdetta, niin saisi vähintään potkut, ahdistelijan leiman loppuelämäksi, käräjille, menettäisi vähän omaisuutensa, pahimmillaan pyttytuomio ja hänet raiskattaisiin vankilassa, palaisi narkkarina ja hengetön parissa vuodessa.
Joten mies ei ota riskiä, vaan menee maksulliseen - pahinta mitä tapahtuu on antibioottikuuri.
UKon, että tahtoo odottaa, kun teidän elämänomosuhteenne kummallakin ovat kunnossa ja ilman stressiä. Sitten varmasti saatte toisenne kokonaan. Miksi aloittaa mitään puolittaista, kun on mahdollista joskus olla kunnolla ja ajan kanssa vakiparisuhteessa kanssasi.
ihan varteenottettavia syitä esitelty, tässä parhaat:
-jompi-kumpi tai molemmat naimisissa
- mies ei halua sekstailla työkaverin kanssa
- mies on oikeasti homo, naiset ihastuvat joskus niihin ja gay-dar ei toimi
- nainen kuvittelee että mies on kiinnostunut
Itse tunsin kerran miehen josta en koskaan saanut selville miksi seksi ei kiinnostanut. Kyseessä oli mies joka todellakin halusi olla seurassani, EI ollut naimisissa (enkä ollut minäkään). En tiennyt oliko aseksuaali tai homo, ja välillä tietenkin mielikuvitus laukkasi kuten täälläkin monella. Oltiin ihan ns normi pari, ja monet luuli että suhteemme on myös seksuaalinen. Esim. miehen äiti ja siinä oli yksi jos toinen nolo tilanne. Mies ei koskaan selittänyt, ei pystyny kertomaan mitä halusi tai miksi. En koskaan tuntenut ketään hänen exäänsä, hänen miespuolisia kavereita en vaan oppinut tuntemaan niin hyvin että olisin voinu kysyä. Oli ihan täys mysteeri. Hän elää nykyään avoliitossa, villi veikkaus on ettei harrasta tätä toimintaa edelleen. On jo 55 v.
Joskus se saattoi vähän väläyttää menneisyyttään tällä saralla, ja silloin yleensä jotain todella noloa, naista alentavaa settiä. Joskus sellaista, että joopajoo sanot vaan kun kaverit ovat läsnä mutta et ole tehnyt. Hänen oli myös tosi vaikeaa sanoa asiaan liittyvia asioita. Miettikää nyt itse jos paljon olette jonkun ihmisen kaa, aikuisina ja keskustelette paljosta niin väkisin tulee ehkä tilanne että puhtaan vaikkapa terskasta. Ihan asiallisesti, mutta tämäkin sai hänet vaivautuneeksi. - Niin joku tietäväinen sanoi että tällä henkilöllä on niin paha trauma lapsuuden hyväksikäytöstä ettei kykene. Jospa tää auttaisi aloittajaa.
Mulla on sama tilanne. Jouduttiin yllättävien elämäntilanteiden johdosta asumaan yhteen. Aluksi mies kysyi, tahdonko rakastella kanssaan jne. Koska meillä ei ollut edes patjaa, sängystä puhumattakaan, ei sitten oltu niin.
Nykyään ei ole enää aikoihin puhunut siitä vaan on aina ihan raivo ja räyhää. Onko puutteessa ?
Mitä tämäkin on ? 😮😭
Typerys.