Miksi mies ei halua seksisuhdetta kanssani?
Tilanne siis se, että minulla ja eräällä miespuolisella kollegalla on molemminpuolinen ihastus. Parisuhde ei ole kummankaan elämäntilanteen takia mahdollinen, joten ehdotin itse vaihtoehtona seksisuhdetta. Mies totesi tähän, että ei pysty seksisuhteisiin. Syvällisempää vastausta en saanut ja jäin miettimään, miksi nuori ja viehättävä mies, joka selvästi pitää minusta ja vartalostani, ei ole kiinnostunut seksistä.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän haluaa olla uskollinen.
Jätä se sika...
Mies ei ole kiinnostunut sinusta siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Sä et ole riittävän hyvän nököinen pelkkään ilmoitteluun.
Tarkoitin siis iloitteluun.
En usko. Kukaan mies ei kieltäydy seksistä.
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että kyseessä olisi molemminpuolinen ihastus?
En ihmettele, jos toinen on varattu.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin kieltäydyn, jos nainen ei ole millään tavalla kiihottava tai puoleensavetävä.
Sillä on kotona parempi vaimo ja ihana perhe kotona, et ole riskinoton arvoinen.
Käyttäjä39914 kirjoitti:
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että kyseessä olisi molemminpuolinen ihastus?
Puhuttu asiasta toisillemme ja jo ulkopuolisetkin näkee, että tässä on jotakin.
Kumpikaan ei muuten ole naimisissa tai suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kieltäytyy. Ihan liian yliarvostettua hommaa.
Mies antaa aina kun nainen pyytää.
Käyttäjä39914 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat miehet kieltäytyvät seksistä rumien naisten kanssa - jos niin ei tee, alkaa olemaan jo epätoivoinen tilanne.
Todellisuudessa panisivat, jos olisi varmaa, ettei kukaan saa tietää. Huolenaihe on se, että muut naiset saavat tietää, mikä tekee miehestä epähaluttavan kauniiden naisten silmissä.
Aseksuaali tai homo. Romanttinen suuntautuneisuus (siis minkälaisiin ihmisiin rakastuu) ei aina täsmää seksuaalisen suuntautumisen kanssa.
Käyttäjä39914 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat miehet kieltäytyvät seksistä rumien naisten kanssa - jos niin ei tee, alkaa olemaan jo epätoivoinen tilanne.
Saattavat kieltäytyä myös kauniin kanssa, jos vaikuttaa tyhjäpäältä. Sivusta tällaista todistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin kieltäydyn, jos nainen ei ole millään tavalla kiihottava tai puoleensavetävä.
Olen kieltäytynyt moooonta kertaa, nuorena kelpaa kuka vain, vanhempana alkaa valitsemaan M45
Fiksu mies