Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ostat vaatteesi?

Vierailija
17.08.2021 |

Jos pitäisi mainita 3 paikkaa mistä tilaat tai ostat. Minulla ne on H&M, Kappahl ja zalando.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TJ Maxx, Ross, Internet.

Vierailija
62/73 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarre label, Baukjen ja Emmy-nettikirppis. Suosittelen etenkin Baukjenia, tosi kivoja vaatteita, yksinkertaisia mutta naisellisia. Pyrin hankkimaan eettisesti tuotettuja vaatteita tai kierrätettyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa ulkomailta, nykyään Zalandosta.

Vierailija
64/73 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpparit, citymarket, tokmanni 

zalando

Vierailija
65/73 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan todella harvoin vaatteita. Kerran /kaksi vuodessa saatan ostaa jos joku paita/housut tai kengät menee rikki. Nykyisissä on mukava olla niin en näe syytä ostaa uusia. Toki moni ajattelee varmaan musta ties mitä kun samoissa vaatteissa kuljen mutta ei muiden ajatuksilla ole mulle mitään merkitystä. En pukeudu muiden mieliksi. Silloin kun ostan niin läheltä ostan Tokmanni /löytötex. Koska ovat lähimmät paikat. En tykkää tilata vaatteita enkä halua ajaa vaatteiden takia 80km lähimpään isoon kaupunkiin ostamaan vaatteita.

Vierailija
66/73 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voglia, zalando, nanso

Vierailija
67/73 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppareilta varmaan 90 %, alusvaatteet Prismasta  ja netistä,  pari vaatetta tänä kesänä ostanut Zizzista,

Vierailija
68/73 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uff, Lidl, joskus satunnaisesti jotain jostain alerekistä. Ennen koronaa ulkomailta, varsinkin kengät.

Vierailija
69/73 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi taisin Kärkkäiseltä tilata jonkun hupparin, Haltilta työpaikan lahjakorteilla.

Vierailija
70/73 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppareilta ja netistä käytettynä. Saa merkkituotteita halvemmalla. Itse olen tehnyt ihan hyviä löytöjä esim. Zadaasta, mutta en ole myynyt paljoakaan ellei ole juuri merkkivaate tai joku erikoisempi tuote. Vähän se 5e toimitusmaksu varmaan hillitsee ihmisten (omiakin) ostohaluja. Jos samalta myyjältä löytää useamman vaatteen niin toki silloin säästää postimaksuissakin. Käytän paljon myös toria.

Jos haluaa kokeilla Zadaata ilmaiseksi niin koodilla IN3106 saat ensimmäisen toimituksen 0€. Promokoodin voi lunastaa omassa profiilissa: avaa asetukset (eli se ratas pylpyrä siinä oman nimesi oikealla puolella) ja mene kohtaan "Lisää promokoodi" 😊

Enemmän olen ostanut nyt Tise - sovelluksessa koska heillä on helmikuun ajan ilmaiset toimitukset. Ihan selkeästi vilkastuttanut myyntiä. Tise ei myöskään vedä välistä yhtä paljon kuin Zadaa, joten tuotteet halvempia.

Vierailija
71/73 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando, Hennes, Marimekko

Vierailija
72/73 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl, prisma ja motonet.

Vierailija
73/73 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zadaa on paras! Saa edullisesti kaikkea ihanaa🖤 Ja koodilla SS68943 ilmaiset toimituskulut!💜

https://zadaa.co/promocode/SS68943