Mistä ostat vaatteesi?
Jos pitäisi mainita 3 paikkaa mistä tilaat tai ostat. Minulla ne on H&M, Kappahl ja zalando.
Kommentit (73)
Zalando, Boozt, Aboutyou.
Joskus löydän vaatteita UFFilta tai kierrätyskeskuksesta, ostaisin kirppareilta myös paljon, mutta luonnonkuitua vaikea löytää. Kaikki pöydät täynnä pelkkää polyesteriä.
Zalando ja Intersport, alusvaatteet Lindex
Haluan hypistellä matskun ja sovittaa. En alistu nettiostoksiin ja palautusrumbiin. Aina kaupasta, ei koskaan netistä.
Halti, nextoutdoor ja sukkamestarit taitaa olla viimisimmät.
Bubbling under: timarco ja next.co.uk.
Ovat marketeista: Tokmanni, Lidl, Prisma, K-Citymarket, HalpaHalli. Ehkä kerran viidessä-kymmenessä vuodessa käyn jossain "oikeassa" vaatekaupassa, tuloksena ihan ok ostos, mutta niin kallis ettei juuri raaski käyttää kunnes vaate onkin vanhanaikainen tai omituisesti kaapissa kutistunut ...
En löydä nettikauposta mitään, ajan ja vaivan hukkaa, kirpputoreilta vielä vaikeampaa, ei ole kuitenkaan kokoja. Hellekesät ja koronaetätyöt ovat itse asiassa aika käteviä: sälekaihtimet kiinni, niin pelkät alusvaatteet riittävät!
Killstar, Tokmanni sekä kirppikset
Budget sportilta jotain ja sit perus tokmannilta
Tätä nykyä Boozt, Nosh ja Zalando. Aiemmin olisin sanonut Sokos, Vero Moda ja Lindex, mutta koronan myötä olen siirtynyt lähes yksinomaan nettikauppoihin.
Ellos, Prisma ja joskus Kappahl/Lindex.
Siwa
Valintatalo
Euromarket
Alepa :------)
Lindex, Stockmann ja itse tehdyt (neulon villapaitoja/-takkeja ja ompelen)
Vierailija kirjoitti:
Ellos, Prisma ja joskus Kappahl/Lindex.
Ellos on yllättänyt minut positiivisesti sisustustuotteita ja sen innoittamana olen tilannut myös vaatteita, on usein hyvät alennukset.
En osta netistä.