Mistä ostat vaatteesi?
Jos pitäisi mainita 3 paikkaa mistä tilaat tai ostat. Minulla ne on H&M, Kappahl ja zalando.
Kommentit (73)
Haloselta olen ostanut viimeksi kalliimpia paitoja, muuten Prisma, Tokmanni ja kirpputorit.
Xxl
Henkkamaukka
Maukka perusjätkä
Vierailija kirjoitti:
Siwa
Valintatalo
Euromarket
Alepa :------)
Voih. Saisinko minäkin lainata tai pääsä joskus aikakoneesi kyytiin....
J Crew, Club Monaco, Banana Republic
Fida ja kirpparit. En kehtaisi mennä Zaraan tai New Yorkeriin tms.
Viimeaikoina Luhta Store, vintagekaupat, Zizzi.
Teen itse jonkin verran vaatteita ja ostan myös marketeista. Ketjuliikkeista Lindex on ihan ok ja Indiskastakin olen joskus löytänyt jotain. En pääsääntöisesti tykkää tukea huonolaatuisia ketjuja joten yritän löytää laatua muualta, mutta on kyllä todellinen ongelma löytää hyvinkaavoitettuja istuvia vaatteita jotka ovat edes hitusen mielenkiintoisia ja laadukkaita :-)
Tulevaisuudessa toivon saavani oman pienen liikkeen/ompelimon pystyyn, mutta katotaan...
weecos.com
pufstore.com
ja joinain heikkoina hetkinä sitten repsahdan asos.com :D
Relove Töölö
Relove Freda
Relove Stokka
yksinomaan netistä, olen viimeksi ostanut vaatteita kaupasta joskus 2000-luvulla
En osta. Teen itse ja korjaan. Jokaisen pitää sen verran käsitöitä osata. Perus kansalaistaitoja. Jos joskus pakko jotain ostaa, niin ainoastaan kotimaista.
Vanhuuseläkkeellä: H & M, New Yorker, Stadium outlet, kirpparit. Kengät: Halonen (tarjoukset, alennusmyynti).
Vierailija kirjoitti:
En osta. Teen itse ja korjaan. Jokaisen pitää sen verran käsitöitä osata. Perus kansalaistaitoja. Jos joskus pakko jotain ostaa, niin ainoastaan kotimaista.
Kalliiksi tulee itse tekemällä, esimerkiksi langat ihan kamalan hintaisia. Kaikkia vaatteita ei myöskään itse tekemällä saa hyvännäköisiksi, farkut tästä hyvä esimerkki. Mutta ehdottomasti kannatettavaa toimintaa.
Zalando, Vero Moda, Prisma, H&M ja Zadaa-sovellus.
Nudge, Ivalo, Weecos ja kirppikset.
Netistä, lähinnä Zalandosta joka valikoimaltaan ihan lyömätön.
On vaivatonta ja helppoa. Turvallistakin pandemian aikana.
Pääasiassa kirppikset, H&M, Uniqlo, Net-A-Porter ja ulkomailta.