Miksei mies mainitse minusta exilleen...
Jokin aika sitten mies kertoi vaihtaneensa kuulumisia exän kanssa pitkästä aikaa. Kun kysyin miten kuulumistenvaihto meni, tuli ilmi ettei ollut kertonut uudesta suhteestaan ja minusta mitään. Nyt sitten tuli ilmi, että joku toinenkin exä on kysellyt perään ja turhautuneena ja edellisestä loukkaantuneena pyysin nähdä keskustelun. Kaikkee muuta oli jaksettu jauhaa, mutta taaskaan ei sanallakaan mainintaa minusta tai edes siitä että seurustelee. Oli kuitenkin maininnut, että asuu "jonkun luona" mutta ei että tämä joku on uusi naisystävä. Mitä vttua?
Kommentit (44)
tällainen sitten tänään.
mitenkäs se edellinen "mies oli jutellut eksälleen"-trolli meni? viime viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Ei halua hieroa uutta onneaan exiensä naamaan. Eikähän miehen naisasiat sen exille kuulukaan.
Mulla naisena sama syy olla vielä kertomatta omalle eksälle uudesta suhteesta. En todellakaan pidä mitään ovia auki, mutta hän otti eromme sen verran raskaasti, etten koe tarpeelliseksi ainakaan vielä ilmoittaa omasta uudesta onnestani. Vaikka eropäätös oli minun, oli 9 vuoden suhteemme silti monella tapaa onnellinen, joten en halua pahoittaa eksän mieltä. Mieheni kyllä ymmärtää tän, ei ole epävarma "paikastaan" elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
tällainen sitten tänään.
mitenkäs se edellinen "mies oli jutellut eksälleen"-trolli meni? viime viikolla?
Näitä juttuja ja vielä paljon muutakin tapahtuu vaikket sitä uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
tällainen sitten tänään.
Miksi kaikkia keskusteluja pitää aina haukkua trolleiksi? Ymmärtäisin jos tarina olisi jotenkin täysin tuulesta temmattu, mutta kyllä tällaisia apn kaltaisia juttuja tapahtuu aika monelle. Ei se nyt niin erikoista ole että joku olisi oikein käyttänyt aikaa keksimällä siitä tarinaa😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halua hieroa uutta onneaan exiensä naamaan. Eikähän miehen naisasiat sen exille kuulukaan.
Mulla naisena sama syy olla vielä kertomatta omalle eksälle uudesta suhteesta. En todellakaan pidä mitään ovia auki, mutta hän otti eromme sen verran raskaasti, etten koe tarpeelliseksi ainakaan vielä ilmoittaa omasta uudesta onnestani. Vaikka eropäätös oli minun, oli 9 vuoden suhteemme silti monella tapaa onnellinen, joten en halua pahoittaa eksän mieltä. Mieheni kyllä ymmärtää tän, ei ole epävarma "paikastaan" elämässäni.
Itse taas koen, että parempi kuulla minulta kuin joltakin toiselta. Kaikki kun ei ole osaa olla kovin hienotunteisia.
Mun miehen eksä on utelias ja röyhkeä. Koettaa udella mieheltäni minusta ja saada tietoa minusta yhteisten tuttavien kautta. Olen erikseen toivonut ettei mies kertoisi mitään asioistani hänelle. Täysin käytöstavaton ja rajaton stalkkeri.
Vierailija kirjoitti:
tällainen sitten tänään.
Mies kertoilee kavereilleen ihan ylpeänä :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä peiliin katsomisen paikka, sinulla nimittäin.
Perustele ihmeessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tällainen sitten tänään.
Miksi kaikkia keskusteluja pitää aina haukkua trolleiksi? Ymmärtäisin jos tarina olisi jotenkin täysin tuulesta temmattu, mutta kyllä tällaisia apn kaltaisia juttuja tapahtuu aika monelle. Ei se nyt niin erikoista ole että joku olisi oikein käyttänyt aikaa keksimällä siitä tarinaa😅
Hih hih
Minusta yleensäkin on vain kaksi päälinjaa.
1. Ei olla missään yhteydessä exien kanssa. Korkeintaan sanotaan Moi, kun nähdään marketin käytävillä.
2. Ollaan hyviä kavereita, joiden kanssa puhutaan tärkeistä asioista samalla tavalla kuin muidenkin ystävien kanssa. Yksi oleellisimmista asioista on uuden kumppanin kanssa yhteen muuttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen eksä on utelias ja röyhkeä. Koettaa udella mieheltäni minusta ja saada tietoa minusta yhteisten tuttavien kautta. Olen erikseen toivonut ettei mies kertoisi mitään asioistani hänelle. Täysin käytöstavaton ja rajaton stalkkeri.
Tästä syystä haluan, että edes yritetään kertoa ne faktat eikä saada mitään toisen kädentietoa jostakin muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halua sotkea exiään uuteen suhteeseen.
Jos kerran kyseessä kasuaalia kuulumisten vaihtoa, miksei voisi mainita uudesta suhteesta joka kuitenkin on kai aika isossa roolissa elämässä?
Se ei ole isossa roolissa?
Vähän siltä kieltämättä tuntuu. Miespuolisille kavereilleen kuitenkin meistä kertonut ja ihan ylpeänäkin vielä.
Miten kerrotaan ihan ylpeänä?
Kaverit kertoneet että ovat onnellisia puolestamme ja että mies on heille kehunut kuinka hyvän naisen on itselleen löytänyt jne.
Vierailija kirjoitti:
Olet vain joku?
Loukkaantuisin kyllä itsekin jos olisin miehen kanssa muuttanut yhteen ja hän kertoisi, että asuu jonkun luona. Tollanen joku tyyppi vaan... Joo ei kiitos.
Tosin tuosta on vaikea nähdä viestin koko tarkoitusperää, esim. jos ei halua kertoa eksälle uudesta suhteesta (esim hullu eksä, siitä tulisi kuitenkin riitaa, mies haluis jo lopettaa koko keskustelun ja tietää että eksä alkaa jankuttaa lisätietoja jos kertoo liikaa jne) niin se, että sanoisi tuon "salailevasti" olisi enemmän ok.
Vertailua
Eksä: Missä sä nykyään asut?
Mies: öö jonkun luona vaan...
Nope, ei kiitos. Mutta
Eksä: kuulin et asut nykyään siellä ja siellä? Miks? Jonkun kanssa vai?
Mies: Joo, jonkun kanssa.
Eksä: Aijaa, no kenen....?
Mies: Jonkun vaan. Mitä itselles kuuluu?
Tuossa vaiheessa ymmärtäisin paremmin, koska mies vain suojelisi yksityisyyttään.
miksi pitäisi raportoida jollekkin vielä konkreettisesti perässä hikoilevalle taka-aasille siitä ettei seurasi kiinnosta? olisi hankkinut aivot ennenkuin maahan ilmaantui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä haluan, että edes yritetään kertoa ne faktat eikä saada mitään toisen kädentietoa jostakin muualta.
No joo, mieheni eksä kyllä tietää että olemme yhdessä. Minusta olisi parempi ettei tietäisi, olemme olleet yhdessä 1,5 vuotta ja eksän uteliaisuus ei vain ota loppuakseen. Mitähän faktoja vielä kuuluu mielestäsi eksälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vain joku?
Loukkaantuisin kyllä itsekin jos olisin miehen kanssa muuttanut yhteen ja hän kertoisi, että asuu jonkun luona. Tollanen joku tyyppi vaan... Joo ei kiitos.
Tosin tuosta on vaikea nähdä viestin koko tarkoitusperää, esim. jos ei halua kertoa eksälle uudesta suhteesta (esim hullu eksä, siitä tulisi kuitenkin riitaa, mies haluis jo lopettaa koko keskustelun ja tietää että eksä alkaa jankuttaa lisätietoja jos kertoo liikaa jne) niin se, että sanoisi tuon "salailevasti" olisi enemmän ok.
Vertailua
Mies: öö jonkun luona vaan...Nope, ei kiitos. Mutta
Mies: Jonkun vaan. Mitä itselles kuuluu?Tuossa vaiheessa ymmärtäisin paremmin, koska mies vain suojelisi yksityisyyttään.
Ymmärrän, jos kyseessä on tällainen hullu exä jolle ei halua elämäänsä jakaa. Kuitenkin kaikesta muusta henkilökohtaisesta oli juteltu, luulisi ettei haluaisi vaihtaa kuin lyhyesti kuulumiset jos kyseessä olisi joku sekopää johon haluaa pitää etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta yleensäkin on vain kaksi päälinjaa.
1. Ei olla missään yhteydessä exien kanssa. Korkeintaan sanotaan Moi, kun nähdään marketin käytävillä.
2. Ollaan hyviä kavereita, joiden kanssa puhutaan tärkeistä asioista samalla tavalla kuin muidenkin ystävien kanssa. Yksi oleellisimmista asioista on uuden kumppanin kanssa yhteen muuttaminen.
Miksi noin ehdoton?
Ihan siksi kysyn koska oma mieheni on exän kanssa ystävällisissä väleissä, mutta eivät ystäviä. Tapaavat monesti samassa kaveriporukassa (välillä minä mukana), käyvät jopa samoilla mökkireissuilla kavereiden kanssa jne. Eivät puhu syvällisiä, eivät oikeastaan pahemmin jaa mitään henkiökohtaisia juttuja toisistaan, mutta voivat silti viettää pintapuoleisesti aikaa isossa ryhmässä. Itse en koe tässä mitään väärää, niin siksi kiinnostaa aina kun jollain on erilainen näkemys!😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vain joku?
Vertailua
Mies: öö jonkun luona vaan...Nope, ei kiitos. Mutta
Mies: Jonkun vaan. Mitä itselles kuuluu?Tuossa vaiheessa ymmärtäisin paremmin, koska mies vain suojelisi yksityisyyttään.
Ymmärrän, jos kyseessä on tällainen hullu exä jolle ei halua elämäänsä jakaa. Kuitenkin kaikesta muusta henkilökohtaisesta oli juteltu, luulisi ettei haluaisi vaihtaa kuin lyhyesti kuulumiset jos kyseessä olisi joku sekopää johon haluaa pitää etäisyyttä.
Voihan se olla että juuri uudet suhteet ja "toiset naiset" on sellaisia aiheita joista nyt ei vaan halua exien kanssa jutella. Itsellä vähän sama fiilis. Hyvin voisin kertoa työkuvioista ja kuulumisia, harrastushommista ja vaikka jutella molempien vanhempiemme voinnista jne. Mutta tuntuisi oudolta kertoa ja jutella exän kanssa uudesta suhteesta. Ei se sille kuulu😅
Sit on se toinen ääripää joka kokee tarvitsevansa heti ilmottaa uudesta suhteesta. Exä tarvitsi koiravahtia viikonlopuksi ja kun ei muita löytynyt niin lupauduin auttamaan. Ekassa viestissä exä kysyi voinko hoitaa koiraa, vastasin että toki sopii, heti seuraava viesti olikin että mulla on sitten uusi tyttöystävä. Ok, mitenköhän tää liittyy koiran hoitoon?😅 piti kai mainita ettei tule huutoa kotona kuten aplta😅
No...eipä se taida heidän pöksyihin haluta.