Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykymorsiamet

Vierailija
17.08.2021 |

Mitä öyhötystä. Morsiamet on neitsyitä valkoisissa pitkissä puvuissaan, tukka on auki, mikä ei kuulu pitkän puvun kanssa auki olla, on kruunua päässä, huntua ja tatuoinnit ja sotamaalausmeikit siihen on päälle. Pari vuotta ja pari lasta ja ero.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisiinmeno ei vaadi häitä, eikä prinsessaleikkejä. Avioon pääsee maistraatissa ja rahaa säästyy tulevaisuuden suunnitelmiin/ toteutukseen. Ei kannata panostaa häihin, vaan parisuhteeseen ja onnistuneeseen avioliittoon.

Ihmiset arvottavat asioita eri tavoin. Ilon ja surun hetket elämässä jaetaan juuri omien rakkaiden ja läheisten kanssa. Siitä se elämä muodostuu. 

Vierailija
22/27 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas ne hiukset auki on kieltänyt?

Pitkä puku - hiukset kiinni. Ihan ikivanha tapa.

Keksitkö yhtään muuta ikivanhaa tapaa joka olisi muuttunut? Ainoatakaan?

Itse kyllä pitkän juhlapuvun kanssa tapaan pitää hiukset kiinni. En halua olla moukka.

Ole hyvä vaan ja pidä hiuksesi miten haluat, mutta älä muiden hiuksia leimaa moukkamaisiksi. Tavat muuttuvat, ja hyvä niin. 

Etiketti ei muutu. Mutta mitäpä nämä etiketistä tietäisivätkään....

"tavat muuttuu" eli ihmisistä tulee enemmän ja enemmän moukkia. kuten ap väläytti tatuoinneista ne kuvastaa hyvin elämänarvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pari vuotta ja pari lasta ja ero." eiköhän ne lapset ole tulleet jo vahingossa pari vuotta ennen häitä....

Vierailija
24/27 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen morsiuspuku ja loppuun hoonattu ja rassattu morsian. Siinäpä oiva kombinaatio.

Vierailija
25/27 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tätini sanoi, etten olisi saanut laittaa valkoista pukua, huntua ja tiaraa, kun menin toistamiseen naimisiin

No oli pienet häät eikä vieraat tienneet, että liitto oli toinen.

Ai sua pidettiin neitsytmorsiona! Ihanaa!

Ei pidetty mutta eivät tienneet että olen ollut naimisissa.

Vierailija
26/27 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisiinmeno ei vaadi häitä, eikä prinsessaleikkejä. Avioon pääsee maistraatissa ja rahaa säästyy tulevaisuuden suunnitelmiin/ toteutukseen. Ei kannata panostaa häihin, vaan parisuhteeseen ja onnistuneeseen avioliittoon.

Eiväthän nuo ole toisiaan poissulkevia. Elämän käännekohtia on kuitenkin tapana juhlistaa ja sen voi tehdä omalla tavallaan, vaikka sitten tyylikkäästi, arvokkaasti, isosti, hauskasti, ja vaikka vain pari keskenään. Todellakaan kaikkia morsiaimia ei kiinnosta (usein nolot) leikit ja "prinsessa"päivä, vaan avioitumisen juhlistaminen, jonka monet haluavat tehdä omien ja puolisonsa tärkeitten ihmisten kanssa.

Vierailija
27/27 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tätini sanoi, etten olisi saanut laittaa valkoista pukua, huntua ja tiaraa, kun menin toistamiseen naimisiin

No oli pienet häät eikä vieraat tienneet, että liitto oli toinen.

Ai sua pidettiin neitsytmorsiona! Ihanaa!

Ei pidetty mutta eivät tienneet että olen ollut naimisissa.

Et sitten piikkiä tajunnut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi