Lue keskustelun säännöt.
luomien tarkastus ja poisto
29.08.2006 |
Onko kenelläkään tietoa kuinka nopeasti synnytyksen jälkeen voisi mennä luomien poistoon? Mietityttää vaan että miten hormoonit vaikuttaa. Mulla on luomia vähän joka paikassa eli haluaisin että joku samalla tarkistaa kaikki luomet eikä vaan ne mitkä jo tiedän että pitää poistaa. Voisitko mahdollisesti suositella jotain paikkaa/henkilöä pääkaupunkiseudulta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hei,
minulla on monta kohollaan olevaa luomea, jotka olisi pitänyt poistaa jo aikaa sitten. Nyt viimeinkin sain tehtyä asialle jotain.
Päätin yrittää terveyskeskusta. Sieltä ajanvarauksesta minut ohjattiin ensin terveydenhoitajan vastaanotolle näyttämään luomia. Terveydenhoitaja katso luomet ja varasi samalla ajan luomenpoistoon.
Sain ajan vasta 2 kk päähän, mutta eihän tässä kiire ole. Luomia poistetaan 3 tai max 4 kerralla.
Mainitsin terveydenhoitajalle vasta olleesta raskaudesta ja vauvasta, mutta hän ei kommentoinut mitenkään, joten ymmärsin ettei sillä ole merkitystä.
Yksityisillä lääkäriasemilla poistetaan myös luomia. Mä päätin kuitenkin vähän säästää näitä äitiyspäivärahoja ja menin kunnalliselle puolelle.
Näin siis Vantaalla.